Ensimmäinen BMW kohta minulla (330xda -02) ja sen myötä eka viesti tänne. MP3 soitin pitäisi saada. Aiheesta näytti olevan keskustelua, mutta en nyt ihan amatöörinä ratkaisua löytänyt eikä nettihaullakaan ihan selvää tullut.
Mikähän olisi järkevin tapa saada kiintolevyllinen (>20gigaa) MP3-soitin tuohon autoon? Hinnalla ei nyt hirveästi ole väliä kunhan se nyt on järkevä suhteessa noihin MP3-soittimien hintoihin. Autossa on "BMW Business RadioCD" ja joku aikoinaan 7000mk maksanut BMW:n "hifi kaiutin järjestelmä". CD-vaihtajaa ei ole.
Netin perusteella parhaalta kuulostaisi juuri tuohon CD-vaihtajan paikalle tuleva laite. Millaisia Suomesta löytyisi ja mihin hintaan ja mistä? Toimiiko auton ohjaimista? Pystyykö sen itse asentamaan johonkin vaihtajalle varattuun paikkaan?
Toiveita:
-kiinteä järjestelmä, ei mikään IPod joka pyörii pitkin ohjaamoa
-liitäntäntä johdolla
-yli 20gigaa
-ohjaus auton napeilla (monitoimisäädin ohjauspyörässä on)
-soittolistat
-suunniteltu kestämään auton tärinät ja pakkanen!
T:radioo tähän asti kuunneltu
Mikähän olisi järkevin tapa saada kiintolevyllinen (>20gigaa) MP3-soitin tuohon autoon? Hinnalla ei nyt hirveästi ole väliä kunhan se nyt on järkevä suhteessa noihin MP3-soittimien hintoihin. Autossa on "BMW Business RadioCD" ja joku aikoinaan 7000mk maksanut BMW:n "hifi kaiutin järjestelmä". CD-vaihtajaa ei ole.
Netin perusteella parhaalta kuulostaisi juuri tuohon CD-vaihtajan paikalle tuleva laite. Millaisia Suomesta löytyisi ja mihin hintaan ja mistä? Toimiiko auton ohjaimista? Pystyykö sen itse asentamaan johonkin vaihtajalle varattuun paikkaan?
Toiveita:
-kiinteä järjestelmä, ei mikään IPod joka pyörii pitkin ohjaamoa
-liitäntäntä johdolla
-yli 20gigaa
-ohjaus auton napeilla (monitoimisäädin ohjauspyörässä on)
-soittolistat
-suunniteltu kestämään auton tärinät ja pakkanen!
T:radioo tähän asti kuunneltu
Comment