Olen vaihtamassa bmw:n oman soittimen tilalle mp3 soitinta ja otin sen orkkiksen jo pois. Nyt pitäisi irrottaa vielä se lippa joka suojaa kasettisoitinta. Kuinka se irrotetaan oikeaoppisesti ettei se hajoa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 soittimen lipan irrotus?
Collapse
X
-
Originally posted by minttu2Olen vaihtamassa bmw:n oman soittimen tilalle mp3 soitinta ja otin sen orkkiksen jo pois. Nyt pitäisi irrottaa vielä se lippa joka suojaa kasettisoitinta. Kuinka se irrotetaan oikeaoppisesti ettei se hajoa?
Muistaakseni ensin piti irrottaa se oikeanpuoleinen koristelista ja avata sen alta olevat pultit ja mahdollisesti myös vasenpuoleinen lyhyt koristelista, jonka jälkeen homman pitäisi onnistua.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Lippa on molemman saranan kohdalta kiinni messinkitapeilla jotka pitää irroittaa. Ainakin minulla ne lähti varovaisesti tapin päähän hakkaamalla. Ne päät joihin pitää hakata on noiden koristelistojen alla eli tapit irtoaa vain sinne soittimen aukkoon päin. Mitään ruuveja ei tarvinnut aukaista. Muistaakseni irroitin vasemman koristelistan ja hakkasin sen tapin irti ja irroitin oikeanpuoleisen tapin pihdeillä vetämällä koska oikea koristelista ei silloin suostunut irtoamaan. Sopivilla pihdeillä tapit saa irti ihan vaan kääntämällä ja samalla vetämällä, tosin koska ne ovat messinkiä pitää olla varovainen ettei tappi vaurioidu. Tapin ja luukun välissä on avausjouset joten ole tarkkana ettei jouset lennä kojelaudan sisälle samalla kun tappi irtoaa...
Comment
-
Comment