Onko kenelläkään kokemuksia? Tilanne on nyt sellainen että kaveri tilasi mulle saksasta sonyn black panel-mp3-soittimen ja mulla on tallissa lähes valmis kotelo 12 tuuman subille ja itse subikin löytyy.Lisäksi on uusi erillissarja eteen.Möin vanhan 2x25w vahvistimen pois ja ajattelin että kai toi sony soittaa niitä etu- ja takakaiuttimia tarpeeksi ettei tarvii ostaa vahvistin kuin subille.Siihen hommaan olen katsellut sonyn 222w vahvistinta 109€ hintaan.Äsken löysin spl pron vahvistimen hintaan 150 egee, se antaa 4x50 + 150w.Kannattaako uhrata 40€ lisää että saa 5-kanavaisen vai luotanko siihen että 4x52 soitin hoitaa kaiuttimet ja ostan laadukkaamman ja tehokkaamman vahvistimen subille?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SPL Pro vahvistimet
Collapse
X
-
miksi ostaa uutena kun saa hyvää käytettynäki esim. Spl Dynamics tc-704 maksaa uutena vain 240 ekua ja käytettynä joku 130 ekua niin tolla soittaa erkkasatsia 2 kanavalla ja siltaa toiset kanavat niin sillä soittaa subbaria ja heität niillä takakajareilla vesi lintua (ei niitä tartte)
kato tuolt vahvareita: http://www.powerset.fi/audio/spldynamics.htmE30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Erillinen vahavari subille ilman muuta! Mulle tulossa 2x160w 10" subeille. Eiks se oo niin että teho ei riko kaiuttimia, vaan juuri tehon puuttuminen? Kun vahvari sanoo "poks", niin kajarit on mennyttä (tärinä), eli kunnon tehot vaan sihen vahvariin!
Itselleni myös tulossa kyseinen soitin saksasta.. mistäs tilasit?
Comment
-
-
Mankan vahvistimet saa unohtaa jos haluaa luukuttaa. Erillis sarja rupee vaan särkemään tehon puutteesta, bassosta puhumattakaan. Kattelin oman mankan speksejä jvc kd-lh3101 paneelissa lukee 4*50W tietysti pikki teho, 19W per kanava jatkuvaa ja todellinen on varmaan 10W- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Joo subille saa ostaa niin ison vahvarin kuin lompakko antaa periksi että turha siinä on säästää ja ei missään nimessä erkkaa soittimella eikä muitakaan kajareita vaan kaikki vahvistimilla ja jos tajuaa jotain ja hyvästä äänestä tykkää tekee 4-tie aktiivi järjestelmän sisältäen DSP:n tai sisäisen semmoisen...
Tossa on jees subi vahvari jos lompakko antaa periksi
tolla muuten soittaa koko auton hyvin kun on 5 kanavanen...E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Re: SPL Pro vahvistimet
Originally posted by GTI16VOnko kenelläkään kokemuksia? Tilanne on nyt sellainen että kaveri tilasi mulle saksasta sonyn black panel-mp3-soittimen ja mulla on tallissa lähes valmis kotelo 12 tuuman subille ja itse subikin löytyy.Lisäksi on uusi erillissarja eteen.Möin vanhan 2x25w vahvistimen pois ja ajattelin että kai toi sony soittaa niitä etu- ja takakaiuttimia tarpeeksi ettei tarvii ostaa vahvistin kuin subille.Siihen hommaan olen katsellut sonyn 222w vahvistinta 109€ hintaan.Äsken löysin spl pron vahvistimen hintaan 150 egee, se antaa 4x50 + 150w.Kannattaako uhrata 40€ lisää että saa 5-kanavaisen vai luotanko siihen että 4x52 soitin hoitaa kaiuttimet ja ostan laadukkaamman ja tehokkaamman vahvistimen subille?Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Comment
-
-
Ei noilla soittimien omilla vahvareilla mitään tee vaikka olis Pioneerin soitin, jos on himpunkaan parempi erillis sarja niin kannattaa hommata vahvistin erillis sarjalle. ja subille myös oma vahvari.
SPL:tä kannattaa katsoa dynamicsin vehkeitä
Toi olis kova vahvari laitteistoon SPL dynamicsin pro- 1300d
olis digi vahvistin eikä mikään lämpö patteri.
[/code]Usvaa putkeen
Comment
-
-
Oikeassa olette kaikki siinä, ettei soittimen kanssa koskaan kannattaisi ajaa erillissarjaa, mutta tarkoitin aiemmassa replyssä sitä, ettei kyllä sen SPL Pro:nkaan hankkiminen järkevää ole. Ennemmin jättää ostamatta ja ajaa kaiuttimia soittimella sen aikaa, kunnes on rahaa ostaa laadukkaampi pääte. (Ehdotus: käytetty laadukas pääte)S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
joo.. mankan oman vahvistimen teoreettinen maksimiteho on 4x15w, mutta käytännössä masimi on 4x14w. eli uutisia voi kuunnella.
vahvistimella, kun vahvistimella saa elementit rikottua, se on käyttäjästä kiinni!B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Re: SPL Pro vahvistimet
Originally posted by xtcOriginally posted by GTI16VOnko kenelläkään kokemuksia? Tilanne on nyt sellainen että kaveri tilasi mulle saksasta sonyn black panel-mp3-soittimen ja mulla on tallissa lähes valmis kotelo 12 tuuman subille ja itse subikin löytyy.Lisäksi on uusi erillissarja eteen.Möin vanhan 2x25w vahvistimen pois ja ajattelin että kai toi sony soittaa niitä etu- ja takakaiuttimia tarpeeksi ettei tarvii ostaa vahvistin kuin subille.Siihen hommaan olen katsellut sonyn 222w vahvistinta 109€ hintaan.Äsken löysin spl pron vahvistimen hintaan 150 egee, se antaa 4x50 + 150w.Kannattaako uhrata 40€ lisää että saa 5-kanavaisen vai luotanko siihen että 4x52 soitin hoitaa kaiuttimet ja ostan laadukkaamman ja tehokkaamman vahvistimen subille?
Comment
-
Comment