Mulle on annettu vähän ristiriitaista tietoa tuon soittimen vaihtamisesta. Siellä soittimen sivussa on ne muovipalaset, jotka pitää ensin irrottaa, jonka jälkeen kuusikoloavaimella aukaista ne ruuvit. Tämän jälkeen tuli se varsinainen ongelma eli soitin ei irtoa, eikä voimaakaan viitsisi kovin käyttää... Pitääkö sinne työntää vielä jotku ns. koukut ja niillä vetää, vai pitäisikö se lähteä jo niiden ruuvien ottamisen jälkeen pois.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 business cd-soittimen vaihto??
Collapse
X
-
Originally posted by LieversMulle on annettu vähän ristiriitaista tietoa tuon soittimen vaihtamisesta. Siellä soittimen sivussa on ne muovipalaset, jotka pitää ensin irrottaa, jonka jälkeen kuusikoloavaimella aukaista ne ruuvit. Tämän jälkeen tuli se varsinainen ongelma eli soitin ei irtoa, eikä voimaakaan viitsisi kovin käyttää... Pitääkö sinne työntää vielä jotku ns. koukut ja niillä vetää, vai pitäisikö se lähteä jo niiden ruuvien ottamisen jälkeen pois.Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
-
-
millään muulla se ei ole kiinni kuin niillä kahdella kuusiokolo ruuvilla. ne kiristävät mekaanisesti laitteen keskikonsolia vasten. mutta kuten todettiin ne täytyy pyörittää täysin auki ennenkuin soitin lähtee irti. ja sitten vaan vetämällä ulospäin.
takana on bmw:n oma liitin joten ei muuta kuin shoppailemaan bmw->iso adapteri. löytyy merkkiliikkeestä tai biltemalta. myös antennijohtoon tarvittaessa adapteri.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Onnistuisko subbarin asennus siten että vetäis takakajareista johot vahvarille? Oon miettiny miten tuon tekis... ehdotuksia!? Vahvistimessa pitäis olla paikat johoille ettei tarttis ees "RCA-adapteria"... Mikä ois helpoin keino? Mulla ois varastossa uus soitinki, eli vaihtoehtoja on!? Siis paikallaan on edelleentuo bemarin oma business CD.
Comment
-
Comment