Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 etuoven kaiuttimet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Second
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2003
    • 223
    • Kaarina

Hienot on.... ite tein lasikuidusta Tuollaiset

Olipa iso kuva
    ex-E39 530d M-sport
    ex-E30 325i cabrio
    ex-E30 325i
    ex-E34 535i

Comment

• habaracing
      BTCF Member
      • Dec 2002
      • 1043
      • Vantaa

Lasikuitua vaan, niin hyvä tuleee... :lol:
      EX Bimmers: e30 318, e30 316i, e36 325i coupe,
      e30 325i Touring, e30 316i bavaria, e30 316i, e30 318i, e30 320i, e34 520i, e36 M3, e36 325i Xtreme, e36 325i "xtreme"/jäärata, e91 325d, f31 320d msport

https://www.facebook.com/carbonracingteam/

Comment

• bimmerman
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2003
        • 2146
        • Jyväskylä

Originally posted by habaracing
        Lasikuitua vaan, niin hyvä tuleee... :lol:
        siistit
        e36 325iM....Moni kehunut takavaloja...

Comment

• sihisahu
          Bimmer Rookie
          • Feb 2004
          • 94
          • Haapajärvi

nujuu ei pahat.... 8)

Comment

• hypodermic
            Bimmer Rookie
            • May 2004
            • 116
            • Jyväskylä

Soikos nuo 5,25" sitten paljonkin paremmin jos ne virittelee oviin, kuin että pistää sinne vakkaripaikoille jalkotilaan? Itse kun en pahemmin näistä jutuista tiedä enkä osaa oikei mitään väsäillä niin olen aatellut pistää tommoset Monacorin 5,25" sinne ihan vakiopaikoille. Entä soiko tommoset 5,25" hyvin ilman niitä erillisä diskantteja? Kun sellasia mulle ei ainakaan vielä ole tulossa. Paljonko sellaset sitten kustantais vielä lisäks?

Tässä samalla voisin myös kysyy semmosta että kannattaa varmaan samalla ottaa hattuhyllyltä 6x9:t pois (ja jättää ne ritilät vaan aukkoihin että näyttää hyvältä) sitten kun pistää eteen ton erillissarjan? Kun tuntuu resonoivan toi ääni aikalailla, räminää kuuluu kontista sekä sisälle että ulos. Kontissa siis RTO stealth crome 12" suljetussa kotelossa.
            Ex: E30 318i

Comment

• hencca
              BTCF Member
              • Jul 2002
              • 815
              • Hyvinkää

Originally posted by hypodermic
              Soikos nuo 5,25" sitten paljonkin paremmin jos ne virittelee oviin, kuin että pistää sinne vakkaripaikoille jalkotilaan? Itse kun en pahemmin näistä jutuista tiedä enkä osaa oikei mitään väsäillä niin olen aatellut pistää tommoset Monacorin 5,25" sinne ihan vakiopaikoille. Entä soiko tommoset 5,25" hyvin ilman niitä erillisä diskantteja? Kun sellasia mulle ei ainakaan vielä ole tulossa. Paljonko sellaset sitten kustantais vielä lisäks?

Tässä samalla voisin myös kysyy semmosta että kannattaa varmaan samalla ottaa hattuhyllyltä 6x9:t pois (ja jättää ne ritilät vaan aukkoihin että näyttää hyvältä) sitten kun pistää eteen ton erillissarjan? Kun tuntuu resonoivan toi ääni aikalailla, räminää kuuluu kontista sekä sisälle että ulos. Kontissa siis RTO stealth crome 12" suljetussa kotelossa.
              Ne vakiopaikaalla olevat kaiuttimet on suunnattu suoraan varpaille Oveen tekemällä saa suunnattua ylöspäin ääntä, noi 5,25" on keskiäänet, jos haluut kunnon äänen midbass (6,5" - 8") + keskiäänet + diskantit ja kaikki mahdutettuna oveen. hattuhyllystä löytyy lisäinfoo "search" - namiskuukkelilla
              Praise the lowered, go forth and modify

Comment

• hypodermic
                Bimmer Rookie
                • May 2004
                • 116
                • Jyväskylä

Originally posted by hencca
                Ne vakiopaikaalla olevat kaiuttimet on suunnattu suoraan varpaille Oveen tekemällä saa suunnattua ylöspäin ääntä, noi 5,25" on keskiäänet, jos haluut kunnon äänen midbass (6,5" - 8") + keskiäänet + diskantit ja kaikki mahdutettuna oveen.
                Juu, niinhän ne on, eli liekö kovin hyvä paikka... Onkos tuo sitten iso / vaikeakin homma oviin rueta noita väsäilemään? 5,25" on minulle tosiaan tulossa että semmoset pitäis kiinni laittaa, diskantit hommaan sitten myöhemmin.
                Ex: E30 318i

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎