Koko perheen tila-auto
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi x7
Collapse
X
-
Itse olin juuri etsimässä topiikkia mihinkä laittaisin ko. linkin, mutta näköjään olin muutaman minuutin myöhässä.
Tästä voisi hyvinkin tulla ensimmäinen kiinnostava bmw:n "maasturi". Mikäli nyt ei vaan oteta X5 ja tungeta sinne takakonttiin penkkejä, vaan oikeasti tehdään vähän tilavampi. Toki varmaan hinta on sitten niin tähtitieteellinen ja näitä voi alkaa katsella 30 vuoden kuluttua.MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
-
-
Originally posted by PP440 View PostIhan jees jos tosiaan tuleekin kunnon "tilaihme".. mut tosiaan eipähän tarvii moisesta haaveilla vasta kun 7numeroa pläjähtää tauluun.. :think
Suburbania etsiskellessä...
Olisivat tehnyt tosiaan ennemmin jonkun liukuovella olevan kulkineen mihin oikeasti mahtuu. En kyllä ymmärrä yhtään miksi tollanen pitää tehdä kilpailemaan X5:n markkinoista.
Comment
-
-
Originally posted by Niiickeee View PostPitääpi muistaa että jenkeissä X5 on "compact SUV" luokassa oleva auto joka on heidän mielestä pieni perhekäyttön jos on kaksi lasta... Kaitpa BMW tarttee kilpailijan MB GL, Audi Q7, Escaladen ja muiden kanssa.
Joo taitaa olla lähinnä jenkkilän markkinoille suunnattu. Siellähän ne muutenkin tehdään...
Comment
-
-
Kaipa se on järkevää firmalle tehdä tuollainenkin jos markkinoita löytyy. Mutta itse olen aina karsastanut näitä X-sarjan möhköjä enkä oikein laske niitä edes bemareiksi. Ihmeitä saisi tapahtua että oikeasti edes harkitsisi tai unelmoisi mitään 3-7 -sarjojen ulkopuolelta.BMW E60 530iA LCI -07 Monacoblau
ex: BMW E60 520i -04 Silvergrau
Comment
-
-
Originally posted by Basillicus View PostKaipa se on järkevää firmalle tehdä tuollainenkin jos markkinoita löytyy. Mutta itse olen aina karsastanut näitä X-sarjan möhköjä enkä oikein laske niitä edes bemareiksi. Ihmeitä saisi tapahtua että oikeasti edes harkitsisi tai unelmoisi mitään 3-7 -sarjojen ulkopuolelta.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTuuppa kokeileen X5 40xd:tä M-sporttina ja riittävillä hiluilla niin mielesi voi muuttua...
En ole minäkään koskaan oikein oivaltanut näitten mukulakivimaasturien tarkoitusta, mutta tehtäköön vain jos kauppa kerta käy.
Onneksi minullekin löytyy valikoimasta haaveita, ja tuo cs -konsepti todellakin lukeutuu siihen joukkoon.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostEipä ne lisähilut taida mitään muuttaa: möhkäle mikä möhkäle, vaikka kuinkakin suorituskykyinen ja mukava sisältä.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTarkoitin hiluilla mm. aktiiviohjausta ja sporttialustaa.
Onneksi noiden olemassaolo ei kuitenkaan ole minulta pois, vaan tuo tuotekehityksen kautta kaikenlaista uutta myös haluttaviin kuoriin.
Meille kaikille bmw tarjoaa jotakin, mutta se jotakin on monesti yhdelle yhtä ja toiselle jotain muuta.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
Comment