Tämä oli käsittääkseni vuoden vaihteessa Berliinissä myynnissä. Ainakin kilsat, vuosimalli, ulkoväri, sisustan väri jne. täsmäävät. No menihän se ennen kun kerkesi lähteä katsomaan. Silloin ainakin ABS+ASC/DSC valot paloivat taulussa, tiedä sitten onko korjattu.
Tämä oli käsittääkseni vuoden vaihteessa Berliinissä myynnissä. Ainakin kilsat, vuosimalli, ulkoväri, sisustan väri jne. täsmäävät. No menihän se ennen kun kerkesi lähteä katsomaan. Silloin ainakin ABS+ASC/DSC valot paloivat taulussa, tiedä sitten onko korjattu.
No jos auto on saatu Suomen kilpiin niin eipä ne valot ole katsastuksessa palaneet...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Ei tehdä kuntotarkastusta jos ulkomaan leima on tarpeeksi tuore ja löytyy dokumentit.
Tokihan se pitää rekisteröintikatsastaa.
Juuri näin. Itsellä rekisteröintikatsastuksessa abs ja luistoneston valo paloivat, mutta ei haitannut kun oli Saksasta melko tuoreella leimalla. Katsuri tsekkasi vaan valot, vilkut, jarrut ja sitten paperihommia.
No autossa ainakin ennen liikkeeseen vientiä oli huhujen mukaan sen verran voimaa että ehkä tuon tekstin ymmärtää.. Oliko vaihteistokin vahvistettu yms.
Käsittääkseni enemmän kuitenkin kuin softatussa 535D:ssä, tiedä sitten mikä on totuus
Jos sama niin Porvoossa pyöri Valtonen Motorsport luki oli kyljessä.
550d.
Comment