Ihan hulluna panostettu ilmotukseen!!
Luulisin että hetki menee kaupitellessa tuota. Mittaristokuvan merkitystä en älynnyt, mutta kun muutkin ottaa semmosen niin miksi ei
Tuli joskus tuosta kyseltyä edellisen omistajan aikaan, oli jo silloin tuo käyntihäiriö.
On kyllä massasta poikkeava sisusta ainakin. Kyllähän tuo kelpais jos toimis.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Aijaa, ite aina elänyt siinä luulossa että kun M-Sporteissa on ovien koristelistat mustat kromisten sijaan niin munuaisetkin olisivat jo tehtaalta, varsinkin kun suurimmassa osassa myynnissä olevista M-Sporteista molemmat ovat tummat :think
Sellasen periaatepäätöksen oon tehny, että jos ei oo hyviä kuvia, tai dessu on ihan päin vittua (kirotus virheitä tai uupuu täysin) niin en jaksa autosta edes kysellä. Ko. yksilö todennäköisesti on yhtä päin vittua kuin myyjäkin.
Kuinka moni teistä kirjottaa mieluummin 60 sekunnissa lähes kaiken mitä autostaan tietää, kuin jauhaa samaa paskaa 5-10 ostajalle puhelimessa kymmeniä minuutteja?
Sellasen periaatepäätöksen oon tehny, että jos ei oo hyviä kuvia, tai dessu on ihan päin vittua (kirotus virheitä tai uupuu täysin) niin en jaksa autosta edes kysellä. Ko. yksilö todennäköisesti on yhtä päin vittua kuin myyjäkin.
Kuinka moni teistä kirjottaa mieluummin 60 sekunnissa lähes kaiken mitä autostaan tietää, kuin jauhaa samaa paskaa 5-10 ostajalle puhelimessa kymmeniä minuutteja?
Tän päivän sanontahan että soittaja on voittajaToki kun jos itsellä käteistä niin soittaa huonoihinkin kuva ilmoihin->voi löytyä huippu kuntoinen ja itse niitä lähinnä selailenkin "ei hinnoiteltuja" kun soittaa niin voi saada hyvään hintaan.
Selaappa KePö ilmoja monessako on kuva ja tarpeeksi tekstiä Voihan se olla mennyttä aikaa mutta sieltä Voi löytää n90% paremmassa kunnossa olevia kuin NA..
ja itse niitä lähinnä selailenkin "ei hinnoiteltuja" kun soittaa niin voi saada hyvään hintaan.
Voi saada, mutta ainakin oman kokemuksen mukaan noilla ei hinnoiteltujen myyjillä ei hajuakaan oman auton hinnasta, tai jos on niin se on huomattavasti enemmän mitä markkinoiden keskiarvo on. Tuntuu että ovat vaan näytillä siellä tai vaihtoa varten, jolloin omasta on helpompi pyytää isompaa "vaihtohintaa" (jota en kyllä ymmärrä), jos joku sattuis vaikka vaihtamaan '93 Corollan E60:seen päittäin.
Tän päivän sanontahan että soittaja on voittajaToki kun jos itsellä käteistä niin soittaa huonoihinkin kuva ilmoihin->voi löytyä huippu kuntoinen ja itse niitä lähinnä selailenkin "ei hinnoiteltuja" kun soittaa niin voi saada hyvään hintaan.
Selaappa KePö ilmoja monessako on kuva ja tarpeeksi tekstiä Voihan se olla mennyttä aikaa mutta sieltä Voi löytää n90% paremmassa kunnossa olevia kuin NA..
Soitan tietenkin jos tiedän tarpeeks autosta, että se on viisasta alkaa jaaritteleen puhelimessa. Turhaan en moneen paikkaan jaksa soittaa, eikä varmaan moni myyjäkään monelle jaksa samoja settejä sepitellä.
Comment