Kävin katsomassa kun oli Autofestis myytävänä. Oli hienossa kunnossa ja ilmotuksessa luki 1.8i, niin toivoin että olisi ollut kunnon m10 ruiskutin pellin alla.. Avasin pellin ja kaasari sieltä kurkisti, ja nuori myyjä selitti että on se ruisku
Koeajon jätin väliin kun kyseinen myyjä vielä meinas että "ruiskun LÄMPÖANTURI" ois hajalla ja röpöttää täyskaasulla. Noh ei siinä, hauska tarina vaan. Korkee ku vuorihan tuo on
Tuohan on ollut jo jonkin aikaa myynnissä - saattoi omistajaa kyllä vaihtaa jossain välissä. Tuo "nahkasisusta" pistää aika pahasti silmään, kun on tehty uudestaan tuollaisella penkinpäällislookilla, joka ei näytä yhtään alkuperäiseltä koska pitkittäissaumat puuttuu.
Minä joskus ammoisina aikoina 2-3 vuotta sitten myin tuollaisen hartgen samaan hintaan, omasta mielestäni ei ihan kohtaa nyt hinta ja realismi. Ilmoituksessakin verrataan mitä muut pyytää joka on alkujaan heti ylihinnoittelun maiskuttelua suupielissä, olihan minullakin euroopan halvin 500e myynnissä ja tiesin mitä ne saksassa maksoivat, siltä lapussa oli 9900e silloista hintaa ja kaupan meni alta viikossa suomeen.
Onhan ZHP pohjolassa melko harvinainen, olisin varmaan itsekin tuosta esittänyt jonkinsortin tarjousta mutta kun tuli jo toi 325i hankittua..
Taisi juurikin tämä yksilö olla muuten myynnissä vajaa kaksi vuotta sitten hintapyynnillä 13500 e tms, ajomääränä muistaakseni 130 tkm. Meni hyvin nopeasti kaupaksi, oli kyllä hyvä hinta. Omaa ZHP:tani tuolloin kaupittelin hintaan n. 20 000 e. Meni sekin kaupaksi, ajettuhan sillä oli vain 80 tkm ja oli ihan viimeisiä 4-ovisia e46-koppaisia (vm. 2005).
ZHP on kyllä kiva peli, mutta ei siinä nyt kovin dramaattista eroa ole normi-330:een. Mutta väittäisin, että huomaa kuitenkin käytöksessä. Ja onhan se tietyssä mielessä eksklusiivinen klubi, jos sellaisesta tykkää
Mutta kyllä mä ALPINA:n ostaisin samalla hinnalla ja samoilla kilsoilla vaikka vuosimalli olisikin huomattavasti vanhempi
Comment