http://www.nettiauto.com/bmw/530/6647482
Tämä ilmoitus on ollut nyt puolisen viikkoo, pari vaihtokyselyä tullut mutta muuten on ollut hiljaista. Mietteitä hinnasta tai itse ilmotuksesta?
Eipä tuo vaadi muutakun oikean ostajan, ei tuollaisesta kannata ilmaseks luopua.
Meikäläisen vanha auto ja myynti-ilmoituksen tekstikin käytännössä kokonaan sama kuin minulla viime syksynä . Hintaa siinä on hieman reippaasti mutta auto oli kyllä kunnoltaan 10+ minulta lähtiessään. Tekstissä mainitaan vieläkin minun ostamat Contin talvirenkaat jotka eivät kyllä menneet auton mukana.
Näin tuon vuosi sitten nuorella kaverilla Espoossa, joka oli töissä Espoon pienkoneella. Oli jo tuolloin aivan hirveässä kunnossa .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kori naarmuilla ja lommoilla, mutta ennekaikkea siinä oli pyörätkin jotenkin ihan pois paikoiltaan. En enää jaksa muistaa, mutta jotain alustapalikkaa siihen olisi pitänyt ilmeisesti vaihtaa jo 10 tkm sitten....
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
"Toinen tyyppivika: öljymäärän mittarin merkkivalo palaa käynnistyksen yhteydessä 10-15 sekuntia öljypohjan anturin takia, mutta ei aiheuta toimenpiteitä."
Ei näköjään, itse kyllä vaihdatin satasen osan kun oli viallinen.
Comment