ehdottomasti . kyllähän tuo kylki linja hieman muistuttaa kyseistä verraria, villinä veikkauksena että pinanfarina (vai mitenkä kirjoitettiin), suunnitellut molemmat? :think. Tuo takavalojen ympäristö on ihan karmea
ehdottomasti . kyllähän tuo kylki linja hieman muistuttaa kyseistä verraria, villinä veikkauksena että pinanfarina (vai mitenkä kirjoitettiin), suunnitellut molemmat? :think. Tuo takavalojen ympäristö on ihan karmea
Onkohan tuo livenä yhtä möykkyinen kuin kuvissa?
Ei kyllä mitään järkeä tehdä autolleen tuolla tavalla ja kuvitella saavansa siitä joskus vielä rahaakin.
Onkohan tuo livenä yhtä möykkyinen kuin kuvissa?
Ei kyllä mitään järkeä tehdä autolleen tuolla tavalla ja kuvitella saavansa siitä joskus vielä rahaakin.
Mene ja tiedä millainen on livenä, kuvat eivät ainakaan kauhean hyvää kuvaa anna...
Eihän noissa järkeä ole, tekemisen ilosta joku voisi tehdä... kai...
Aika mielenkiintoiselta vaikuttaa kun VIN-koodin perusteella auto olisi valmistunut 9/2009 ... Voi olla ostajalla pieni yllätys jos ei huolella tarkasta auton tietoja, 2011 <> 2009, pieni ero.
Aika mielenkiintoiselta vaikuttaa kun VIN-koodin perusteella auto olisi valmistunut 9/2009 ... Voi olla ostajalla pieni yllätys jos ei huolella tarkasta auton tietoja, 2011 <> 2009, pieni ero.
Auton vuosimalli on aina rekisteröinti vuosi. Mallivuosi sitten eri asia. Näin itselleni antanut ymmärtää..
Auton vuosimalli on aina rekisteröinti vuosi. Mallivuosi sitten eri asia. Näin itselleni antanut ymmärtää..
Ei reksteröintivuosi on vain reksiteröintivuosi ja sinänsä merkityksetön. Tosin suomen lainsäädännöstä löytyy tiettyjä käyttöönottopäivämääriä jonka jälkeen autossa pitää olla varuste x tms.
Esim. minun E38:ssa on alkuperäiset xenonit ilman pesureita. 4 päivää myöhäisempi REKISTERÖINTI niin pesurit vaadittaisiin
Oikeastaan koko rekisteröintivuoden ilmoittaminen on täysin turhaa.
Kuitenkin jos autosta haluaa tietoa tai ostaa siihen osia täytyy tietää valmistusvuosi.
Ei reksteröintivuosi on vain reksiteröintivuosi ja sinänsä merkityksetön. Tosin suomen lainsäädännöstä löytyy tiettyjä käyttöönottopäivämääriä jonka jälkeen autossa pitää olla varuste x tms.
Esim. minun E38:ssa on alkuperäiset xenonit ilman pesureita. 4 päivää myöhäisempi REKISTERÖINTI niin pesurit vaadittaisiin
Oikeastaan koko rekisteröintivuoden ilmoittaminen on täysin turhaa.
Kuitenkin jos autosta haluaa tietoa tai ostaa siihen osia täytyy tietää valmistusvuosi.
Perhana, ai niitä seiskoja oli ilman pesureitakin jos on xenonit ollu. Minä tuumailin taannoin että ois oman exän etupuskuri vaihdettu kun ei ollut pesureita. Voi toki olla että se olikin vaihdettu mistä tuota tietää.
Edit: Mites E39? Nyt on vastaava tilanne. Onko ollut ilman pesureita jos xenon valot?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Perhana, ai niitä seiskoja oli ilman pesureitakin jos on xenonit ollu. Minä tuumailin taannoin että ois oman exän etupuskuri vaihdettu kun ei ollut pesureita. Voi toki olla että se olikin vaihdettu mistä tuota tietää.
Edit: Mites E39? Nyt on vastaava tilanne. Onko ollut ilman pesureita jos xenon valot?
Ei onnistu. vaatimus pesureista tuli alkaen 1.1.-95..
Tätä kävin katsomassa, aika heikossa kunnossa ilmoituksen lupauksiin nähden.
Kaikki luukut ruosteessa, helmoissa alkavaa ruostetta, etulokareissa juuri kuplat puhkeamaisillaan, pohjassa ainakin 2 maalinpoistotulppaa sisässä ja matto märkänä sekä reikien reunoissa hiukan ruostetta. Ovenkarmien sisäpuolella parin oven takana aika pahaa ruostetta, jopa hitsauskonetta kohta vaativaa.
Pakosarjan lähettyviltä pörisi kylmällä koneella, lämpimänä ei.
Paisarinkorkista puuttui o-rengas (?), öljykorkissa majoneesia (varmaan seissyt pidempään). Koeajon jälkeen haisi lievästi etyleeniglykoli kun konepellin nosti ylös.
Takaluukku teki ennen koeajoa sen, että avautui kolme kertaa itsestään ja sen jälkeen ei enään avautunut ollenkaan. Varmaan johtosarja poikki.
Ajolleen hyvä, mutta automaatti ei kaasuun koskematta D-päällä välittänyt voimaa tasaisella tiellä ollenkaan kun jarrun nosti. Ehkä pieni vedon tunne, mutta auto seisoi kun tikku paskassa paikallaan. Vaihdot selvästi nykivämpiä kun vastaavilla millä olen ajanut, lisäksi kaasu ylhäällä alaspäin vaihto ihmeellisen alhaisilla kierroksilla. Luokkaa 900rpm (oppivan laatikon ominaisuus?)
Muuten varmaan hyvä peli.
Edelliset kolme vuotta pompannut leimalta samoilla vikakoodeilla kuponkien perusteella, mahtaako olla korjattu ollenkaan vaan haettu toisella autolla vaan puhtaat päästölaput jälkinäyttöön.
E: Keli on vilpoinen, mutta mielestäni ilmastointi ei kyllä yhtään kylmempää suulakkeista tarjonnut. Kesällä on kuulemma toiminut.
Paisarinkorkista puuttui o-rengas (?), öljykorkissa majoneesia (varmaan seissyt pidempään). Koeajon jälkeen haisi lievästi etyleeniglykoli kun konepellin nosti ylös.
Haisee kansivialle...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment