Onkohan millanen homma, tai onnistuuko edes saada saksasta tuotua rullaavaa koria suomikilpiin? Vm. 85 eikä oo valitettavasti BMW kyseessä, vaan eräs toinen saksalainen merkki. Kaikki kuitit tuosta olis, mutta en tiedä vielä löytyykö alkuperäinen rekisteriote... Suomitekniikka tohon löytyis, mut olis turha ku suunnitelmissa olis laittaa ihan eri merkin mosa keulille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saksakorin saaminen suomikilpiin?
Collapse
X
-
Originally posted by Thuppu View PostOnkohan millanen homma, tai onnistuuko edes saada saksasta tuotua rullaavaa koria suomikilpiin? Vm. 85 eikä oo valitettavasti BMW kyseessä, vaan eräs toinen saksalainen merkki. Kaikki kuitit tuosta olis, mutta en tiedä vielä löytyykö alkuperäinen rekisteriote... Suomitekniikka tohon löytyis, mut olis turha ku suunnitelmissa olis laittaa ihan eri merkin mosa keulille.Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEli jos toi löytyy niin ei ongelmaa pelkän korin muuttamisessa kotimaan kilpiin..? Verot jää varmaan minimaalisiksi kun mosakin puuttuu?Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEli jos toi löytyy niin ei ongelmaa pelkän korin muuttamisessa kotimaan kilpiin..? Verot jää varmaan minimaalisiksi kun mosakin puuttuu?
Comment
-
-
Eli jos oletetaan et rekisteriote löytyy. Rakennan sen eka liikennekelpoiseksi eri mosalla, nyt pitäis onnistua rekisteröinti suomen papereihin? Eli käytännössä jos siis rekisteriote löytyy niin ongelmaa ei periaatteessa ole?Last edited by Thuppu; 20-07-2014, 23:16.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostMut siis, eli mitään ongelmaa ei ole jos löytyy orkkis rekisteriote?Last edited by bemu2000; 20-07-2014, 23:26.
Comment
-
-
Ei saksan ote ole pakollinen.
On autoja saati kilpiin ilman Saksan otettakin.
Jos otetta ei ole, katsuri tekee kyselyn aken kautta Saksan viranomaiselle että onko kellään vaatimuksia auton suhteen,
viikon, parin päästä tulee vastaus että onko estettä rekisteröinnille.
Tietenkin auton "vaatimustenmukaisuus" pitää todistaa,
en nyt tarkoita mitään CoC:tä kun ei noin vanhaan sellaista ole saatavilla,
mutta tieto millä tekniikalla auto on lähtenyt tehtaalta,
ETK:stahan saanee speksit...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi saksan ote ole pakollinen.
On autoja saati kilpiin ilman Saksan otettakin.
Jos otetta ei ole, katsuri tekee kyselyn aken kautta Saksan viranomaiselle että onko kellään vaatimuksia auton suhteen,
viikon, parin päästä tulee vastaus että onko estettä rekisteröinnille.
Tietenkin auton "vaatimustenmukaisuus" pitää todistaa,
en nyt tarkoita mitään CoC:tä kun ei noin vanhaan sellaista ole saatavilla,
mutta tieto millä tekniikalla auto on lähtenyt tehtaalta,
ETK:stahan saanee speksit...
En saa silti autoa kilpiin, koska kopio ei riitä. Tätä on katsastusmiehen ja trafin kanssa väännetty, mutta ei tule onnistumaan.
Vaativat, että aito ote on löydyttävä.
Toisaalta asialla ei enää väliä, kun auto on purettu varaosiksi.Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostJos otetta ei ole, katsuri tekee kyselyn aken kautta Saksan viranomaiselle että onko kellään vaatimuksia auton suhteen,
viikon, parin päästä tulee vastaus että onko estettä rekisteröinnille.
Sitä voi varmaankin itse kysellä Saksan Trafilta, katsastuskonttorilla/Trafilla ei ole velvollisuutta sitä lähteä kaivelemaan.N62 Money Spender Club
Comment
-
Comment