Announcement

Collapse
No announcement yet.

Parkkeerauksesta!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mupelo
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1022
    • Helsinki

    #16
    No voi että. Just kirjoitin tuosta kamalasta parkkeeraamisesta ja tein tuommoisen havainnollistavan animaationkin, miten ei pitäisi kadunvarsipysäköidä.


    Comment

    • Laku
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2007
      • 17474
      • Turku

      #17
      Näitä topikkeja on useampi, mutta laitetaan nyt tähän. Vajaa tunti sitten pysäköin autoni varjoon viivan päälle vieden kaksi paikkaa pihan perältä Mikkelän Lidlin pihassa. Tullessani autolle kaksi parikymppistä sälliä toinen kovaan ääneen pölöttää, että on se kumma, kun ei toiset osaa pysäköidä ruutuun, vaan vievät kaksi paikkaa! Olen osannut tällaista odottaa, joten herne meni välittömästi nenään:
      - Olen k***pää Bemaristi ja pysäköin kuten haluan, onko sulla jotain valittamista asiaan?
      - Olet ajanut viivan päälle vieden kaksi paikkaa, onko niin vaikea ajaa ruutuun?
      - Siksi ajan ruutuun, ettei kaltaisesi k***pää kolhi mun kylkiä!
      - Selvä, voin heti ajaa romuasi päin , mutten viitsi, ettei laatuautoni vahingoitu!
      - Tarkoitatko tuolla laatuautolla vastapäätä olevaa Kansanvaunua?
      - Kyllä, se on sentään kunnon auto!
      - Se nimi on kyllä osuva sille autolle.

      Tyhjää tilaa parkkipaikalla oli runsaasti. Kyseessä oli tummansininen VW Passat farmari rek.nro XGU-*** ja saksanpaimenkoira takatilassa. Suunsoittajana hoikka takkumoppitukkalippispää ja kaverina XXL-kokoinen pullukka, joka taisi naureskella koko keskustelua.

      Olisi ollut hauskaa, jos Rockford olisi ollut messissä .
      Näillä mennään:
      - BMW E81 118i since 2017
      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

      Comment

      • masiaro
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2008
        • 406

        #18
        Originally posted by Vehkis View Post
        Jotakin alkunut ihan selvästi vituttamaan, kun on bemmi parkkeerattu noin. Eiköhän tuo kuvan ottaja (vitun apinaääliökusipääätollomolopääkyyläkotipoliisi) tajua, että vaikka tuohon tolppien väliin parkkeeeraa ihan oikea oppisesti ,niin tuohon ei mahdu toista autoa viereiseen ruutun niin, että sieltä autosta mahtuisi ulos kolhimatta toista autoa.

        Ps. Itse ajan kyllä ihan samanlailla parkkiin, jos vaan mahdollisuus tulee.
        --> Klik Tykkään

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎