Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomeen i8-Bemu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Veeksi
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2175
    • Kuopio

    #61
    Originally posted by GOOFY View Post
    Niin rassataanki ja ollaan ylpeitä siitä. Kattoppa ku joidenkin mielestä auto harrastus perustuu suurilta osin siihen omaan tekemiseen kun taas joidenkin harrastus ei sisällä muuta kuin auton omistamisen ja se voisi laittaa miettimään enemmän onko automies tai bmw-mies:think


    Ehkäpä sen i8-miehen ei tarvii sit akkujen vaihdosta huolehtia. Eiköhän joku sille maksa 20 vuoden päästä Laakkosella tms. marmorilla kun pääsee harrastamaan autoja vaihtaessaa siihen akut. Pitääpä itekin muistaa jatkossa veloittaa merkkiliikettä huolloista, kun harrastelevat mun harrasteautolla.

    Tämä se on aina merkkifoorumin kuin merkkifoorumin suola, kun löytyy ihmisiä jotka kertoo mikä on oikea tapa harrastaa autoja.
    BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
    BMW E63 630iA '05

    Comment

    • GOOFY
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 4139
      • .

      #62
      Originally posted by Hunt View Post
      Tämä on vähän sama kuin puhuisi, että harrastaa elektroniikkaa eikä pitäisi näitä nykyajan flattitelevisioita minään. Kunnon metrin paksuinen Sonyn 70 kg painava kuvaputkitv se on oikea televisio. Perkele! Vaikka kuvanlaatu on paskaa ja ominaisuudet virrankulutukseen nähden on samaa paskaa. Mutta kun on tosimies niin näin ne asiat ovat.

      Luulisi nyt että autoharrastajaa kiinnostaisi uusin autotekniikka, mutta taitaakin käydä niin että katkeruus menee harrastusmielenkiinnon edelle.
      Mä olen mielestäni kovakin elokuva harrastaja ja silti mun mielestä vhs:ssä ei ole mitään vikaa. Omistan satoja dvd elokuvia mutta mua ei kiinnosta pätkän vertaa blurayt eivätkä myöskään 3d jutut. En siis voi sanoa harrastavani elokuvia?. Liika ja turha kehitys vain ei ole aina hyväksi. Eikä muuten ole kovin kauon aikaa kun hävitin 70 kilosen telkkarin kun se meni rikki. En ostanut turhaa litteää tölsöä vaikka entinenkin toimis vielä niinku nykyään ruukataan tehdä.
      E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

      Comment

      • GOOFY
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 4139
        • .

        #63
        Originally posted by Veeksi View Post


        Ehkäpä sen i8-miehen ei tarvii sit akkujen vaihdosta huolehtia. Eiköhän joku sille maksa 20 vuoden päästä Laakkosella tms. marmorilla kun pääsee harrastamaan autoja vaihtaessaa siihen akut. Pitääpä itekin muistaa jatkossa veloittaa merkkiliikettä huolloista, kun harrastelevat mun harrasteautolla.

        Tämä se on aina merkkifoorumin kuin merkkifoorumin suola, kun löytyy ihmisiä jotka kertoo mikä on oikea tapa harrastaa autoja.
        En mä ole missään sanonu että mikä on oikea tapa harrastaa. On olemassa erilaisia tapoja ja ilmeisesti se minun tapa on väärä kun olen niin katkera

        ja en osaa vastata useampaan samassa postauksessa.
        E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

        Comment

        • Hunt
          Bimmer Rookie
          • Oct 2013
          • 100
          • Finland

          #64
          Edit: ei mit.
          Last edited by Hunt; 05-01-2015, 19:52.

          Comment

          • Ramzez
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2009
            • 6104
            • Jyväskylä

            #65
            Originally posted by GOOFY
            Tsernobylin onnettomuushan ei johtunut paskoista vehkeistä pelkästään vaan ihan inhimillisestä erehdyksestä joka on mahdollista tapahtua uudestaan missä ja milloin vaan vaikka :jotain pientä kehitystä sillä saralla on sattunutkin..
            Koska tämä aihe ei liity topikin otsikkoon, niin en lähde sitä tässä yhteydessä tarkemmin purkamaan. Mutta lyhyesti voisin mainita, että Tsernobylissä ei suinkaan ollut kyse pelkästään inhimillisistä erehdyksistä. Onnettomuus oli tulosta vakavista turvallisuuspuutteista, epävakaasta reaktorityypistä ja Neuvostoliiton tavasta salata kaikki "oho"-tilanteet ydinvoimaloidensa osalta. Tsernobylin operaattorit eivät siis tosiasiassa tienneet tekevänsä mitään väärää. Nykyaikaiset kevytvesireaktorit ovat olennaisesti Tsernobylin RBMK-reaktoreita luotettavampia.

            Itse i8:aan liittyen, onhan tuo hienon näköinen auto, mutta ei ehkä ihan omaan makuuni. Jos ja kun 7-sarjaa alkaa saamaan hybridinä tai vetymallina (konsepteja on toki ollut), sitten olen erittäin kiinnostunut.

            Comment

            • GOOFY
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 4139
              • .

              #66
              Originally posted by Hunt View Post
              Ei historian harrastuksessa mitään vikaa ole, mutta älä nyt sekoita sitä autoharrastukseen tai mihinkään muuhunkaan. Pelaat sä lätkääkin suoralapaisella mailalla?

              Vakavammin puhuen; Monia autoharrastajia vain kiinnostaa uusin (auto)tekniikka. Sun pitäis vaan ymmärtää, että se sun kapea segmenttis ei ole koko harrastemaailma, vaan osa sitä.
              Mä en pelaa enkä seuraa lätkää kun se on tyhmää touhua. (Ja nyt kaikki lätkä harrastajat varmaan haukkuu mun autot)

              Ja vielä vakavammin puhuen: mua ei haittaa että joku tykkää uusista autoista vaikka itse en tykkääkkään. Mainitsin vain että ei kiinnosta johon alettiin vittuilemaan jotain e30:stä joka liittyy aiheeseen huomattavasti vähemmän kuin mun eka kirjoitus.
              E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

              Comment

              • duuk
                Moderator
                • Dec 2006
                • 10494
                • Saaressa

                #67
                Pidetääs keskustelu asialinjalla vaikka perjantai ehtoo onkin.

                duke's garage:
                Suzuki R50
                E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                S38 S54 S62

                instagram: _duuk

                Comment

                • kiljubuu
                  BTCF Member
                  • Nov 2009
                  • 385
                  • turku

                  #68
                  Parilla messuilla nähneenä, on kyllä todella mageen näköinen vehje livenä! Enkä kyllä epäile yhtään ajo-ominaisuuksienkaan puolta

                  Comment

                  • Koo_
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2013
                    • 320
                    • Suomi

                    #69
                    Originally posted by GOOFY View Post
                    Tsernobil (ja ihan sama miten se kirjoitetaan)
                    Tän oli pakko olla jo jonkun sortin läppä, perustelet bensa-autojen paremmuutta sähköautoihin verrattuna sillä että 30 vuotta sitten neukkulassa pamahti yks ydinvoimala

                    Hieno peli toi i8 kieltämättä ja varmasti joo herättää kiinnostusta kylillä.

                    Originally posted by JH. View Post
                    Tää topic kiteyttää täydellisesti sen miksi omistaja ei tehnyt ketjua BTCF:lle.
                    +1

                    Comment

                    • GOOFY
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2005
                      • 4139
                      • .

                      #70
                      Originally posted by Koo_ View Post
                      Tän oli pakko olla jo jonkun sortin läppä, perustelet bensa-autojen paremmuutta sähköautoihin verrattuna sillä että 30 vuotta sitten neukkulassa pamahti yks ydinvoimala

                      Hieno peli toi i8 kieltämättä ja varmasti joo herättää kiinnostusta kylillä.


                      +1
                      Mutta siitä edellisen voimalaitoksen poksahtamisesta ei taida olla montakaan vuotta.
                      E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

                      Comment

                      • Tomppa80
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2006
                        • 2088
                        • Raahe

                        #71
                        Ennen kaikkea vaatii ennakkoluulottomuutta, jos hankkii tällaisen tekniikan omaavan pelin. Nostan hattua.

                        Siihen en ota mitään kantaa, onko se oikeasti ympäristöystävällinen vai ei. Se väittely on loputon suo.
                        Mercedes Benz E -07
                        BMW 523i -96
                        Volvo v70t5 -99
                        Harley Davidson Electra Glide -00
                        Solifer SM -75

                        Comment

                        • Kuqi
                          Moderator
                          • Sep 2002
                          • 12520
                          • Oulu

                          #72
                          Hieno auto ja kelpuuttaisin helposti omaankin pihaan

                          käsittämätöntä väätöä täällä taas, kourulipoilla taas menny yks haiven viiksistä kaasariin
                          BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
                          BMW CRUISE BIKE 2017
                          TREK POWERFLY 4 2021
                          @kukisenjussi instagram

                          Comment

                          • ///Jone
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2009
                            • 1281
                            • HKI

                            #73
                            Bmw on panostanut hiilikuidun valmistuksen ekologisuuteen, sillä koko tuotanto pyörii vesivoimalla. Noin muutenkin Saksassa tehtiin vastikää ennätys, puolet maan energiasta tuotettiin auringon voimalla. Pienet muutokset on huomaamattomia.
                            ______________________
                            Nykyinen:
                            Model 3

                            BMW:t vuodesta 2009:
                            i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

                            Comment

                            • GOOFY
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2005
                              • 4139
                              • .

                              #74
                              Originally posted by Kuqi View Post
                              Hieno auto ja kelpuuttaisin helposti omaankin pihaan

                              käsittämätöntä väätöä täällä taas, kourulipoilla taas menny yks haiven viiksistä kaasariin
                              Aika hassua herjaa useamman vuoden nuoremmalta jannulta mun naamasta kärsii irrota useampikin haiven kaasariin, näytän silti vielä joulupukilta
                              E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

                              Comment

                              • Gemmi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2010
                                • 3355
                                • Espoo

                                #75
                                Vähän turhan avaruustekniikkaa omaan makuun, muotoilultaa kyllä ihan jees. En tiedä miks/miten, mutta toi kojelauta/vaihdekepin sijainti tuo jotenkin civikin mieleen:think

                                OT: pitäskö avata uusi topikki "yleistä harrastuksesta"?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎