Sama homma, lauantaista lähtien maannut jossain saksanmaalla oma tilaus.
Ei tuolta puljusta kyllä voi mitään tilata jos tarvitsee osia edes viikon päästä, lähettämiseen menee pelkästään 3-6 työpäivää ja kuljetus saksasta suomeen viikosta kahteen. Kymmenkunta tilausta tullut tehtyä tuolta, ei muuta pahaa sanottavaa kuin tuo todella hidas palvelu..
No juuri näin...luultavasti DHL:n kanssa joku halvin mahdollinen soppari, jossa tavara on aina perillä n. kahdessa viikossa. Eri asia jos tilaat johonkin suomalais en varaosapuljuun kamat ja et maksa mitään kuljetuksesta ja "turvallisesta maksamisesta". Okei hinta on silti edeullisempi, mutta itseä ainakin ärsyttää jo maksetun tavaran kärkkyminen viikkotolkulla.
Ei tosiaan ole kiireisen miehen paikka tilata tämä. Minulla meni varastossa olevan osan toimitukseen 19 vuorokautta. Lieko sitten osan suurella koolla (syyläri) ollut jotain vaikutusta asiaan. Osa itsessään näyttää olevan juuri tilatun kaltainen, ja hinta oli edullinen. Onneksi harrasteauton ollessa kyseessä ei ollut osan toimituksella niin hengenhätä. Nyt on pari viikkoa ollut työkiireitäkin niin paljon että talliin ei olisi ehtinytkään.
Suomenkieliset sivut nykysin ja 150e jälkeen rahti ilmanen. 10 eur muuten. Paypal käy ilman lisäkuluja.
Tänään lähti eka tilaus noitten sivujen kautta kun Rivo vastas sähköpostiin, että teeppä tilaus sitä kautta
Tässähän on homma parantunut! Olen muutenkin hintojen puolesta jo suositellut puljua aiemmin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tuleekohan vieläkin pakettiautomaattiin vai miten? Kun tilatessa näytti "kuriiri" -toimitusvaihtoehdoksi.
No, joka tapauksessa ei postikuluja kun yli 150€ edestä.
Aikaisemmin oon aina tilannu aina tuolta .ee -osoitteesta ja sieltä ovat laittaneet pakettiautomaatille.
Sentilleen samat hinnat on .ee ja .fi sivustoilla. Mikä on toki positiivista, etteivät meiltä poroilta yritä ottaa enemmän.
Hintataso on edullinen, etenkin kun nyt vertaa paikallisiin varaosaputkiin joiden alennusprosentit on vuosien aikana tippunut ja ero kasvanut saksan yms., nettikauppoihin.
Tilailempa ihan kiusallaan kaikki tuolta virosta tästä lähin, ne joilla ei ole täysin akuuttia tarvetta.
Lisäksi tuolla aeromotorssin sivuilla on niin helppo etsiä oikea tuote, kunhan joku valmistajan/oem/tarvike numero/koodi löytyy ja tulee paljon eri brändeja/merkkejä. Verrattuna kun menee jonottamaan paikalliselle tiskille ja myyjä rupeaa arpomaan että löytyykö osaa ja mikä on saatavuus.
Tuleekohan vieläkin pakettiautomaattiin vai miten? Kun tilatessa näytti "kuriiri" -toimitusvaihtoehdoksi.
No, joka tapauksessa ei postikuluja kun yli 150€ edestä.
Aikaisemmin oon aina tilannu aina tuolta .ee -osoitteesta ja sieltä ovat laittaneet pakettiautomaatille.
Pystykö sieltä tilaamaan Suomeen? Jotenkin olin siinä luulossa että ei onnistunut. Sen takia hoidin tilauksen aina sähköpostin kautta.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Suomisivuston kautta tilaus onnistuu nätisti nyt. Saa valita tuleeko smartpostilla, postin toimipisteeseen vai kuriirilla. Tulipa laitettua tilaus sisään, katsotaan kuin käy.
Comment