Ok. Enpä ollut rekisteröinyt keskustelua pitkäkestoiseen muistiin ja ollut tietoinen, että on valmistettu vain vasurina.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
No on tuo kuitenkin kohtuu hyvin varusteltu,
eipä tuosta M-sporttia ja kunnon hifiä lukuunottamatta kovin tärkeitä varusteita puutu...
Kumma kun myyjä ei kauppaa tuota 2010 mallisena vaikka sellainen onkin...
Juu, en mää sitä. Hyvät varusteet on kyl, mutta kun tuo "täydellisesti varustettu" on jo niin klisee, niin pitääkö sitten vielä yrittää "aidosti täydellisesti"...
Kolme noita tuli japanistakin, eli olivat LHD ja jenkkimallin bemareita, mailimittarilla.
Jep, mutta eurooppalaiset Japaninautot ovatkin LHD useimmiten vai aina?
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Jep, mutta eurooppalaiset Japaninautot ovatkin LHD useimmiten vai aina?
Mä sanoisin että suurin osa noistakin RHD, muutamia erikoisempia malleja lukuunottamatta... ämmäläiset, alpinat, mallisarjan isokoneisimmat joissa suhde on toisin päin, koskien ainakin mersua ja bemaria. Tämä tietysti koskee lähinnä -90 luvun malleja ja uudemmissa taas vähemmän noita LHD malleja.
Comment