Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miltä tuntuu kun alla on BMW M550d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • katariina72000
    Newbiemmer
    • Oct 2014
    • 2
    • Suomi

    Miltä tuntuu kun alla on BMW M550d

    Sain nautti baijerilaisesta laadusta, maskuliinisuudesta ja eleettömästä suorityskyvystä pari viikkoa sitten Saksan baanoilla ja Ranskan maasedulla.

    En ole mikään tekniikan ihmelapsi, joten pahoittelut jos joku asiavirhe on tekstiin eksynyt. Tykästyin kuitenkin menopeliin kovasti = Lottovoittoa odotellessa

    Jos haluat fiilistellä hetken tätä superautoa, kurkkaa juttuni
    http://tamamatka.pallontallaajat.net...-samppanjassa/
  • Topi08
    Bimmer Enthusiast
    • May 2008
    • 4452
    • .

    #2
    Noin niinkuin nopeasti selattuna ja luettuna, kertomusta itse matkasta olisi voinut olla hieman enemmän, samoin kun autosta muuten :think. Suorituskyky taisi tullakin selväksi

    Comment

    • katariina72000
      Newbiemmer
      • Oct 2014
      • 2
      • Suomi

      #3
      Matkakertomusta tulee monessa osassa. Muuten menee liian pitkäksi jaaritukseksi. Eli kurkkaa uudestaan muutaman päivän kuluttua uusia juttuja, niin näet missä ajeltiin ym.

      Tuosta autosta kertominen on vähän hankalaa, kun ei tosiaan ole mikään harrastaja. Ja kaikki lauseet sisältää vaan samat sanat: Ihana, voimakas, upea, mitentänsaapakattuamatkalaukkuun

      Mutta kyllä siitäkin lisää höpinää on tulossa.

      Comment

      • ruupanen
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 5147
        • Joensuu

        #4
        Mukavasti kirjoitettu.
        E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

        Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

        Comment

        • Tenojono
          Bimmer Enthusiast
          • May 2012
          • 1753
          • Pohjanmaa

          #5
          Ja jos ite auto malli houkuttaa niin nettiauto tarjoaa lohdutusta

          Tästä apua kuumeeseen

          Työmatkat: E46 preface 323 4d
          Työn alla: ae86 4age https://www.instagram.com/tenojono/
          Entiset: E87 E39 E60 E61 F10

          Comment

          • khor
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2010
            • 572
            • Oulu

            #6
            Hieno auto hienolla moottorilla. Kerran M550d ajamaan päässyt ja hankalahan tuota on sanoiksi pukea - se täytyy itse kokea.
            E36 328i Cabriolet M-Sport -96
            E39 530iA M-Sport -01
            E36 318i Touring -96

            Comment

            • öpel
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2010
              • 253
              • ??????

              #7
              Kiva kertomus ja autohan on todellakin loistava, erityisesti ollakseen Diesel.

              Hupia aiheutti tuo kommentti, että Autobaanalla olet tiellä. Olen itse mennyt omalla autolla Eurooppaan useita kertoja ja siten Autobaanaa jauhanut kyllästymiseen asti eikä ikinä ole ollut tunne että olisin tien tukkona. Harvassa ovat ne todella tykit autot ja vielä harvemmassa ne jotka niitä oikeasti kiusaa mono pohjassa.

              Vanha E39 523i pysyi oikein hyvin, käytännössä jatkuvasti, nopeimmalla kaistalla ja itse sain olla pitkiä kokoajan vilkuttelemassa kun Passatit eivät kuitenkaan niin nopeasti kiihdy. Välillä toki muutama jumalattoman iso BMW/Mersu lähestyi takaa kovaa, jonka aina päästin heti ohi, vain huomatakseni että ei se pysty minua karistamaan näköpiiristä. Ehkä niissä oli rajoitin paikallaan. Muutaman kilometrin takaa-ajon jälkeen edessä on viimeistään taas se ruuhkapussi ja vasemman kaistan kaaharit kerätään kasaan.
              BMW 523i E39 MY1999

              Comment

              • Boiga
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 1773
                • Ylöjärvi

                #8
                Pitäisi päästä kokeileman myös tuollaista. Onko kukaan verrannut ohjelmoitua e6x 535d ja tuollaista f 550d? Tehot kuitenkin lähes samat, vääntöä ainakin omissa 535d ollu toki enemmän. Lähinnä tehon puolesta dieselin wow fiilis jo ohitettu mutta aina tuo ohjelmoitu pirssi tuo hymyn huulille kun kiihdyttää :-)
                Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎

                Comment

                • Komu
                  BTCF Member
                  • Sep 2004
                  • 1037
                  • Nurmijärvi

                  #9
                  Originally posted by Boiga View Post
                  Pitäisi päästä kokeileman myös tuollaista. Onko kukaan verrannut ohjelmoitua e6x 535d ja tuollaista f 550d? Tehot kuitenkin lähes samat, vääntöä ainakin omissa 535d ollu toki enemmän. Lähinnä tehon puolesta dieselin wow fiilis jo ohitettu mutta aina tuo ohjelmoitu pirssi tuo hymyn huulille kun kiihdyttää :-)
                  Bimmerparty 2013 hävisin(e91 335d) vartilla, mutta voitin nopeusajossa. Vartilla ajettiin rinnakkain, lähdössä otti kolme auton mittaa eelle, saavutin loppumatkan, maalissa enää yksi autonmitta väliä. Tosin jusu oli sinäkin vuonna jo nopeampi kuin 550d.
                  Jussi Korvola E91 M335D 148 174,567 13,023 Jusulla taisi tänä vuonna olla jo lukko, muuten ei niin paljoa muutoksia vielä.
                  Simon Lindkvist M550D 139 165,947 13,141
                  Oma aikani 2014(eri olosuhteet)
                  komu 335d aj tech 170,15 km/h 13,129 s Ei lukkoa. Katallysaattori paikoillaan.

                  Lukkoperällinen 35d on siis vähintään yhtä nopea vartilla... Sitä odotellessa, että pystytään näitä 550d alkaa virittämään. 1 kpl sellainen kiitos...

                  Tulokset löydät googlella bimmerparty 2013 tulokset
                  Last edited by Komu; 29-10-2014, 08:35.
                  E70 X5 40d + F31 330d
                  Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
                  Myyty tämäkin335d E91 perheauto
                  Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996

                  Comment

                  • Remotion
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 15214
                    • Ajamisen Iloa

                    #10
                    Tunnin verran kurvailin tuollaisella, onhan se ärhäkkä peli, tuollainen olisi talvi/matka-autoksi euroopanlomalle erittäin kiva, rekkoja ohitellessa saa pienet kiksit ja muuten kilometrit ei tunnu missään.

                    Mut kesällä ajelen kuitenkin mielummin omalla hitaalla ja murisevalla pikku pompannapillani. <3
                    Z3 coupé individual

                    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                    Comment

                    • Juhis
                      BTCF Honorary Member
                      • Jul 2002
                      • 19175
                      • -

                      #11
                      Loistava ja ehdottomasti tutustumisen arvoinen sivusto - kiitos!
                      All good things come to those who wait.

                      Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

                      Sound Factory Bar & Nightclub

                      Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

                      Comment

                      • TorQuel
                        BTCF Member
                        • Jan 2012
                        • 1927
                        • HKI / JKL / KHM

                        #12
                        Viihdyttävästi kirjoitettu äärimmäisen paljon omistushaluja herättävästä pirssistä! Kyllä tuollainen on vielä joskus käyttikseksi saatava
                        Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.

                        Comment

                        • jaki
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2003
                          • 2978
                          • Uusimaa

                          #13
                          Originally posted by öpel View Post
                          Hupia aiheutti tuo kommentti, että Autobaanalla olet tiellä. Olen itse mennyt omalla autolla Eurooppaan useita kertoja ja siten Autobaanaa jauhanut kyllästymiseen asti eikä ikinä ole ollut tunne että olisin tien tukkona. Harvassa ovat ne todella tykit autot ja vielä harvemmassa ne jotka niitä oikeasti kiusaa mono pohjassa.
                          Samaa mieltä. Tänäkin vuonna on tullut liki kymmen kertaa tullut tuolla mielenterveyttä hoidettua. Viimeksi vajaamoottorisella (120d) tuli ajettua n 10 min kaasu pohjassa, ja tuona aikana yksikään auto ei ollut lähelläkään takana. Eikä tuo ruppana ota kuin 229 huippuja.
                          Kavaa kulkevia euto totta vie tuolta löytyy, mutta erittäin harvoin siellä kukaan ajaa todella kovaa (yli 250 km/h).
                          BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                          Comment

                          • 928 GTS
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2006
                            • 1559
                            • Helsinki

                            #14
                            Originally posted by jaki View Post
                            Kavaa kulkevia euto totta vie tuolta löytyy, mutta erittäin harvoin siellä kukaan ajaa todella kovaa (yli 250 km/h).
                            Ei ainakaan pidempää matkaa. Lähes kaikkeen kivaan kyllästää kun sitä saa harrastaa niin paljon kun huvittaa. Muutenkin max. 180-220 km/h keskinopeus on oikeasti nopeampi suunnilleen kaikilla autoilla mitä löytyy, aivan sama mikä raketti on kyseessä. Etenkin bensa-autoissa kulutus nousee yleensä aivan älyttömäksi kun koneen kierrokset on pysyvästi ylilimmällä kolmanneksella tyhjäkäynnin ja punaviivan välissä. Dieseleissä nousu on paljon pienempi mutta niissäkin raja tulee vastaan. On järkevämpää hillitä vähän vauhtia jos on tarkoitus päästä pitkälle mahdollisimman nopeasti eikä vaan mennä mahdollisimman kovaa. Vakiokokoisella tankilla keskinopeus kärsii todella pahasti kun tankkausväli tihenee.
                            -92 928 GTS
                            -98 550 Maranello

                            Comment

                            • Juppe
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2002
                              • 4541
                              • TURKU

                              #15
                              Se on varmaan aika paljon päivästä kiinni, millaista vauhtia jengi ajelee. Itse olen ollut useasti viikonloppuna liikenteessä ja silloin on kyllä riittänyt AMG mursua M-bemaria ja ties mitä muuta vehjettä, jotka ovat menneet 160km/h vauhdissa ohi niin, ettei ole kilpeä ehtinyt lukemaan. Saanut ihan oikeasti katsella sinne peiliin, miten kovaa sieltä tullaan. Viikolla kun rekat tukkii jo yhden kaistan, ei oo kyllä mitään saumaa ajella pidempiä siivuja jalka konehuoneessa. Itselle semmonen 160km/h on ollut aika mukavaa matkavauhtia, jos liikennettä ei ole liikaa. Ajosta tulee helkkarin raskasta kun tuosta alkaa lisäillä kyytiä. Täytyy olla tosi skarppina koko ajan, eikä kukaan jaksa sillä tavalla ajella tuntikausia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎