Päivän bongaus 135i+DKG, muuten kyllä iha höpöhöpö varusteilla. Xenonitki puuttuu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Blocketista / Ruotsista bongailtua vol 2
Collapse
X
-
Siitä hyvin säilynyt perhemallin e30 :think
Originally posted by _nixu_ View PostToki osa svedupettereistä ei meinaa uskaltaa myydä ulkomaille.
Kaverille ollaan hommaamassa 100-130tkr Volvoa, kaksi ensimmäistä myyjää kieltäytyi heti myymästä Suomeen ja nyt hierotaan kauppaa kolmannesta mutta senkin myyjä vaikuttaa hieman omituiseltaLast edited by Jube; 05-02-2015, 21:57.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Noi kilpihommat on vähän kinkkiset siinä mielessä, että joskus niiden paluu ruotsiin takkuaa melkoisesti. Kaveri jätti konttorille ruotsin kilvet ja ajatteli, että kyllä se siitä hoituu. Konttori lupasi hoitaa ne ruotsiin. Myyjä oli pikkusen hiilenä kivittänyt sitä, kun 2kk jälkeen ne olivat edelleen jossain A-katsastuksen kaapissa kateissa. Myyjä ei saanut millään katki vakuutuksia Ruotsissa sen takia. Näitä juttuja kun alkaa vähän kiertämään myyjien joukossa, ei ihme etteivät mielellään myy ulkomaille. Liikkeestä ostettaessa on kyllä helpointa, jos on joku tuttu Ruotsissa, jonka kautta paperit voi kierrättää. Transportstyrelsen ei raapaise uutta rekkaria kuin Ruotsalaiselle. Ilmeisesti jotkut vientiä harjoittava autoliikkeet saavat paperihommat hoitumaan, mutta pääsääntöisesti ongelmia on tiedossa liikkeen kanssa. Mä oon muutamat autot ja motskarin ostanut Ruotsista ja palautanut kilvet kirjattuna kirjeenä myyjälle. Pikkuisen ovat kyllä epäileviä kilpien lainaamisen suhteen.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNoi kilpihommat on vähän kinkkiset siinä mielessä, että joskus niiden paluu ruotsiin takkuaa melkoisesti. Kaveri jätti konttorille ruotsin kilvet ja ajatteli, että kyllä se siitä hoituu. Konttori lupasi hoitaa ne ruotsiin. Myyjä oli pikkusen hiilenä kivittänyt sitä, kun 2kk jälkeen ne olivat edelleen jossain A-katsastuksen kaapissa kateissa. Myyjä ei saanut millään katki vakuutuksia Ruotsissa sen takia. Näitä juttuja kun alkaa vähän kiertämään myyjien joukossa, ei ihme etteivät mielellään myy ulkomaille. Liikkeestä ostettaessa on kyllä helpointa, jos on joku tuttu Ruotsissa, jonka kautta paperit voi kierrättää. Transportstyrelsen ei raapaise uutta rekkaria kuin Ruotsalaiselle. Ilmeisesti jotkut vientiä harjoittava autoliikkeet saavat paperihommat hoitumaan, mutta pääsääntöisesti ongelmia on tiedossa liikkeen kanssa. Mä oon muutamat autot ja motskarin ostanut Ruotsista ja palautanut kilvet kirjattuna kirjeenä myyjälle. Pikkuisen ovat kyllä epäileviä kilpien lainaamisen suhteen.Harley Davidson Sportster 1200
Mercedes-Benz C 200 CDI S204
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNoi kilpihommat on vähän kinkkiset siinä mielessä, että joskus niiden paluu ruotsiin takkuaa melkoisesti. Kaveri jätti konttorille ruotsin kilvet ja ajatteli, että kyllä se siitä hoituu. Konttori lupasi hoitaa ne ruotsiin. Myyjä oli pikkusen hiilenä kivittänyt sitä, kun 2kk jälkeen ne olivat edelleen jossain A-katsastuksen kaapissa kateissa. Myyjä ei saanut millään katki vakuutuksia Ruotsissa sen takia. Näitä juttuja kun alkaa vähän kiertämään myyjien joukossa, ei ihme etteivät mielellään myy ulkomaille. Liikkeestä ostettaessa on kyllä helpointa, jos on joku tuttu Ruotsissa, jonka kautta paperit voi kierrättää. Transportstyrelsen ei raapaise uutta rekkaria kuin Ruotsalaiselle. Ilmeisesti jotkut vientiä harjoittava autoliikkeet saavat paperihommat hoitumaan, mutta pääsääntöisesti ongelmia on tiedossa liikkeen kanssa. Mä oon muutamat autot ja motskarin ostanut Ruotsista ja palautanut kilvet kirjattuna kirjeenä myyjälle. Pikkuisen ovat kyllä epäileviä kilpien lainaamisen suhteen.
Kelpais:
W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostMä oon vähän tätä funtsinut. Onko todella niin, että M-sporttia on saanut nahoilla. En oo koskaan semmoseen vielä törmännyt.
http://www.blocket.se/stockholm/BMW_...5.htm?ca=3&w=3
Komea volkkari, http://www.blocket.se/stockholm/Volk....htm?ca=11&w=1
Comment
-
-
Originally posted by Jube View Post...mutta senkin myyjä vaikuttaa hieman omituiselta
Originally posted by Juppe View PostNoi kilpihommat on vähän kinkkiset siinä mielessä, että joskus niiden paluu ruotsiin takkuaa melkoisesti. Kaveri jätti konttorille ruotsin kilvet ja ajatteli, että kyllä se siitä hoituu. Konttori lupasi hoitaa ne ruotsiin. Myyjä oli pikkusen hiilenä kivittänyt sitä, kun 2kk jälkeen ne olivat edelleen jossain A-katsastuksen kaapissa kateissa. Myyjä ei saanut millään katki vakuutuksia Ruotsissa sen takia. Näitä juttuja kun alkaa vähän kiertämään myyjien joukossa, ei ihme etteivät mielellään myy ulkomaille. Liikkeestä ostettaessa on kyllä helpointa, jos on joku tuttu Ruotsissa, jonka kautta paperit voi kierrättää. Transportstyrelsen ei raapaise uutta rekkaria kuin Ruotsalaiselle. Ilmeisesti jotkut vientiä harjoittava autoliikkeet saavat paperihommat hoitumaan, mutta pääsääntöisesti ongelmia on tiedossa liikkeen kanssa. Mä oon muutamat autot ja motskarin ostanut Ruotsista ja palautanut kilvet kirjattuna kirjeenä myyjälle. Pikkuisen ovat kyllä epäileviä kilpien lainaamisen suhteen.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Pohjimmiltaan ongelma taitaa olla siinä, että ovat ihan saatanan pihejä eivätkä haluaisi maksaa päivääkään ylimääräisiä vakuutuksia/käyttömaksua. Yhdelle urpolle oli Tukholman yhden päivän tietulli kynnyskysymys. Lisäksi tuolla autoja myyvät ihmiset ovat tosi usein ihan "perusperttejä", joille hyvä auto = leimat huoltokirjassa. Vaikka kuinka kyselet puhelimessa, niin et kyllä saa kuntoa selville ennen kuin paikanpäällä. Jos mainitsevat, että on tavallista käytön jälkeä, voi kärryn jo kokolailla unohtaa. Saksasta en oo koskaan saanut tyhjää arpaa, mutta Ruotsista kolmesti. Aina se "pedantskött pärla" on ollut jotain ihan muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostMä oon vähän tätä funtsinut. Onko todella niin, että M-sporttia on saanut nahoilla. En oo koskaan semmoseen vielä törmännyt.
http://www.blocket.se/stockholm/BMW_...5.htm?ca=3&w=3BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Originally posted by Kuqi View Posttämmöstä vuosi sitte kattelin mutta ei mistään löytynySiitä tuolloin verot 7000 e, toivottavasti nyt saa parisen tonnia takaisin...
Marko
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostYleensä ruotsalaiset myyjät ovat todellakin omituisia, ei vastata tai jos vastataan niin yhteydenpito saattaa loppua yhtäkkiä. Tai tehdään oharit, tai mitä lie. Sanoisin että melko yleistä siellä.
Em. tosin toimii vain silloin kun on useita autoja blakkarissa pieneltä alueelta ja/tai muutakin asiaa Ruotsin puolelle :thinkNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Rahanpesuseurannan takia kannattaa otta mukaan kuitti nostetuista rahoista. Moni pankki ei ota käteistä suurina summina edes vastaan. Esimerkiksi Nordea lähettää käteiset Tanskaan laskettavaksi. Mä oon yleensä kertonut tuovani auton suomeen ja samalla kertonut, että mieluusti lainaisin kilpiä kotiin pääsemiseksi. Vaihtoehdoksi olen tarjonnut sitä, että ostaja saa kilvet satamassa. Kauppakirjana olen käyttänyt Trafin luovarin ruotsinkielistä versiota. Siihen on vaan lisätty kauppahinta, kun tulli niin kovasti sitä kauppakirjaa hinkuaa. Yleensä homma on lähtenyt oikeille uomille, kun soittaa ja puhuu ruotsia. Sen jälkeen asiat sujuu sähköpostillakin, jos ovat sujuakseen. Englanniksi blocketista lähetetyt sähköpostiviestit on 99% ajanhukkaa.
Comment
-
-
No mulla taas on Ruotsissa asuva kaveri hoitanut yhteydenpidon myyjille suoraan, ja silti tulee ohareita ja kaikenmaailman säätäjiä vastaan. Vaikka ei edes aluksi puhuisi auton viennistä ulkomaille tai muutakaan erikoista.
Otappa noista selvä, parempi vaan asennoitua että välttämättä sitä myyjää ei juuri silloin kiinnosta myydä autoa, ainakaan ulkomaille
Viimeisinkin auto piti käyttää kaverin nimissä ensin, kun ei jörgen suostunut myymään sitä suomeen suoraan..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment