tuota oon katellu e92 335d seuraajaksi ja keskustellut myyjän kanssa ruotsiksi eemaililla, yhteydenpito loppu kun kyselin huoltokirjasta kuvia
lisäksi epäilyttää kun on ollut jo toukokuusta asti myynnissä
Sjöberg tuo Espooseen 744€ ja kotiin Ouluun 992€ lla niïn ei kannata trailerilla ees lähtä hakemaan ja lentäen haku haastavaa kun ei ollut kun kesärenkaat autossa
Unohda tuollaiset mällipelit. Tuo on ollut aikaisemmin liettuassa joten kuinka monesta palasta mahtaakaan olla kasattu.
tuota oon katellu e92 335d seuraajaksi ja keskustellut myyjän kanssa ruotsiksi eemaililla, yhteydenpito loppu kun kyselin huoltokirjasta kuvia
lisäksi epäilyttää kun on ollut jo toukokuusta asti myynnissä
Sjöberg tuo Espooseen 744€ ja kotiin Ouluun 992€ lla niïn ei kannata trailerilla ees lähtä hakemaan ja lentäen haku haastavaa kun ei ollut kun kesärenkaat autossa
Onko tietoa toimittaako Ruotsi Kamux autoja suoraan Suomeen vai pitäisikö toimia Suomi kamuxin kautta?
Molemmat on mahdollisia. Voit toimia Suomen Kamuxin kautta, jolloin hoitavat kuljetukset, katsastuksen ja verotukset, mutta ainakin omalla kohdalla olisivat ottaneet tästä niin rasvaisen korvauksen, että ostin auton tuolloin suoraan Ruotsista ilman välikäsiä. Toki ennen koronaa, auto haku Ruotsista ei kovin haastavaa ja kallista touhua ollut.
Kun kaupat tein paikan päällä, kahta rekkaa lastattiin samaan aikaan määränpäänä Suomi. Eiköhän kuljetuksen saa jotenkin järjestymään myös. Tällä kokemuksella sopisin asioista ruotsalaisen liikkeen kanssa suoraan.
Mulle on jäänyt sellainen mielikuva että saksassa oli paljon halvempia ”purkuautot” 20v sitten ja ne roudattiin Hampurin liepeille vartavasten suomalaisille helppoon noutoon. Sitten ne on pikkuhiljaa tajunneet että nämähän maksaa romuraudasta kullan hinnan ja nostivat tasoa, hinta. Sama varmaan ruottalaisilla ?
Ei kannata ihan pilkulleen lukea kirjoitusta
Jotenkin myös tuntuu että suomessa hinnat poljetaan alas..esim hyvin pitkälti halvimmat esimerkit. Ennen vanhaan ton hintanen auto niin vähintään 3000€ tilin ois voinut tehdä.
Toki varmasti niitäkin autoja viellä löytyy,frendi suomen suurimmassa käytettyjen autoliikkeiden myymälässä töissä,sanoi ettei löydy ulkomailta mitään järkevää..
Kuulemani mukaan toinen iso ketju ois alkanut hankkimaan autoja sen vuoksi italia/hollanti/ranska..
Mitä itse seurannut niin noi ruotsi autojenhinnat jotain todella järkyttävää nykyään. Itse hakenut monta autoa ruotsista,hintojen takia luovutin ja avasin mobilen.
Leave a comment: