Tältä forumilta ei näytä löytyvän hall of famea, tässä pohjaa siitä mitä itse tiedän tai olen mittiloinut. Osa sensuroitu kun ei ole kysytty julkaisulupaa. Lisätkää listaan siten että vanhat lukemat jäävät näkyviin ja uusi lisäys Bold fontilla.
4 syl
-109x Virtala moottoridyno 2012 S14 2.1l, kisabensa, Autronic
-1xxx rulladyno 2014 S14, kisabensa, Autronic
-98x Rami moottoridyno n.2010 S14 1.6l, kisabensa, Kugelfisher(!)
6 syl
-1380hv Ritola "339" R-Moto napadyno 5.2014 S38, E85, Motec M150
-1xxx Junttila E36 S38 varttimaililla 7.x/28x FHRA Finals 2014
-1060hv JOuMan 10.2012 M50, E85, Autronic
-887hv Kitka-Met E30 drifter R-Moto napadyno 7.2014, S38, 3,5l E85, Autronic
-857hv E30 S38 2010 Autronic
-853hv 975Nm NCmotorsport BMW E34 M5 s38b36 BW S375 1.4 bar E85 Tatech 32pro Softatech 24.8.2013
-812hv Maza @ 1,85bar M20 2.8L, rulladyno Motorset Kannus 10/2014, re85 megasquirt
-749hv Ritola "316" 0,95bar rulladyno/Alavus 2006 S38, kisabensa, 3.5l, Autronic
8syl
-5xx JOuMan rulladyno/Alavus n.2012 S62, 98E, chip
12syl
-640hv E30 rulladyno/Alavus 2006 M70TT, 98E, Autronic
Vapari 4syl
-
Vapari 6syl
-490hv/443Nm Camber E30 S38 SS Motors 4/14 S38, 98E/mix, Haltech
-411hv E36, rulladyno/Alavus n.2011 S54, FIA, Autronic
-399hv E36, R-Moto napadyno 7.2014 S54, 98E, Autronic
vapari 8syl
-402Hv/543nmS62 B50/E39 M5/Evolve St.3,Alpha-N,Supersprint/JP/Ohenmäen-teho/28.09.2013
vapari 10syl
-
Diesel 6syl
-
Katsokaa vähän että lukemat ovat järkeviä ts jos joku mittaa M10 2.0l moottorista 1bar paineella kierrosluvulla 5000rpm 1000hv niin taitaa dyno pikkuisen heittää. Jos on tiedossa missä dynossa mitattu, kuka mitannut jne niin voi laitella ja myös tekniikasta lyhyesti. BMW moottorit ainoastaan. Muun merkkisiä moottoreita voidaan ihastella ko. merkin forumilla ja valovuoden mittainen sekalista ei jaksa ketään kiinnostaa.
4 syl
-109x Virtala moottoridyno 2012 S14 2.1l, kisabensa, Autronic
-1xxx rulladyno 2014 S14, kisabensa, Autronic
-98x Rami moottoridyno n.2010 S14 1.6l, kisabensa, Kugelfisher(!)
6 syl
-1380hv Ritola "339" R-Moto napadyno 5.2014 S38, E85, Motec M150
-1xxx Junttila E36 S38 varttimaililla 7.x/28x FHRA Finals 2014
-1060hv JOuMan 10.2012 M50, E85, Autronic
-887hv Kitka-Met E30 drifter R-Moto napadyno 7.2014, S38, 3,5l E85, Autronic
-857hv E30 S38 2010 Autronic
-853hv 975Nm NCmotorsport BMW E34 M5 s38b36 BW S375 1.4 bar E85 Tatech 32pro Softatech 24.8.2013
-812hv Maza @ 1,85bar M20 2.8L, rulladyno Motorset Kannus 10/2014, re85 megasquirt
-749hv Ritola "316" 0,95bar rulladyno/Alavus 2006 S38, kisabensa, 3.5l, Autronic
8syl
-5xx JOuMan rulladyno/Alavus n.2012 S62, 98E, chip
12syl
-640hv E30 rulladyno/Alavus 2006 M70TT, 98E, Autronic
Vapari 4syl
-
Vapari 6syl
-490hv/443Nm Camber E30 S38 SS Motors 4/14 S38, 98E/mix, Haltech
-411hv E36, rulladyno/Alavus n.2011 S54, FIA, Autronic
-399hv E36, R-Moto napadyno 7.2014 S54, 98E, Autronic
vapari 8syl
-402Hv/543nmS62 B50/E39 M5/Evolve St.3,Alpha-N,Supersprint/JP/Ohenmäen-teho/28.09.2013
vapari 10syl
-
Diesel 6syl
-
Katsokaa vähän että lukemat ovat järkeviä ts jos joku mittaa M10 2.0l moottorista 1bar paineella kierrosluvulla 5000rpm 1000hv niin taitaa dyno pikkuisen heittää. Jos on tiedossa missä dynossa mitattu, kuka mitannut jne niin voi laitella ja myös tekniikasta lyhyesti. BMW moottorit ainoastaan. Muun merkkisiä moottoreita voidaan ihastella ko. merkin forumilla ja valovuoden mittainen sekalista ei jaksa ketään kiinnostaa.
Comment