Announcement

Collapse
No announcement yet.

kuinka moni on koheltanu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petteri75
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2539
    • Kirkkonummi

    #76
    Se klassinen, en huomannut että vaimo laittoi rellun takaisin kiinni lämmitysjohtoon, lähdin uudelleen liikenteeseen ja ihmettelin taustamelua. No, onneksi auton pistoke on yhtä löysä kuin ennenkin mutta tolpan sähköpistoke tarvitsee nyt vaihtoa..
    BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

    Comment

    • Purtsi123
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2008
      • 1011
      • Kuopio

      #77
      Originally posted by Petteri75 View Post
      Se klassinen, en huomannut että vaimo laittoi rellun takaisin kiinni lämmitysjohtoon, lähdin uudelleen liikenteeseen ja ihmettelin taustamelua. No, onneksi auton pistoke on yhtä löysä kuin ennenkin mutta tolpan sähköpistoke tarvitsee nyt vaihtoa..
      Sama täällä. Itse asiassa taitaa tulla nyt jatkuvasti virtaa tolpasta. Ja kerran pyörähdin jyrkässä ylämäessä tyylikkäästi.
      E61 525xda -08

      Comment

      • BeamR
        BTCF Member
        • Jul 2007
        • 13363
        • Espoon takametsät

        #78
        Originally posted by Petteri75 View Post
        Se klassinen, en huomannut että vaimo laittoi rellun takaisin kiinni lämmitysjohtoon, lähdin uudelleen liikenteeseen ja ihmettelin taustamelua. No, onneksi auton pistoke on yhtä löysä kuin ennenkin mutta tolpan sähköpistoke tarvitsee nyt vaihtoa..
        Originally posted by Purtsi123 View Post
        Sama täällä. Itse asiassa taitaa tulla nyt jatkuvasti virtaa tolpasta. Ja kerran pyörähdin jyrkässä ylämäessä tyylikkäästi.
        Tuon nyt vielä ymmärtää, mutta tämä jo hävettää: kerran olen itse tullut pihaan, laittanut johdon kiinni, muistanut että piti käydä kaupassa, hyppäsin autoon ja johto repi tolpan lukitun kannen auki. Eli unohdin koko johdon olemassa olon noin 20 sekunnissa.
        F46 Gran Tourer -20
        Boxster 2.5 -97

        Comment

        • herkko86
          Bimmer Rookie
          • Feb 2007
          • 49
          • Sotkamo

          #79
          Tuon nyt vielä ymmärtää, mutta tämä jo hävettää: kerran olen itse tullut pihaan, laittanut johdon kiinni, muistanut että piti käydä kaupassa, hyppäsin autoon ja johto repi tolpan lukitun kannen auki. Eli unohdin koko johdon olemassa olon noin 20 sekunnissa. __________________


          voi itselle kävi kerran just samalla tavalla
          Pölykapselit on perseestä
          nykyinen kulkuneuvo e38 740iA

          Comment

          • Nuke
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2008
            • 1266
            • Janakkala

            #80
            No ei liity autolla koheltamiseen millään tavalla, mutta koheltanut olen muutama vuosi sitten ja oikeen huolella.

            12. heinäkuuta 2006 klo 16.20 eräällä Etelä-Suomen motocross-radalla lähti ylipitkän hypyn jälkeen 250ccm jammu tumpusta, johtui yksinkertaisesti kovasta uupumisesta,nestehukasta ja ajovirheestä...



            Pyörä oli Yamaha YZ 250 vm.99 Onneks se jäi kuntoon, tosin myin pois ja lopetin crossiharrastuksen...

            Vasen jalka tuusan paskaks, neljä kertaa leikattu Päijät-Hämeen keskussairaalassa ja kerran Helsingin yliopistollisessa sairaalassa (Töölö).
            puoli vuotta pyörätuolissa olin tuon jälkeen ja pari vuotta keppien kanssa...
            Nykyisin kyllä hyvässä kunnossa.
            Jalka nykyisin ei missään "ranta"kunnossa ole, on meinaan sen verran leikelty...

            Edit: Töölöön pitäisi vielä kevään aikana mennä korjausleikkaukseen...
            E36 325i -92 Coupe wnb. Gr-F

            Comment

            • gubbe89
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2008
              • 315
              • Mouhijärvi

              #81
              Onhan noita läheltä-piti-tilanteita ollut muutamia, mutta mitään ei ole sattunut, vaikka joka paikassa on menty kylki edellä. Täytyy kyllä koputtaa puuta. Syksyllä tuli kohellettua, kun Oulussa piti Kaakkurissa kavereille näyttää miten se iso jatke menee luisua, no eiköhän siinä tullut esille tämä perinteinen Kankkusen jalat - omat kädet -syndrooma ja ojan pohjaltakos se BMW löytyikin sitten. Onneksi vauriot jäivät pakoputken lommoutumiseen ja palaneeseen kytkimeen. Molemmat korjattu ja hyvin rallattaa vanha jatke edelleen. Olihan tuosta juttuakin täällä Oulun dynomiitin jälkipuinneissakin.

              Täytyy kyllä sanoa, että Nuken tapaus on aika pahan oloinen, eipä ole itselle vielä mitään noin pahaa sattunut, eikä soisi sattuvankaan, kellekään muullekaan.

              Kerran kevarilla ajoin päälle sataa hidasteeseen, jota en huomannut. Huolimattomuus ja huonot ajovaatteet yhdistettynä liian täysiin etupumppuihin tarkoittaa kaatumista ja pyörän pahaa ruhjoutumista. Itselle onneksi tuli vain asfaltti-ihottumaa. Menipä taas vähän OT:ksi, mutta menkööt.
              nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
              nyk. Yamaha XJR 1200 -98
              nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
              ex. E34 525 TDS Touring -93
              ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
              ex. Yamaha YZF 1000R -02
              ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
              ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
              ex. E34 535i -88
              ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
              ex. Mazda 626 GE 1.8 -93

              Comment

              • TemeL
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2004
                • 424
                • p-pohojanmaa.. ja tuulee!

                #82
                ...

                Kohellusta on sattunut varmaan kännissä enemmän, mutta itelläkin noista crossi hommista pahimmat arvet (kantobaarit kävi tutuksi kerran):think

                pitäis melkeen alottaa harrastus/ kilp.uudelleen niin sais kunnon tekemistä juopottelun ja netissä runkkaamisen sijaan..

                ja se "terve" adrenaliini kisoissa tekee gutaa! kuhan vähän varoo ettei tosiaan mene rullatuoliin.. mutta monestikko kännissä on niitä tilanteita?
                Last edited by TemeL; 16-04-2009, 01:44.
                ----------------


                M20B20 ahdistusta

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎