En ole ohjelmaa sen tarkemmin seurannut, mutta eikös tämä koko juttu ole täysin käsikirjoitettu, joten katseluarvoa sillä ei taida kauheasti olla? Vai millä helvetillä se kortti on aikanaan hankittu? Ei ainakaan esitetyillä ajotaidoilla. :think
Suomen surkein kuski
Collapse
X
-
Originally posted by Ramzez View PostEn ole ohjelmaa sen tarkemmin seurannut, mutta eikös tämä koko juttu ole täysin käsikirjoitettu, joten katseluarvoa sillä ei taida kauheasti olla? Vai millä helvetillä se kortti on aikanaan hankittu? Ei ainakaan esitetyillä ajotaidoilla. :thinkBmw F11 520dA Touring -12
EX:Bmw E61 530dA -04
EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
EX:BMW E46 320d Touring -04
EX:Bmw E39 525iA Touring -02
EX:Bmw E46 320d Touring -03
EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94
Comment
-
Se mumma on kyllä melkoinen Vollgasfahrer, tuostako se ilmaisu "normaalisti rajoitinta vasten" on peräisin? :think
Milloin se E34 pääsee kuviin
Comment
-
Originally posted by HC91 View PostSe mumma on kyllä melkoinen Vollgasfahrer, tuostako se ilmaisu "normaalisti rajoitinta vasten" on peräisin? :think
Milloin se E34 pääsee kuviinKytkinki tais palaa jo ensimmäisten parin kohdalla
S211 E 320cdi -03
Comment
-
Joku tuossa jo mietti onko käsikirjoitettua, niin vanhemmastakin tuotantokaudesta tuttu nuorehko poika pamautti samoihin kissan ristiäisiin Meganella. Alkoi sitä sitten tuuppaamaan meikän E28sin ja S500L mersun väliin, toisen yrityksen jälkeen ajoin oman autoni kauemmas. Ei se peruutus hallitulta näyttänyt, joten itse voin hyvinkin uskoa, ettei ole esitettyä settiä.E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
Ei valitettavasti oo käsikirjoitettua
pari tuttua oli viimekaudella. Miehen vaimo ei oiken pärjää auton ratissa ja siksi meni ohjelmaan...
itse en kyseistä formaattia pysty katsomaan kun palaa totaasisti hermot sen touhun katsomisesta.
on sen verran jäätävää touhuaBMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
Originally posted by jumbo View PostTässä ohjelmassa on näköjään saatu m52 kuulostamaan m40:ltä
Saletisti natsaa että Kirsti on the suomen surkein kuski tällä kaudella.
Vittu, auto tulee liian lähelle ni apua, mä painan lapun lattiaan ja pyyhkäsen ohi...
Toivottavasti ei saa korttiaan koskaan takaisin.W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
Mä en voi katsoa tuota ohjelmaa yksinkertaisesti! Palaa hermo
Miten oikeasti joku kortin suorittanut voi olla noin onneton/tiedoton käsittelemään auton hallintalaitteita edes välttävällä tasolla!?!
Mä luulin, että mun emäntä on PASKA kuski ja olenkin joskus vitsaillut, että ilmoittaa sen tuohon ohjelmaan, mut sehän on Ari Vatanen noihin verrattuna
En tiedä onko toi sit jo osaksi käsikirjoitettua...Gas or ass, no free rides
F10 520d lci
E36 325 ahdistettu.
Comment
-
Originally posted by MR_piikki View PostMä en voi katsoa tuota ohjelmaa yksinkertaisesti! Palaa hermo
Miten oikeasti joku kortin suorittanut voi olla noin onneton/tiedoton käsittelemään auton hallintalaitteita edes välttävällä tasolla!?!
Mä luulin, että mun emäntä on PASKA kuski ja olenkin joskus vitsaillut, että ilmoittaa sen tuohon ohjelmaan, mut sehän on Ari Vatanen noihin verrattuna
En tiedä onko toi sit jo osaksi käsikirjoitettua...
Kolmeysin puskuri antautu nätisti siihen 'keinulle'eDIRTYkliks
Comment
Comment