Announcement

Collapse
No announcement yet.

työkaluvaunut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jari kihlman
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2009
    • 3270
    • Pirkanmaa

    #46
    Itsellä ollut nyt 5 vuotta Wurthin 7 laatikon työkaluvaunu työkaluilla sekä Kamasan iso pakki.Kuusamon tallilla meillä on Toptoolsin sellainen vihreä kärry, joka on ollut todella laadukas ja siinä on oikeastaan kaikki mitä on tarvinnut. Nyt ostin toiseksi vaunuksi tänne Treelle Bahcon Limited Edition 145-osaisen mustan vaunun. Sitä en ole vielä käyttänyt, mutta vaikutti olevan laadukas. Samalla mukaan tarttui Peltorin radiokuulokkeet, joku Led Lenserin hipo otsalamppu ja vino pino hitsaus- ja muita maskeja ja suojalaseja. Tuossa Bahcon kärryssä oli hyvänkokoiset tyhjät laatikot ja sinne saa hyvin sopimaan isompaakin tavaraa.
    Isillä on

    Comment

    • Urpo_rotta
      BTCF Member
      • May 2012
      • 5223
      • Pirkkala

      #47
      Hyvä otsalamppu on kuin kolmas käsi! Ilman "ei onnistu mikään" ja sen kanssa kaikki on helppoa.
      E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
      E34 525i -90 twinturbo 427/519

      N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
      VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
      Kysy jos tarvetta

      Comment

      • [Snowboarder]
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2008
        • 2183
        • Karstula

        #48
        Originally posted by Urpo_rotta View Post
        Hyvä otsalamppu on kuin kolmas käsi! Ilman "ei onnistu mikään" ja sen kanssa kaikki on helppoa.
        Tää on kyllä totta! Töissä oli käytössä led lenserin joku vanhempi malli,hyvin kesti akku työpäivän jne n.2v päivittäistä käyttöä. Sit se hajos ja nyt joku ledlenserin malli sekin, mutta akku kestää ehkä max 2h ilman latausta ja vittu sen kaa menee välillä hermo. Saishan niihin lisä akkujakin,mutta tuntuu olevan vaikeeta heillä semmosta hommata ja sanoin jo heti ekan päivän käyttökokemuksen perusteella,että tarvii vähintään kaksi akkua..
        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
        Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

        Comment

        • petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

          #49
          Originally posted by Urpo_rotta View Post
          Hyvä otsalamppu on kuin kolmas käsi! Ilman "ei onnistu mikään" ja sen kanssa kaikki on helppoa.
          Niin on. Suprabeamin lamppu on itellä päivät päässä. Niitten tekemät fikkarit on hyviä kanssa.
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

          Comment

          • GOOFY
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2005
            • 4139
            • .

            #50
            Mulla ny kiristää vanne päätä kokoajan muutenki mut otsalampusta tuli mieleen että onko muilla samaa onkelmaa että päätä alakaa jomottamaan kun laittaa ottalampun remmin pikkusen tiukemmalle esim. Pipon päälle että se pysyy. En tiiä sit kai mulla on liian pehmenny kallo:-)

            Edelliseen hitsausmaskiin liimasin ottalampun kiinni. Toimiva homma pimeissä hommissa. En tohon uuteen esabin maskiin ole raskinu laittaa.
            E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

            Comment

            • Rocla
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2002
              • 7692
              • Kajaani

              #51
              Originally posted by GOOFY View Post
              Mulla ny kiristää vanne päätä kokoajan muutenki mut otsalampusta tuli mieleen että onko muilla samaa onkelmaa että päätä alakaa jomottamaan kun laittaa ottalampun remmin pikkusen tiukemmalle esim. Pipon päälle että se pysyy. En tiiä sit kai mulla on liian pehmenny kallo:-)

              Edelliseen hitsausmaskiin liimasin ottalampun kiinni. Toimiva homma pimeissä hommissa. En tohon uuteen esabin maskiin ole raskinu laittaa.
              Pitkään kaltoin itse otsalamppua, toki ne silloin olivat semmoisia isoja mölhöjä ja tein kaikki rempat makuultaan tai matalassa montussa. Ledlenserin oliko se h7 minkä sitten ostin ja minulla se ahdistus tiukasta remmissä meni ohi viikossa, eikä ole tullut takaisin vaikka pitää kuukausien taukoja.
              Olli.

              Comment

              • Hakkapeliitta
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2014
                • 552
                • P-Sawo

                #52


                Tuollaisen tilasin itelleni. Melko edullinen hylsysetti kun vertaa Suomen hintoihin.

                Jos ei olisi ainuttakaan työkalua tallissa niin tilaisin tämän



                Sama setti maksaa KL-varaosilla 2500€

                annetaan BMW-osaa

                Comment

                • -TT
                  Bimmer Rookie
                  • Dec 2010
                  • 192
                  • Oulu

                  #53
                  Tollasesta olen haaveillut http://www.atoy.fi/kuva-data/119-034000700.jpg On vain poistunut tuotannosta. Yrittää metsästää jostain.
                  Coupe :think
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎