isileasing, nuori jätkä ja isin volvo :oops: Ainakin TomiT:tä näytti provosoivan kun yritin ohi oikealta (ihan viattomasti )Munkassa, taisin herättää ne 315 pållea :lol:
selvitä ihmeessä lisää, en mä muista tollasta ku tuppaa joka päivä tulevan niin paljon noita ohittelijoita ettei kahden käden sormet riitä :roll:
ja täytyy vähän puolustella että ei oo oikeen ollu noita kelejä että vois huoletta valjastella kaikki heposet käyttöön, vaikka on kuiva asfaltti niin vaatis ilmeisesti vähän enemmän lämpöä tiehen että pystyis lämä tiskissä vetämään ykkösen ja kakkosen läpi, tuppaa koko ajan sutaamaan :roll:
No ei siinä nyt loppupeleissä mitään kovin ihmeellistä ollut. :wink: Käännytään sen mäkin pääkonttorin jälkeen oikealle huopalahdentielle ja mennään kohti haagan liikenneympyrää. ajoit siinä vasemmalla kaistalla ihan normaaliin liikennetahtiin ja mulla kieli roikku ulkona fämily volgassa kun näin E34 M5:sen :palvo: tulin rinnalle oikealla kaistalla ja annoit vähän happea, that's it. sain sut sitten taas kiinni ja tulin sitten hiiitaaasti ohi oikealta ja näytin sulle mut äijä ei huomannu mitään. ainakin sun naisellisella kanssamatkustajalla näytti olevan oikein hauskaa :lol:
motarilla vasemman kaistan tukkijat, päättyvältä kaistalta kiilaajat, 60km/h nopeudella motarin rampilta liikenteen joukkoon änkeävät, yms. hituroivat peippailijat, niskavaivaiset lappusilmät yms. ***serei'ät
Juuri näin!!
Saunan taakse tollaset. Muuten ei apinat liikenteessä juurikaan häiritse, mut motarin vasen kaista on tarkotettu OHITTAMISEEN eikä gangstacruisingiin ja lipumiseen. Itellä jos on kiire ni vituttaa nuo yli kaiken. Vois sitte palata sinne oikeelle kaistalle kun on ohittanu.
Mun näytöt jäi siihen, kun aikasemmalla S60 volvolla ajelin vakkari päällä moottoritietä ja vasenta kaistaa lähestyi peräedellä a3-koppanen audi. Pimeessä en merkkejä nähnyt.
Hetken harkinnan jälkeen päätin pistää oikealta ohi vakkarilla. No se lähti nostamaan nopeutta samaan tahtiin. Mä vedin melonin nenään ja meinasin, että ohi vaikka väkisin. Siinä otettiin bensaturbosta kaikki irti, mutta ei se audi silti jäänyt toiseksi. Piti niska punaisena niellä tappio.
Tuon jälkeen en ole juuri lähtenyt kisaamaan. Sen verran tappio korvensi silloin ja edelleen. Joko se oli S3 tai hyvin päivitetty a3. Vakio a3 ei olisi moista tehnyt. Sitä tutkittiin enempikin sen jälkeen.
Viralliselle valvojalle tiedoksi: että tämä luonnollisesti Saksassa...
sigpic
Nykyinen auto F10 (2013)
Entisiä: E60 (2008), E90 (2008)
Volvot (2004, 2005, 2008)
Fiudet (1986, 1993, 1999, 2001)
Mua vituttaa se kun joku mamma tai pappa pienessä Ford Ka:ssa rupeaa etsimään puhelinta kun se soi. Auto vipoittaa puolelta toiselle kunnes sitten päättää pysähtyä tien reunaan. Yleensä vetäisen vähän raisummin ohi sillon..
Toinen on joku lippispää vanhassa audissa tai volkkarissa. Xenonit häikäisee taustapeilinkautta kun ajetaan ihan perseessä kii ja yritetään epätoivoisesti härnätä tai etsiä ohituspaikkaa. Jos oikein vituttaa niin saatan painaa kaasua vähä reippaammin. Mut eipä mun kummallakaan autolla oikein "näytetä" miten kulkee. Hiljaisia hiipiöitä molemmat..
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Isiliisinki on varmaa se kaikista paras yllyttäjä kyl meikäläisenki kohalla.. Ja itteasiassa mulla on iha tuore esimerkki tältä aamupäivältä kyseisestä tapauksesta..
Ajelinpa ST:llä iha huvikseni muijan kanssa vähän kulmarallia ku olin justiin pistäny uuet kesänakit alle ja pitipähän päästä kurvaamaan vähän.. Nooh tultiin sitte liikennevaloihi ja täällähän tää meitin ilonen nörttipoika oli isäukon 270 E mersulla kavereihensa kans viereisen jonon ensmääsenä Nooh huomasin ku siellä mersussa päät käänty meikäläisen kiesiä päi ja kuski sielä huito että eikun viivalle.. No minä aattelin että mikäpäs siinä ja nyökkäilin sitte kaverille innokkaasti Sieltä sitte tolpasta paisto vihreetä valoo silmää ni löin lämää ja kattelin sitte että mersu jäi valoihin seisoon .. Tais tää meitin rallikuski suojella isukin autoo sen verra ettei uskaltanu sitä kaasua painaa ja nosti tuon kytkypolkimen turhan äkäseen.. sinnehän se jäi Seuraavissa valoissa ei sitte rinnalle vihtiny ajaa ollenkaa vaa jätti viivan ja mesen keulan välii ST:n mittasen välin Oli meillä muijan kanssa naurussa pidättämistä
E39llä sai ajella suhteellsen rauhassa mutta nyt ku on tuo e30 alla ni tuntuu kyllä että jokainen rupee haastamaan ja hiillostelee tuolla liikenteessä. Niin vanhat papat kuin nuoret koltiaisetki
Comment