mä kisailen oli mikä auto tahansa :lol:
Mikä provsoi liikenteessä eniten?
Collapse
X
-
...
Olin tuossa muutama viikko sitten setää kuskis Vlovo s60 D5:lla...siinä jotain bemuria sitten vähän provosoin että lähde kisaamaan...
lähithän se sitten kiihdyttämään täysiä-->minä perään ja heitin kunnolla ohitte...saman tien himmas takas 60km/h kun kiskoin ohi...
huomas vissiin että oli volvos potenttiaalista kiihtyvyyttä jakaa myös muille... :lol:-Mercedes-Benz 200D AMG
-BMW 520i -84
-Härlyy-Taavitsoni porsteri
Comment
-
isiliisinki.
nyk. Honda CTR -04
ex. e46 320 Cabrio
ex. e30 327 taxi
ex. e30 325 touring
MYYDÄÄN:Myydään e46 osia
Kaikki MP-rakenteluun:www.motohell.fi
Comment
-
...until U grow up.
Comment
-
Originally posted by Touniksjos noista pitäs joku valita niin egdottomasti tuo isileasing, nuori jätkä ja isin volvo mutta teini dx:t yms pistää kans vituttamaan jos tulee puskuriin roikkumaan tms :guns:
Jep jep, olen itse tämä, mutta yksinkertaisesti rahani eivät 18 vuotiaan riitä ylläpitämään SEKÄ autoa ja moottoripyörää.En.
Comment
-
Laitoin eilen provosoivan tarran takakonttiin. Tulee valokuva ihan just. Jos se ei provosi, niin siitten on elätty elemä loppuun ja pitäisi istua himassa ja olla kerrostalo kyttääjä. Kohta valokuva.....
Comment
-
Originally posted by DualfunParhaat skabat saa kyllä useimmiten vanhojen äijien kanssa, tulee yleensä peukkua seuraavissa valoissa jos oli asiallinen tyypi puikoissa
Teinien kanssa skabaillessa hommat otetaan liian tosissaan ja yleensä tulee keskisormea mieluummin jos joku sattui jäämään perheautolle :wink:
mutta kaikkien kanssa kyllä otetaan skabaa jotka bling blingin rinnalle uskaltautuuIf NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS
Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot
Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87
Ex: BMW E30 318i -86
Ex: BMW E28 518i turbo -86
Comment
-
Toi varmaan provosoi. Se on se tarkoituskin. Nyt on paljon paljon hauskempaa toi ajelu, kun porukka yrittää ihan tosissaan mennä ohi. Ja tarrahan on ollut jo melkein päivän mulla kiini. Eron huomaa heti.
Comment
-
Originally posted by IvvNToi varmaan provosoi. Se on se tarkoituskin. Nyt on paljon paljon hauskempaa toi ajelu, kun porukka yrittää ihan tosissaan mennä ohi. Ja tarrahan on ollut jo melkein päivän mulla kiini. Eron huomaa heti.
8)
8)
8)
8)
If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS
Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot