Originally posted by remotion
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Onko BMW OIKEASTI hyvä?
Collapse
X
-
Originally posted by tth78Jenkkeihin tottuneena bmw on työläs ajaa, mutta kun takavetoisia merkkejä ei ole enää montaa jäljellä...Niin viitaten ao. linkkiin kolariturvallisuuskin on aika huono....!! :lol:
http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj...or/div/84.html
Tykkään kummastakin :juo
Comment
-
-
Oman auton hankinnan tullessa ajankohtaseks heräsin tajuamaan, että oon menettänyt sydämeni yhdelle tietylle automerkille ja että semmonen pitää saada. 8) Halvemmalla olisin päässy jos oisin jonkun muun merkin tai edes vanhemman hankkinu, mut minkäs teet...tälle tytölle kelpaa vaan just se eikä mikää muu (joo joo, tyhmä logiikka :oops: )
Tulevaisuus näyttää sen kuinka hyvä auto bmw tarkalleen ottaen on, mut toistaseks ainakin suhtaudun niihin luottavaisin mielin.
Comment
-
-
bemussa vaan on sitä jotain. Kaiken maailman kotteroilla on tullu alaikäisenä rällättyä, aina saa totutella uuteen autoon mutta ku bemuun istahti ja lähti ajamaan niin jo ekan mutkan jälkee e36 tuntui kodilta. Ja se kutoskoneen murina... 8)
Ens tiistaina inssi. Toivottavasti tulee kortti nii pääsee vähäGotta love V8
E36 E46 E61 E39 F20...
Comment
-
-
hehe, taitaa saada, pitää nopee vaihtaa meckeri pois :wink: :oops:-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
-
Originally posted by DualfunTämä on elämäntapa. Ei kai tässä muuta tarvitse selitelläBMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by RahuSiis... mä en oikein tykkää noista bemareista mä en vaan tykkää niistä ihmisistä ketkä niillä ajelee kun ne on niin ylimielisiäkin... Niin ja sitten ne on vielä takavetosiakin niin täytyy olla tosi varovainen aina talvella jos on liukasta ja sehän on tosi vaarallistakin vielä. Mä olen vähän ajatellut ostaa sitten isona jonkun semmosen ison skoodan tai jonkun nissanin kun niitä saa sitten suht halvallakin esim joku octavia ta bluebirdi, mulla on muuten noiden autojen kuviakin seinällä ja niissä on tosi siistit 14"tuuman renkaatkin kuvissa, niin olisihan se ihan tyhmää ostaa bmw ja maksaa vaan siitä merkistä kun halvemmallakin saa isomman ja ihan varmasti vielä paremmankin auton kun se on kerta isompikin.
Comment
-
-
Noniin, nyt on säädil mielellä luovuttu meckeristä ja feari kantapäässä etitään nextii caarii (tunnistusvisa....eli siis nyt on kova haku päällä 8) :juo 8) :juo 8) :juo :P-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
Comment