Tuota ensimmäistä kävin koeajamassa, 5k autolta ei tietty mahottomia voi odottaa, mutta aika kurjassa kunnossa on. Parkkipaikka kolhuja, naarmuja, sisustassa kuskin a-pilarin verhoilu repsotti ja jalkatilan myös. Ilmastointi ei puhaltanu kylmää, eikä ole langi kuten mainostetaan. Tekniikka vaikutti olevan ok tosin tämä oli ensimmäinen E38 jota olen ajanut joten refeä ei hirveästi ole.
En mene nyt vannomaan, mutta hämärä muistikuva että facebookista olin lukevinani jotakin isompaakin häröä tuossa kamppeessa, rikkoi moottoriohjausbokseja tms...
Valmiiksi jo pahoittelut jos ei ole sama kampe.
Vähän kaltoin kohdellun oloinenhan tuo äkkiseltään kuvista katsottuna on.
Kertoo jo omasta mielestä aika paljon kun nuinkin pieniä kosmeettisia virheitä ei viitsitä laittaa kuntoon ja sitten vasta ne myyntikuvat
EDIT: Tuollainen tekstihän se sieltä löytykin, tiedä sitten onko jo korjattu tuon jälkeen:
"Myydään kuvan m3! Mittarissa 267t. Viime kesän ainaka tehty koneremonttia kahteen otteeseen. Ainoastaan koneen sähköt vittuilee polttanut kaksi johtosarjaa, mutta tällä hetkellä ite vedelty johtoja kone huoneeseen toimii vain ilman ilman ilmamassamittaria normaalisti. Joten sähköt huomioitu hinnassa ! 8000e !
Kirkkonummi"
En mene nyt vannomaan, mutta hämärä muistikuva että facebookista olin lukevinani jotakin isompaakin häröä tuossa kamppeessa, rikkoi moottoriohjausbokseja tms...
Valmiiksi jo pahoittelut jos ei ole sama kampe.
Vähän kaltoin kohdellun oloinenhan tuo äkkiseltään kuvista katsottuna on.
Kertoo jo omasta mielestä aika paljon kun nuinkin pieniä kosmeettisia virheitä ei viitsitä laittaa kuntoon ja sitten vasta ne myyntikuvat
EDIT: Tuollainen tekstihän se sieltä löytykin, tiedä sitten onko jo korjattu tuon jälkeen:
"Myydään kuvan m3! Mittarissa 267t. Viime kesän ainaka tehty koneremonttia kahteen otteeseen. Ainoastaan koneen sähköt vittuilee polttanut kaksi johtosarjaa, mutta tällä hetkellä ite vedelty johtoja kone huoneeseen toimii vain ilman ilman ilmamassamittaria normaalisti. Joten sähköt huomioitu hinnassa ! 8000e !
Kirkkonummi"
Joo ja samainen kaveri koitti ostaa multa tuosta projektiautosta ylijääneen putkiston tai tarkemmin sanottuna ruosteisen amisläpivirtaavan 4" takavaimentimen tuohon, rahaa ei ollut 20€ laittaa putkistoon vaan rupes vielä vaimentimesta tinkaamaan Kertoo vaan mun mielestä kuvaa, mitä patentteja tuosta tulee löytymään.
Comment