Ei ole tuokaan mennyt kaupaksi, N47 moottori mutta ketjut juuri vaihdettu, niin luulisi olevan huoleton peli. Toki myynnissä vanhoilla kuvilla niin ei ekojen kuvien vanteita eikä mustaa kattoa enää
Kyllä aika moni minun tuttuni on ostanut muuttoautonsa suomesta. Sitten liike on tilannut sen tehtaalta toimitettavaksi ko. maahan tai itse ajettu suomesta pois.
Kyllä aika moni minun tuttuni on ostanut muuttoautonsa suomesta. Sitten liike on tilannut sen tehtaalta toimitettavaksi ko. maahan tai itse ajettu suomesta pois.
Näin minäkin aikoinaan tein. Se oli Tullin vapaavarastossa jonkun aikaa, ja sitten ajoin sen Suomen vientikilvillä ulkomaille.
Tämä ei sitten ole mikään erityisen hyvä yksilö. Maalailtu sieltä täältä päin helvettiä, mm. apukuskin takaovessa näkyy selvästi epäkeskon naarmut.
Apparin etulokarissa maaliraja keskellä, etukulma kitattu. Kuskin kyljessä pitkät naarmut, kontinluukussa muutama alkava ruostepiste.
Myyjä pisti yllämainitut ''viat'' sen piikkiin että auto ei ollut käynyt fiksattavana vielä vaan oli suoraan edellisen omistajan jäljiltä.
Saksasta tuotu hiljattain (huhtikuussa), joku turkulainen harrastaja kuulemma keneltä kamux ostanut myyntiin.
Ajoltaan ihan ok, pienoinen tutina joka johtunee renkaista. Edessä ilmeisesti H&R jouset kun alkuperäiset oli takaronkissa pahvilaatikossa.
Comment