Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä sanoa poliisille?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tsbmw
    BTCF Member
    • Jun 2004
    • 1493
    • Ilvola

Nosto!

Aamusella ylinopeutta ikkunat huurussa enkä huomannut takana roikkunutta siviiliautoa ennen ekaa risteystä. Pikku paikkakunta ja nimismies vei asemalla piiitkään puhutteluun ja pyhästi lupasin ajaa hiljaa...

Niin ajoinkin - koko talven. Eka kevätpäivä kesärenkailla ja kaksi rekkaa kantatiellä edessä, hyvä näkyvyys, ei liikennettä ja suora. Houkutus suuri ja polkasin kerralla rekoista ohi. Sieltäpä pomppas rekkojen välistä ruskea Taunus, se sama ja pysäytin valmiiksi. Nimismiehen saapuessa: "Et usko, mutta KOKO TALVEN oon ajannu rajoitusten mukaan..." Ei kirjottannu lappua.
    - kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
    - E28 528i, 528i+, M5

Comment

• arpuC
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 1377

Jos ajaa poliiseja karkuun ja ne saa pysäytettyä. Tietysti ne kysyy syytä, että miksi ajoit karkuun.

Kannattaa vastata, että exä lähti aikanaan poliisin matkaan ja nyt pelkäsin, että se palautetaan takaisin.
      Miks sä sytytit Bemarin palaa?
      En löydä enää sun luo
      Teitkö sä tän tahallaan?
      Nyt kaikki palaa.

Comment

• Jii_Koo
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2013
        • 785
        • Jkl

Viime kesänä eräs nahkaan pukeutunut motskaripoliisi oli hauskassa kohtaamisessa osallisena.
        Tuolla Jyväskylän Seppälänkankaan perukoilla, Postin logistiikkakeskuksesta eteenpäin on (silloin) keskeneräinen tie, joka ei johda mihinkään, ei ole jalankulkuväyliä tai liikennettä jne. 50km/h rajoitus joo, mutta yksi pitkä loiva mutka jossa oli hyvä kokeilla Federalin 595 RS-R:n pidon rajoja kun oli eka kertaa saanut pyörytettyä alle. Ajoin kyllä ensin katsomaan, onko siellä ketään. No ei näkynyt. Takaisinpäin tullessa oli kuitenkin punainen Passat pusikossa keskellä mutkaa ja mutkan päätyttyä oikein Transporteri ja joku ruma prätkäkin, ohjastajanaan pitkänsalskea, sinisestä nahka-asusta päätellen johonkin Berliiniläiseen teknoiltamaan matkalla oleva herrasmies. Hirveästi hän viittoi minua pysähtymään.
        "Onpas hyvä, että näin perjantai-iltana valvovat tällä autiolla tiellä sankoin joukoin järjestystä", totesin itsekseni kun tuo tekno-jamppa tuli koputtelemaan ikkunaan.
        Nahkamies: "Tiedätkös paljon tässä on nopeusrajoitusta?"
        Minä: "50 tässä on, taajama-aluetta..."
        Nahkamies: "Mitäs mittari näytti?"
        Minä: "55 siinä luki."
        Nahkamies: "Mitä?!"
        Minä: "Että 55 se näytti"
        Nahkamies: "Nyt on otettava korvatulpat pois. Kuulinko oikein, että sanoit 55!?"
        Minä: "Aivan oikein, kyllä."
        No nahkaan sonnustautunut herrasmies lähti käymään paikalle saapuneella punaisella Passatilla. Seurasin sivupeilistä, kun hänen kasvonsa menivät todella punaiseksi. Sitten tämä tekno-bilettäjä palasi autolleni ja totesi todella vihaisesti:
        "Me molemmat tiedämme, että vauhtia oli paljon enemmän!" Ei toivotellut edes illanjatkoja. No itselle on aina yritetty opettaa hyviä käytöstapoja, joten toivotin hänelle kuitenkin kuuluvalla äänellä, ennen kuin poistuin paikalta.

Ja niin säilyi lintukoto sinäkin perjantaisena kesäiltana Jyväskylässä, tuolla autiolla tiellä.

Edit. ja Jyväskyläläisille tiedoksi, useamman kerran olen sen jälkeen havainnut illansuussa tuonne johtavien teiden varsilla esim. lisävaloilla varustettuja harmaita Skoda Octavioita esim. Laakkosen suljettujen porttien edessä. Sama homma siellä Ampumaradantien alussa Laukaan suunnalta. Ei sillä, ettäkö joku tuolle autiolle tielle haluaisi mennä - eihän se vieläkään oikein johda mihinkään. Mutta ihan vaan infona, että voitte kokea hyvää mieltä verorahojen hyötykäytöstä!
        Last edited by Jii_Koo; 18-06-2018, 08:19.
        '00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project

Comment

• mikkod
          BTCF Member
          • Aug 2007
          • 5200
          • Stadi

Yksi mistä sedät tuntuu ärsyyntyvän on se kun se kävelee siihen vierelle, niin avaat ikkunaa todella vähän....
          Helkama S3000
          Myydään kutosen alustaosia
          This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

• brainsurgery
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2011
            • 1355
            • Helsinki

Originally posted by mikkod View Post
            Yksi mistä sedät tuntuu ärsyyntyvän on se kun se kävelee siihen vierelle, niin avaat ikkunaa todella vähän....
            Jostain syystä alkoi heti naurattamaan tämä mielikuva

Comment

• AnttiR
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2006
              • 819
              • Jyväskylä

Originally posted by Jii_Koo View Post
              Jyväskylän Seppälänkankaan perukoilla...
              Viimeaikaisten otsikoiden perusteella käyvät ainakin siinä ankeriasjärventien puolella ulkoiluttamassa koiria
              E61 535d -04

Comment

• aimoo
                Bimmer Rookie
                • Jul 2007
                • 102
                • Rauma

Originally posted by brainsurgery View Post
                Jostain syystä alkoi heti naurattamaan tämä mielikuva

Olenko vanha ja tylsä kunnen tajua miksi pitää ärsyttää? Ja erityisesti aloittaa? Taidan olla.
                530da m-sport touring 2015

Comment

• mikkod
                  BTCF Member
                  • Aug 2007
                  • 5200
                  • Stadi

Originally posted by aimoo View Post
                  Olenko vanha ja tylsä kunnen tajua miksi pitää ärsyttää? Ja erityisesti aloittaa? Taidan olla.
                  Noh, olen saanut yhdet ylinopeussakot. Ja kaikki muut pysäytykset ovat olleet...noh turhia. Sen siitä saa kun ajaa V8 bemarilla ja on iso kalju mies. Mut on siis tolla kutosella pysäytetty varmaan 30krt. Ja koskaan en ole rikkonut tieliikennelakia millään tavoin.

Toinen mistä viimeksi meinasi mennä palko sedälle nenään kun kysyi rekisteriotetta ja naurahdin hieman
                  Helkama S3000
                  Myydään kutosen alustaosia
                  This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

• tsbmw
                    BTCF Member
                    • Jun 2004
                    • 1493
                    • Ilvola

Sain sakot kaupungilla turvavöistä!
                    Poliisille: "Tiiäkkönä mitä opin täst?"
                    - "Älä käytä keltasta paitaa!"

PS. Aina kannattaa käyttää maskia!
                    Last edited by tsbmw; 31-10-2020, 22:42.
                    - kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
                    - E28 528i, 528i+, M5

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎