Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia: 1001 renkaat.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ritariässä
    BTCF Member
    • Jan 2006
    • 3399
    • Raisio

    Su/ma yön aikana tilailin Nexenit ja tänään tulivat pihaan.

    Ei voi moittia mitenkään.
    E39&E93

    Comment

    • jakeluvesimies
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2010
      • 2726
      • On the road @ Laplandia

      Todella nopeasti tulevat suomeen. Täällä vaan ei paikallinen dpd ottanut mitään yhteyttä. Sitten 1001-asiakaspalvelulta ainakin 5 viestiä joko olet saanut, palautuvat kohta

      Comment

      • tuomkiti81
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2005
        • 1162
        • Seinäjoki

        Originally posted by jakeluvesimies View Post
        Sitten 1001-asiakaspalvelulta ainakin 5 viestiä joko olet saanut
        Olisit vastannu että mitäs se teille kuuluu
        Mercedes Benz Cls 350cdi W218
        Opel Insignia 2.0 Cdti
        Scania R560 8x4

        Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
        Ex. E60 530dA -05
        Ex. E39 530dA -01
        Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
        Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
        Ex. Opel Vectra 1.6i -99

        Comment

        • Boomster
          Bimmer Fanatic
          • May 2011
          • 571
          • Lohja

          Sen verta mukavaa palvelua ja laajasta että käyn varmaan tuikkaamassa koko mökin tuleen samalla kun hän renkaani sieltä.
          31.5 tilasin renkaat. Maksoin etukäteen tietysti ja toimitus kotiin. Eilen aloin jo hieman ihmetellä että missä viipyvät. Laitoin 1001 rengasta firmalle viestiä... Suomea eivät sitten ymmärrä. Huomenna käyn itse noutamassa renkaani josta olen maksanut lähetys maksut sun muut että saisin renkaani edes samalle pitäjälle. Eivät mukamas pysty lähettämään sitä. Nyt huomenna nouto postnordin pääkonttorilta missä rengas on maannut 5päivästä lähtien. Ja tosiaan, itse sain selvittää asian ei kyseinen paska firma. Juko vitun Lister että vituttaa moinen.

          Comment

          • jakeluvesimies
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2010
            • 2726
            • On the road @ Laplandia

            Originally posted by Boomster View Post
            ...Nyt huomenna nouto postnordin pääkonttorilta missä rengas on maannut 5päivästä lähtien. Ja tosiaan, itse sain selvittää asian ei kyseinen paska firma. Juko vitun Lister että vituttaa moinen.
            Tuo Postnord on se mihin homma kyllä tyssää täysin... On se ihme etteivät osaa ottaaa sieltä yhteyttä..

            Comment

            • Boomster
              Bimmer Fanatic
              • May 2011
              • 571
              • Lohja

              Siihen malliin otti kuppilaan että silmissä sumeni... Eittämättä on kyllä Post Nordin vika, ei 1001 renkaan... Huomenna käydään sillä konttorilla mielenkiintoinen keskustelu...

              Comment

              • jakeluvesimies
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2010
                • 2726
                • On the road @ Laplandia

                Originally posted by Boomster View Post
                Siihen malliin otti kuppilaan että silmissä sumeni... Eittämättä on kyllä Post Nordin vika, ei 1001 renkaan... Huomenna käydään sillä konttorilla mielenkiintoinen keskustelu...
                Ja se on ihme kun sinnekään ei saa itte puhelimella yhteyttä... Kertoovat linjalla vielä jonotuksenkin olevan maksullista... Post Nordin Bisnes taitaa olla maksulliset puhelinlinjat ja asiakaslupauksen pettäminen, kun asiakkaat hakee ite pakettinsa...

                Comment

                • HTK12
                  BTCF Member
                  • Jul 2011
                  • 10923
                  • Joensuu

                  Originally posted by Boomster View Post
                  Sen verta mukavaa palvelua ja laajasta että käyn varmaan tuikkaamassa koko mökin tuleen samalla kun hän renkaani sieltä.
                  31.5 tilasin renkaat. Maksoin etukäteen tietysti ja toimitus kotiin. Eilen aloin jo hieman ihmetellä että missä viipyvät. Laitoin 1001 rengasta firmalle viestiä... Suomea eivät sitten ymmärrä. Huomenna käyn itse noutamassa renkaani josta olen maksanut lähetys maksut sun muut että saisin renkaani edes samalle pitäjälle. Eivät mukamas pysty lähettämään sitä. Nyt huomenna nouto postnordin pääkonttorilta missä rengas on maannut 5päivästä lähtien. Ja tosiaan, itse sain selvittää asian ei kyseinen paska firma. Juko vitun Lister että vituttaa moinen.
                  Normaali touhua postnordilta.. Itse pyrin välttämään, jos mahdollista. Jos tuolla joutuu tilaamaan, niin pitää aktiivisesti seurata seurantakoodilla, missä paketti menee..
                  e39 540iA E85

                  Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                  Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                  Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                  Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                  INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                  Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                  Comment

                  • ritariässä
                    BTCF Member
                    • Jan 2006
                    • 3399
                    • Raisio

                    Ainakin tähän asti postnord toimittanut tavarat hienosti perille oli renkaat tai muuta harrasterojua saksasta.
                    E39&E93

                    Comment

                    • Boomster
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2011
                      • 571
                      • Lohja

                      Just kävin renkaan noukkimassa kyytiin. Olisi kuulemma pitänyt sopia noudosta johon ärähdin heti että tässä on eilinen päivä kuule soiteltu ja teillä ei vastaa kukaan muu puhelimeen kun vaihde. 30min etsimisen jälkeen sain pakettini. Oli muitakin asiakkaita tulossa joilla sama vaiva. Täytyy vielä olla yhteydessä matkakuluihin koska erikseen vielä tosiaan maksoin rahdit sun muut kotiin asti. Mitä myös lueskelin firmasta niin ei kyllä hyvin mene heillä, tilastollisesti firma tehnyt tappiota ja se kiinteistö ei myöskään missään häävissä kunnossa ole että sais ainakin minun puolestani lopettaa toimintansa koko lafka, vähemmän harmia muillekkin kuluttajille sitten.

                      Comment

                      • 33d
                        BTCF Member
                        • Sep 2013
                        • 452
                        • Finland

                        Originally posted by HTK12 View Post
                        Normaali touhua postnordilta.. Itse pyrin välttämään, jos mahdollista. Jos tuolla joutuu tilaamaan, niin pitää aktiivisesti seurata seurantakoodilla, missä paketti menee..
                        +1 en tilaa enää kuin ihan äärimmäisessä pakossa tavaraa mikä tulee Postnordin kautta. Myös palatukset menee hankalaksi heidän kauttaan ja palvelu täysin olematonta

                        Comment

                        • zorb
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2015
                          • 211
                          • Lahti

                          Originally posted by HTK12 View Post
                          Normaali touhua postnordilta.. Itse pyrin välttämään, jos mahdollista. Jos tuolla joutuu tilaamaan, niin pitää aktiivisesti seurata seurantakoodilla, missä paketti menee..
                          +1 Ei löydy hyvää sanottavaa Postnordista täälläkään. Itselläkin oli rengassarja matkalla takaisin lähettäjälle ilman ensimmäistäkään toimitusyritystä, joten soitto perään ja sen jälkeen ajeluttivat renkaita pari viikkoa edestakaisin Suomessa. Lopulta löysivät onneksi perille eikä tarvinut itse hakea mistään.

                          Comment

                          • 928 GTS
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2006
                            • 1559
                            • Helsinki

                            Postnordin kautta tuli pari pakettia varaosia juuri ja pieleen meni tietenkin niin kun niillä lähes aina. Väittivät trackingin mukaan käyneensä oven takana yrittämässä. No ei kyllä käyneet koska olin kotona kyseisenä aikana tai sitten kuski oli niin uuno ettei osannut edes ovikelloa soittaa. Laittoivat tekstiviestit jossa pyysivät soittamaan uuden ajan sopimiseksi. Jonossa tuli oltua kolmen päivän aikana yhteensä kolme varttia. Kerran automaatti tarjosi vaihtoehtoa jossa soittavat takaisin kun jonotusvuoro tulee kohdalle. Ei tullut soittoa yli 8h aikana samana päivänä jne.
                            -92 928 GTS
                            -98 550 Maranello

                            Comment

                            • Susiraja
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2004
                              • 361
                              • Helsinki

                              Ite aluks jännäsin noita Postnordin kuljetuksia, mutta itellä toiminut paljon paremmin kuin esim UPS tai paikalliselta R-kioskilta yrittää noutaa paketteja.
                              Pari esimerkkiä. Asustelen kerrostalossa ja jantterit toi rengastoimituksen kotiovelle, vaikka kello oli lähemmäs yhdeksää illalla eikä ilman avaimia pääse alaovesta sisään. Olivat ilmeisesti sattuneet sopivasti olemaan alhaalla kun joku kulki alaovesta.
                              Toisen kerran ajatuksissani tilasin renkaat, vaikka olin seuraavalla viikolla lomalla Ranskassa. Tuli Ranskaan viesti et käykö toimitus. No ei muuta ku puhelin käteen ja jonottamaan. Muutaman minuutin päästä jonotus loppui ja sovin viikon päähän toimituksen. Tasan sovittuun aikaan viikon päästä tuli renkaat. Tosiaan itsekin olin kuullut paljon pahaa Postnordista, mutta omalla kohdalla ainakin toiminut hyvin.
                              www.finnishcodriver.blogspot.fi

                              Comment

                              • jakeluvesimies
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2010
                                • 2726
                                • On the road @ Laplandia

                                Hankala vaan ymmärtää, miksei kuskin voi soittaa puhelimella - samalla voisi sopia tarkemman ajan tai suoraan toimituksen toiselle päivää.

                                Tarjotut toimituksen aikaikkunatkin ovat tyyliin 8:00 -16:00. Odotella sitten koko päivä kuullakseen että huomenna tulee... Jos tulee. Lähtökohtaisesti noita ei kannata kyllä kotiin ottaa, jos on työpaikka

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎