Näitä tullut vuosikausia käytettyä. Kestää useamman pesunkin.
Samoja käyttänyt, Famonin vai mikä Ejendals se nykyään on. Ai noita voi pestäkin? Öljyn ne kyllä päästää helposti läpi .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Samoja käyttänyt, Famonin vai mikä Ejendals se nykyään on. Ai noita voi pestäkin? Öljyn ne kyllä päästää helposti läpi .
Ne uudet on materiaaliltaan minusta huonompia, ei niin elastisia kuin nuo alkuperäiset. Onneksi on vielä nippu jemmassa. Pidän noita jonkun parin kierrossa. Kun kertyy sopiva kasa, liotus pesualtaassa ja pesupussissa koneeseen muiden remppavaatteiden kanssa. Nuo on enemmänkin mekaanista likaa vastaan. Nesteiden kanssa tulee itsekin käytettyä nitriilikumisia kertakäyttöhanskoja.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Jarruneste ja glykolit on onneks siitä helppoja aineita että ne lähtee käsistä ihan vedellä. Ei oo itellä ollu niistä ongelmaa kyllä vaikka päivittäin on jonkinlainen ihokosketus jompaankumpaan tai molempiin.
Esim. jarruneste kuivattaa kivasti ihoa, itsellä on jo ihan riittävän kuiva ilman kuivattamista. Muutenkin mukava rempassa kun ko. työvaihe on ohi voi heittää vaa käsineet pois ja kädet on puhjaat ja voi jatkaa hommia.
Öö.. en ole ihan varma ovatko ne näitä mitä kuvassa on mutta saman valmistajan kylläkin ja saman kaltainen pakkaus. En ole kyllä huomannut että olisi nesteet tullut läpi? Täytyy katsoa pakettia kun päääsen pajalle.
Näitä siksi olen käyttänyt kun niitä noissa kaupoissa yleensä on ja parempia kun normaalit Sinit tms.
No toki siis ei tule suurissa määrissä läpi, mutta sellaiset aiheet, jotka esim kirvelee huomaa tulevan läpi. Esim. xyleeni alkaa tuntua käsissä melko nopeasti. Eli toki sitä ei huomaa kun käytössä ei ole sellainen aine, että se tuntuisi iholla.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Suurin osa noista hanskoista on selkäpuolelta suojaamattomia. osia pestessä esim tulee herkästi loiskittua selkäpuolelta liemet hanskoihin muhimaan. Tilasin nyt ebaysta kokeeksi nämä ja nämä. Jos ei kestä mitään niin eipä tuossa paljon hävinnyt ja voihan noita sitten käyttää johonkin muuhun
Mitähän ne Wheeler dealersin Ed:in käyttämät oranssit on ? Näyttää melko päteville lapasille.
Siinä on muuten eeppinen jätkä!
Äijä pujotteli Jaguaariin jytymmät jarrut niin ettei tarvinnu ees ilmata, muuta kun koeajolle. Samaan keksintöön meni koko kierros alustaan uutta palikkaa ja auto käyttäyty hienosti vaikkei edes kulmia säädetty. Tekijämies. Ja 205:een Pököttiin nyrjäytti jakopään vartissa eikä ees ajotusta tarvinnu kattoo missään vaiheeessa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Toki noi on nesteiden kanssa huonot, jos kädet tarttee upottaa liemeen, mutta sitä käyttöä varten kannattaa olla eri hanskat. Noi on kuitenkin selkäpuolelta hengittävät, niin eivät hiostakaan. Paksummista hanskoista en oo tykänny oikein ikinä, mutta noiden olemassaoloa ei juuri huomaa ja yllättävän kestävätkin ovat. Vähän hommista riippuen tollainen pari pysyy käyttökelpoisena muutamasta päivästä viikkoon. Öljyisyyden ja muiden röppöjen takia tulee otettua melkein päivittäin uudet.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Siinä on muuten eeppinen jätkä!
Äijä pujotteli Jaguaariin jytymmät jarrut niin ettei tarvinnu ees ilmata, muuta kun koeajolle. Samaan keksintöön meni koko kierros alustaan uutta palikkaa ja auto käyttäyty hienosti vaikkei edes kulmia säädetty. Tekijämies. Ja 205:een Pököttiin nyrjäytti jakopään vartissa eikä ees ajotusta tarvinnu kattoo missään vaiheeessa.
Joo kyllähän tuo hieman antaa väärän kuvan remppojen vaativuudesta.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment