Onko se alkuperäinen E46:n navi tosiaan niin upea tekele, että joku nykyaikainen vempain pilaa auton siihen verrattuna? :think ...mullaki tais joskus sellainen olla E46:ssa, mutta ei oo kyl ollu mun kohdalla mitenkään mieleenpainuva kun en muista siitä mitään. Tai sit siinä ei ollu sitä. Mene ja tiedä.
Tai E9x-sarjan replica-vanteet? Sisäkanteista murtuneet vanhat OEM:t maistuis? Itseasiassa harvinaisen hyvin sopivat vanteet tuohon korimalliin.
Teipit, luomet, hiilaripelti ja rengasmerkit ym. on kyllä vähän överi-teinixiä.
mitä helvettiä tälle on tehty vielä suht harvinainen väri, itse tätä väriä bongannu suomessa ehkä 3yksilöä..
e9x m3 replica vanteet
teipit
luomet
m performance tarra ovenkahvassa
ei oem navi
bmw power renkaat
* alkuperäinen M-Sport :think
* LCI-malli eihä toi ole mikää lci malli???? 2004 mallihan on facelift..
Satuin ohimennen törmään tähän IRL. Teipit, luomet, ovenkahvan tarra ja renkaiden tarrat ottaa pois tunnissa. Navi oli siisti asennus. Vanteet oli siistissä kunnossa ja mitä nopeesti vilkasin niin auto päällisin puolin hyvin pidetty, ei edes pesunaarmuja pahemmin, vaikka autoo ei ollu liikkeen toimesta fiksattu. Tai siis ainakaan GTI car centerillä(?). Megun tarra lasissa, joten on toi maalipinta varmaan jossain vaiheessa hiottu. Eipä näyttäny ainakaan kauheita teknisiä vikoja olevan kun liikkukin, mitä nyt 3 jamppaa vaadittiin työntään... ei vaan, vitsi, ihan moottorilla liikku ;D
P.S. Ite nähny kolme tolla värillä pelkästään tässä kylässä.
Onko se alkuperäinen E46:n navi tosiaan niin upea tekele, että joku nykyaikainen vempain pilaa auton siihen verrattuna? :think ...mullaki tais joskus sellainen olla E46:ssa, mutta ei oo kyl ollu mun kohdalla mitenkään mieleenpainuva kun en muista siitä mitään. Tai sit siinä ei ollu sitä. Mene ja tiedä.
Tai E9x-sarjan replica-vanteet? Sisäkanteista murtuneet vanhat OEM:t maistuis? Itseasiassa harvinaisen hyvin sopivat vanteet tuohon korimalliin.
Teipit, luomet, hiilaripelti ja rengasmerkit ym. on kyllä vähän överi-teinixiä.
Muuten samaa mieltä mutta noista vannehommaa en allekirjoita. M3 yksinkertaisesti vaatii jotain laadukkaampaa kuin replica vannetta.
Comment