nätti facelift-E66 750Li, ajettu 100tkm, grade 4.5/B.

BMW Japanista IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kaksosetko siellä valvottaa kun pitää puoli neljän aikaan kytätä autoja?
Sellainen kysymys tuli mieleen, että kun nuo huutokauppakortissa olevat vuosimallit kertovat vain japanin rekisteröintivuoden. Suomessahan verottajaa kiinnostaa auton käyttöönottovuosi eikä valmistusvuosi. Japanin markkinoilla näkyy kuitenkin olevan jonkin verran esimerkiksi jenkeistä uitettua kamaa myynnissä, niin kuinka mahdollista on esimerkiksi Akion selvitellä onko auto ollut jo aiemmin jossain muualla rekisterissä kuin japanissa? Lähinnä tämä nyt koskee tätä 2007-2008 vuosimallia, että menisi vielä sillä pienemmällä verolla.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Jenkkiautojen historian siellä päässä näkee suoraa www.carfax.eu osoitteesta.
Mutta tuo on huomioitava asia ennen katsastusasemalle ajamista ja verolomakkeen täyttöä, ettei esimerkiksi 1980 mallisen auton otteessa lue vain vaikka 2004.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postnätti facelift-E66 750Li, ajettu 100tkm, grade 4.5/B.
http://p3.aleado.com/pic/?system=aut...20096&number=1
On kyllä upean näköinen tämäkin peli, voi veljet.
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostKaksosetko siellä valvottaa kun pitää puoli neljän aikaan kytätä autoja?ottaa päähän noi korvatulehduspöpöt... No, ainakaan ei ole koliikkia ollut kuten ekalla lapsella. SIlloin meni ekat 7 viikkoa ihan sumussa, kun ainoa paikka johon vauva nukahti oli auto, joten mä ajoin joka yö sellaiset 150-300km että vaimo sai unta yöllä, ja mä sitten nukuin aamupäivisin. Onneksi olin heti putkeen isyysvapaan ja kesäloman niin ei tarvinnut töissä olla vielä tuon päälle.
taas meni yks Alpina B7, 2.6MJPY, 18tkm ajettu, grade 4.5/B. Kyllä tääkin olis mulle kelvannut.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostArvokkaan puoleinen rahti. Nämä kannattaa aina kun suinkin mahdollista ottaa niin, että rahti maksetaan vasta täällä päässä. Säästö on helposti pari kolme sataa euroa, joka kertaantuu vielä tullin ja alvin vaikutuksesta. Mitä tuo vakuutus pitää sisällään?ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostJenkkiautojen historian siellä päässä näkee suoraa www.carfax.eu osoitteesta.
Mutta tuo on huomioitava asia ennen katsastusasemalle ajamista ja verolomakkeen täyttöä, ettei esimerkiksi 1980 mallisen auton otteessa lue vain vaikka 2004.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View PostMiten sen sit pitäisi maksaa?
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostRiippuu auton koosta, mutta nyrkkisääntö on, että satamassa maksamalla säästää 200-300 € + tullin ja alvin tämän osalta. Nuo vakuutukset on yleensä ihan vedätystä, joten sellaisesta ei pidä maksaa mitään, ellei ne ihan konkreettisesti tarjoa jotain poikkeuksellista hyötyä.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View Post
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostOkei no mulle ei tullut tällainen mieleenkään. Akio tarjosi tasan kahta vaihtoea rorolle ja kahta eri hintaa. Ainoa ero oli että toinen vakuutuksella ja toinen ilman.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment