Onkohan N74-moottorissa samantyylisiä tyyppivikoja kuin muissakin N-sarjan bensakoneissa mutta tuplasti kalliimpana korjata? Auto näyttää fiksulta, mutta taitaa olla verot Suomeen kovat koska päästöt?
Ai että oikein kommunistiverovirkamieshenkilön unelma. Veroprosentti ujo 47% ja sehän lasketaan tuttuun tapaan saman kommunistiverovirkamieshenkilöporukan itse määrittämästä markkina-arvosta. Ai ettien että. Me muut kansalaiset kumarramme niille jotka noita tuo maahan, kiitos
Găsiţi automobile, rulote, motociclete, autocamioane şi vehicule utilitare pe mobile.de/ro: cea mai mare piaţă auto online a Germaniei
Astetta erikoisempi e31 harvemmin näkee myynnissä moisia.
-e36 328i coupe projekti
-e36 316i compact käyttis
BMW X2 für 21.200 €
Siinä olis sopiva X2 vähän vaan kaukana. Osaako joku sanoa mihin verot mahtaisi asettua ja mitä muuta kustannusta pitäisi huomioida hakemisen lisäksi? 1:1 verrokkeja ei Suomesta löydy.
Olin myyjään yhteydessä ja auto on tuotu Kanadasta. Ei kai sillä enää ole merkitystä kun se on nyt EU:ssa rekisterissä?
BMW X2 für 21.200 €
Olin myyjään yhteydessä ja auto on tuotu Kanadasta. Ei kai sillä enää ole merkitystä kun se on nyt EU:ssa rekisterissä?
No ei muuta kuin että saattaa olla jo aika iloisessa ruosteessa pohjasta, toki vähän riippuen siitä missä päin Kanadaa on ollut ja millaisessa ajossa..
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
No tarinan mukaan tuo ei ole viettänyt kuin vuoden päivät Kanadassa joten uskoisin että parempi kuin uudesta Suomessa. Kuvaus on uskottava ja myyjästä hyvä vaikutelma. Verottaja ja Suomen byrokratia arveluttaa, sekä hakureissu.
Kerran on itse tullut E46 haettua Saksasta, ja se oli kyllä todella helppo prosessi, myös Suomen päässä. Aikaa tästäkin on jo melkein 10 vuotta, tuskinpa ainakaan vaikeampaan suuntaan on tuosta mennyt. Kun auto on EU-kilvissä niin ei sen tuomisessa Suomeen pitäisi olla yhtään mitään lisäkommervenkkejä vaikka onkin alunperin EU:n ulkopuolisen markkina-alueen malli. Ainoa asia mikä nyt tulee mieleen äkkiä voi olla tyyppihyväksyntätodistus (Certificate of Conformity), en tiedä onko se näin uusissa autoissa enää niin merkittävä asiakirja. Omassa aiheutti vähän jumppaa kun sattui olemaan sellainen variantti (325i automaatti ja farkku) jota ei ollenkaan tuotu Suomeen uutena.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment