Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Japanista V (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Oodi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2011
    • 169
    • Oulu

    Originally posted by Attekun View Post
    Sold 960kjpy.
    Kyllä se on näyttää että 90 luvun autot alkaa olla jo kalliimpia kuin 2000 alun vehkeet. Young timer buumiakos tämä on.

    Comment

    • Attekun
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2013
      • 1407
      • Saarijärvi

      Originally posted by Oodi View Post
      Kyllä se on näyttää että 90 luvun autot alkaa olla jo kalliimpia kuin 2000 alun vehkeet. Young timer buumiakos tämä on.
      Ne on nuo beamrit ja muut keski-ikäiset ketkä nyt hamstraa teiniunelmia
      Toyota Alphard MS
      Peugeot e-2008
      ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316

      Comment

      • -TPI-
        Bimmer Rookie
        • May 2013
        • 195
        • JNS

        Tästä siistin oloinen käyttis 126tkm ajettu -03 530iA M-Sport. Auction sheet ei vielä näkyvissä.





        Comment

        • Laku
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 17528
          • Turku

          Tuo E34 touring M5 on kyllä makea, vaikken yleensä noihin niin lämpene. Samoin E39 näyttää kivalta hankinnalta, ei vain ole mitään tarvetta .
          Näillä mennään:
          - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
          - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
          - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
          - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


          Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

          Comment

          • nullzwei
            BTCF Member
            • Oct 2002
            • 11056
            • ?

            OT

            Japaniantuonti oikeudessa. Subaru kyykkäsi kilsoilla 118tkm.

            Comment

            • BeamR
              BTCF Member
              • Jul 2007
              • 13363
              • Espoon takametsät

              Originally posted by Zoui View Post
              Harvinaisempi peli, mutta ei välttämättä sieltä kauneimmasta päästä.

              myyty 4.2MJPY. eli kasinolla sellanen vajaan viidenkympin auto.

              näyttäis saksassa alkavan 65k€ tasosta hinnat eli jos tuollaisen olisi ihan aikuisten oikeasti halunnut niin tuossa olisi 15-20k€ voinut säästää.

              Originally posted by Attekun View Post
              Ne on nuo beamrit ja muut keski-ikäiset ketkä nyt hamstraa teiniunelmia
              No ollaan nyt rehellisiä ja todetaan ettei tällä lompakolla vielä niitä unelmia pääse toteuttelemaan Ostellaan sillä välin näitä mitä kukaan muu ei halua
              F46 Gran Tourer -20
              Boxster 2.5 -97

              Comment

              • ruupanen
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2006
                • 5159
                • Joensuu

                Originally posted by BeamR View Post
                myyty 4.2MJPY. eli kasinolla sellanen vajaan viidenkympin auto.

                näyttäis saksassa alkavan 65k€ tasosta hinnat eli jos tuollaisen olisi ihan aikuisten oikeasti halunnut niin tuossa olisi 15-20k€ voinut säästää.
                Tuo on jo oikeasti ruma, eikä vain niin ruma, että kaunis

                Mikä tuo ees on? Alfa Romeo, mutta malli?
                E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                Comment

                • nokonzok
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2013
                  • 826
                  • Espoo

                  Originally posted by nullzwei View Post
                  OT

                  Japaniantuonti oikeudessa. Subaru kyykkäsi kilsoilla 118tkm.

                  http://www.hs.fi/m/autot/a1460346399189
                  Jutussahan on sinänsä täysin irrelevanttia, että se oli japsituonti.

                  Comment

                  • sierra4x4tbo
                    BTCF Member
                    • Oct 2004
                    • 2098
                    • Lappeenranta

                    Originally posted by ruupanen View Post
                    Tuo on jo oikeasti ruma, eikä vain niin ruma, että kaunis

                    Mikä tuo ees on? Alfa Romeo, mutta malli?
                    SZ, avona RZ.

                    Edestä ihan ok näköinen, mutta sivusta ja takaa suht kauhea.. Ehkä pienellä hieromisella saattais saada siedettäävän. Avona nätimpi, ehkä... :think

                    -Timo
                    M535i BiTurbo -85
                    740iA -95 ”#tonnin_pommi"

                    --=MushroomMotorsport=--
                    --=MaxTuned.com=--

                    Comment

                    • Petteri75
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2005
                      • 2553
                      • Kirkkonummi

                      Originally posted by Attekun View Post
                      Ne on nuo beamrit ja muut keski-ikäiset ketkä nyt hamstraa teiniunelmia
                      E34 M5 3.8 on ihan kiva. Jos tuo farmari on -95, niin se on 6-vaihteisella. Ääriharvinainen ja noilla kilometreillä..huh! Muistetaan vielä, että S38B38 omaa varmasti monta huoltokohdetta, mutta MAF-talkoot, kk:n laakerien vaihdot, VANOS-korjaukset ja jakopään rallatukset eivät kuulu niihin. Lähinnä katsotaan, että liikkuuko läpät (=kaikki alipaineletkut kiinni), tuleeko hirveän mustaa/sinistä pakokaasua ja palaako EDC-valo. Yksinkertaista ja helppoa harrastamista, osien vaihtoa jne, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!

                      Tämä sanottuna, ei saa laittaa tuollaisia autoja!! Eikä 911 possuja. Eikä XJS:ä V12 koneella. Eikä missään nimessä edellämainittuja edullisin aloitushinnoin, tällainen on jo osoitus henkisestä julmuudesta.
                      BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                      Comment

                      • nokonzok
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2013
                        • 826
                        • Espoo

                        Originally posted by Petteri75 View Post
                        E34 M5 3.8 on ihan kiva. Jos tuo farmari on -95, niin se on 6-vaihteisella. Ääriharvinainen ja noilla kilometreillä..huh! Muistetaan vielä, että S38B38 omaa varmasti monta huoltokohdetta, mutta MAF-talkoot, kk:n laakerien vaihdot, VANOS-korjaukset ja jakopään rallatukset eivät kuulu niihin. Lähinnä katsotaan, että liikkuuko läpät (=kaikki alipaineletkut kiinni), tuleeko hirveän mustaa/sinistä pakokaasua ja palaako EDC-valo. Yksinkertaista ja helppoa harrastamista, osien vaihtoa jne, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!

                        Tämä sanottuna, ei saa laittaa tuollaisia autoja!! Eikä 911 possuja. Eikä XJS:ä V12 koneella. Eikä missään nimessä edellämainittuja edullisin aloitushinnoin, tällainen on jo osoitus henkisestä julmuudesta.
                        Tilastoistahan tuollaista M5 farkkua ei löydy, joten tiedustelin agentilta heidän näkemystään vähän syvemmän datan pohjalta. 1.8m JPY oli valistunut arvaus, eli sellainen karkea 22k € Kasinolla. Saa nähdä kuinka käy. Mietin jo hetken sijoitusta, mutta karkaa omasta sijoitushorisontista vähän pitkälle, eikä IMO tuolla hinnalla ole enää välttämättä kovin helppo tilintekoväline.

                        Comment

                        • Petteri75
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 2553
                          • Kirkkonummi

                          Originally posted by nokonzok View Post
                          Tilastoistahan tuollaista M5 farkkua ei löydy, joten tiedustelin agentilta heidän näkemystään vähän syvemmän datan pohjalta. 1.8m JPY oli valistunut arvaus, eli sellainen karkea 22k € Kasinolla. Saa nähdä kuinka käy. Mietin jo hetken sijoitusta, mutta karkaa omasta sijoitushorisontista vähän pitkälle, eikä IMO tuolla hinnalla ole enää välttämättä kovin helppo tilintekoväline.
                          Noita E34 M5 farmareita (-jos -95/viimeinen vuosi) on tehty niin äärettömän vähän, että ihme jos säilyy alle 20k€. Unohtui lisätä, että noissa viimeisissä oli ne isot 380mm jarrut, jotka vaihtuivat halvempiin heti seuraavassa E39 M5:ssa. Kyllähän tuollainen olisi mukava, full leatherina yms suorastaan ylellinen. Harrastevälineestä yli 20k€ on ehkä hiukan liikaa omalla kohdalla, se välirahana ja saisi F30 328:n, joka kiihtyisi 0-100km/h yhtä nopeasti kuin tuo vankkuri-malli, automaattinakin. Kehitys kehittyy.
                          BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            Originally posted by Petteri75 View Post
                            Noita E34 M5 farmareita (-jos -95/viimeinen vuosi) on tehty niin äärettömän vähän, että ihme jos säilyy alle 20k€. Unohtui lisätä, että noissa viimeisissä oli ne isot 380mm jarrut, jotka vaihtuivat halvempiin heti seuraavassa E39 M5:ssa. Kyllähän tuollainen olisi mukava, full leatherina yms suorastaan ylellinen. Harrastevälineestä yli 20k€ on ehkä hiukan liikaa omalla kohdalla, se välirahana ja saisi F30 328:n, joka kiihtyisi 0-100km/h yhtä nopeasti kuin tuo vankkuri-malli, automaattinakin. Kehitys kehittyy.
                            VIN: BL01873

                            Production Date 1995-04-25

                            Osta pois
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • Esko
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2002
                              • 11698
                              • Kouvola

                              Originally posted by Petteri75 View Post
                              Noita E34 M5 farmareita (-jos -95/viimeinen vuosi) on tehty niin äärettömän vähän, että ihme jos säilyy alle 20k€. Unohtui lisätä, että noissa viimeisissä oli ne isot 380mm jarrut, jotka vaihtuivat halvempiin heti seuraavassa E39 M5:ssa. Kyllähän tuollainen olisi mukava, full leatherina yms suorastaan ylellinen. Harrastevälineestä yli 20k€ on ehkä hiukan liikaa omalla kohdalla, se välirahana ja saisi F30 328:n, joka kiihtyisi 0-100km/h yhtä nopeasti kuin tuo vankkuri-malli, automaattinakin. Kehitys kehittyy.
                              345mm edessä, 328mm takana ja nelimäntäsatulat edessä, facelift maski, 6-lovinen aski, nürburgring-paketti vakiona, moottorinohjauksessa muutoksia ja tietysti yleensä aika loaded varusteiltaan jne. Noita viimeisten eroja perus S38B38 koneiseen luetellakseni.

                              Comment

                              • Kal.ju
                                BTCF Member
                                • Mar 2003
                                • 2883
                                • Akaa / Toijala

                                Originally posted by BeamR View Post
                                Facelift E34 M5, FARKKU


                                Herranjumala!!! Sydän löi pari kertaa tyhjää tämän nähdessäni. Tuossa on kyllä sitä pontenttiaalia ja paljon! Kertokaa sitten millä rahalla meni.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎