Originally posted by Attekun
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista V (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Oodi View PostKyllä se on näyttää että 90 luvun autot alkaa olla jo kalliimpia kuin 2000 alun vehkeet. Young timer buumiakos tämä on.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Tuo E34 touring M5 on kyllä makea, vaikken yleensä noihin niin lämpene. Samoin E39 näyttää kivalta hankinnalta, ei vain ole mitään tarvetta.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View Post
näyttäis saksassa alkavan 65k€ tasosta hinnat eli jos tuollaisen olisi ihan aikuisten oikeasti halunnut niin tuossa olisi 15-20k€ voinut säästää.
Originally posted by Attekun View PostNe on nuo beamrit ja muut keski-ikäiset ketkä nyt hamstraa teiniunelmiaOstellaan sillä välin näitä mitä kukaan muu ei halua
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postmyyty 4.2MJPY. eli kasinolla sellanen vajaan viidenkympin auto.
näyttäis saksassa alkavan 65k€ tasosta hinnat eli jos tuollaisen olisi ihan aikuisten oikeasti halunnut niin tuossa olisi 15-20k€ voinut säästää.
Mikä tuo ees on? Alfa Romeo, mutta malli?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostOT
Japaniantuonti oikeudessa. Subaru kyykkäsi kilsoilla 118tkm.
http://www.hs.fi/m/autot/a1460346399189
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostTuo on jo oikeasti ruma, eikä vain niin ruma, että kaunis
Mikä tuo ees on? Alfa Romeo, mutta malli?
Edestä ihan ok näköinen, mutta sivusta ja takaa suht kauhea.. Ehkä pienellä hieromisella saattais saada siedettäävän. Avona nätimpi, ehkä... :think
-Timo
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostNe on nuo beamrit ja muut keski-ikäiset ketkä nyt hamstraa teiniunelmia
Tämä sanottuna, ei saa laittaa tuollaisia autoja!! Eikä 911 possuja. Eikä XJS:ä V12 koneella. Eikä missään nimessä edellämainittuja edullisin aloitushinnoin, tällainen on jo osoitus henkisestä julmuudesta.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostE34 M5 3.8 on ihan kiva. Jos tuo farmari on -95, niin se on 6-vaihteisella. Ääriharvinainen ja noilla kilometreillä..huh! Muistetaan vielä, että S38B38 omaa varmasti monta huoltokohdetta, mutta MAF-talkoot, kk:n laakerien vaihdot, VANOS-korjaukset ja jakopään rallatukset eivät kuulu niihin. Lähinnä katsotaan, että liikkuuko läpät (=kaikki alipaineletkut kiinni), tuleeko hirveän mustaa/sinistä pakokaasua ja palaako EDC-valo. Yksinkertaista ja helppoa harrastamista, osien vaihtoa jne, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!
Tämä sanottuna, ei saa laittaa tuollaisia autoja!! Eikä 911 possuja. Eikä XJS:ä V12 koneella. Eikä missään nimessä edellämainittuja edullisin aloitushinnoin, tällainen on jo osoitus henkisestä julmuudesta.
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostTilastoistahan tuollaista M5 farkkua ei löydy, joten tiedustelin agentilta heidän näkemystään vähän syvemmän datan pohjalta. 1.8m JPY oli valistunut arvaus, eli sellainen karkea 22k € Kasinolla. Saa nähdä kuinka käy. Mietin jo hetken sijoitusta, mutta karkaa omasta sijoitushorisontista vähän pitkälle, eikä IMO tuolla hinnalla ole enää välttämättä kovin helppo tilintekoväline.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostNoita E34 M5 farmareita (-jos -95/viimeinen vuosi) on tehty niin äärettömän vähän, että ihme jos säilyy alle 20k€. Unohtui lisätä, että noissa viimeisissä oli ne isot 380mm jarrut, jotka vaihtuivat halvempiin heti seuraavassa E39 M5:ssa. Kyllähän tuollainen olisi mukava, full leatherina yms suorastaan ylellinen. Harrastevälineestä yli 20k€ on ehkä hiukan liikaa omalla kohdalla, se välirahana ja saisi F30 328:n, joka kiihtyisi 0-100km/h yhtä nopeasti kuin tuo vankkuri-malli, automaattinakin. Kehitys kehittyy.
Production Date 1995-04-25
Osta poisF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostNoita E34 M5 farmareita (-jos -95/viimeinen vuosi) on tehty niin äärettömän vähän, että ihme jos säilyy alle 20k€. Unohtui lisätä, että noissa viimeisissä oli ne isot 380mm jarrut, jotka vaihtuivat halvempiin heti seuraavassa E39 M5:ssa. Kyllähän tuollainen olisi mukava, full leatherina yms suorastaan ylellinen. Harrastevälineestä yli 20k€ on ehkä hiukan liikaa omalla kohdalla, se välirahana ja saisi F30 328:n, joka kiihtyisi 0-100km/h yhtä nopeasti kuin tuo vankkuri-malli, automaattinakin. Kehitys kehittyy.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostFacelift E34 M5, FARKKU
Herranjumala!!! Sydän löi pari kertaa tyhjää tämän nähdessäni. Tuossa on kyllä sitä pontenttiaalia ja paljon! Kertokaa sitten millä rahalla meni.
Comment
-
Comment