Announcement

Collapse
No announcement yet.

Harrasteauton vakuutukset vs normikaskon arvonmääritys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RikuBMW
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 712
    • Laitila

    #61
    Itsellä E30:issä harrastekasko Lähitapiolasta, jossa arvo määritetty itse. Tehdyt muutokset/osat noin suunnilleen ja muutama kuva eri kohdista autoa. Edullinen, oisko liikenteen kanssa joku alle 400€/vuosi. Arvo taitaa olla jossain 10t€ paikkeilla muistaakseni.

    Fordissa hieman kikkailtuna myös vakuutus, kotivakuutuksen rinnalle tehty erillinen irtaimistovakuutus tuolle. Kilvetön, Suomeen maahantuontikatsastamaton auto niin ei pysty muuten vakuuttamaan. Tuokin omalla arviolla osien arvosta. Alkaa olemaan sievoinen summa rahaa kiinni tuossa projektissa niin tällä saa minimoitua mahdollisen tulipalon/varkauden jälkeisen rahallisen tappion.
    Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
    Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
    Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged

    Comment

    • jakeluvesimies
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2010
      • 2726
      • On the road @ Laplandia

      #62
      Originally posted by RikuBMW View Post
      Itsellä E30:issä harrastekasko Lähitapiolasta, jossa arvo määritetty itse. Tehdyt muutokset/osat noin suunnilleen ja muutama kuva eri kohdista autoa. Edullinen, oisko liikenteen kanssa joku alle 400€/vuosi. Arvo taitaa olla jossain 10t€ paikkeilla muistaakseni.
      Tämä!! Etenkin, jos auto käytössä vain osan vuotta niin kunnon suoja minimi hintaan, e30 arvo lunaritapauksessa tuskin paljon yli 500e, paitsi noin vakuutettuna

      Comment

      • Janzki
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 4947
        • Lohja

        #63
        Originally posted by RikuBMW View Post
        Itsellä E30:issä harrastekasko Lähitapiolasta, jossa arvo määritetty itse. Tehdyt muutokset/osat noin suunnilleen ja muutama kuva eri kohdista autoa. Edullinen, oisko liikenteen kanssa joku alle 400€/vuosi. Arvo taitaa olla jossain 10t€ paikkeilla muistaakseni.

        Fordissa hieman kikkailtuna myös vakuutus, kotivakuutuksen rinnalle tehty erillinen irtaimistovakuutus tuolle. Kilvetön, Suomeen maahantuontikatsastamaton auto niin ei pysty muuten vakuuttamaan. Tuokin omalla arviolla osien arvosta. Alkaa olemaan sievoinen summa rahaa kiinni tuossa projektissa niin tällä saa minimoitua mahdollisen tulipalon/varkauden jälkeisen rahallisen tappion.
        If:llä olen ainakin itse onnistuneesti vakuuttanut autoja jotka eivät ole tähän veronkuppaus maahan rekisteröityjä saatika mihinkään muuhunkaan maahan, ovat vain ns. koristeena. Osakasko / kasko päällä..Asiallisesti esittänyt asian ja onnistunut suoraan puhelimessa, yleensä autoa jo ostaessa.
        Sähköposti.
        IG: janzki_

        Comment

        • RikuBMW
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2006
          • 712
          • Laitila

          #64
          Originally posted by Janzki View Post
          If:llä olen ainakin itse onnistuneesti vakuuttanut autoja jotka eivät ole tähän veronkuppaus maahan rekisteröityjä saatika mihinkään muuhunkaan maahan, ovat vain ns. koristeena. Osakasko / kasko päällä..Asiallisesti esittänyt asian ja onnistunut suoraan puhelimessa, yleensä autoa jo ostaessa.
          Lähitapiolasta tämä ei onnistu ja IFiin en vakuutuksia laita. Kokemusta on yhden tallipalon verran kaverin osalta ja se riittää siihen ettei tarvitse sinne vakuutuksia laittaa. Myöskin hintapolitiikka ratkaisee, ainakin omalla kohdalla ollut aina muita yhtiöitä huomattavasti kalliimpi. Ja tuo Fordin vakuutus on niin huokean hintainen, ettei sen kanssa kannata enempää ihmetellä.
          Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
          Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
          Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎