PNM2 ja tuningki melko varmasti kuva ei ole onnistunut josta kuljettaja voidaan tunnistaa. Väittäsin että olisi jo kuulunut muuten.
Onks nää tosiaan niin, että vaikka rekisterinumeron tunnistaa, ei laiteta sanktiota eteenpäin edes kokeilumielessä, jos kuljettajaa ei tunnisteta? Suurin osahan maksaa sakon kuitenkin kuvia kyselemättä.
Nojoo rajoilla on rikesakko.. Mut eikö ne tykkää laittaa sit varoituksen jos ei sakkoa.. Toivotaan että unohtavat molemmat
Joo, mulle on tullut joskus vuosia sitten Stockan tunnelista kirje nopeuden oltua (toki vähennyksen jälkeen) 33 km/h 30 km/h-alueella sekä nyt heinäkuun lopussa lehdissäkin kirjoitellusta Sturenkadun sunnuntairatsiasta 43 km/h nopeudesta 40 km/h-alueella. Tämän ja tuon landella heinäkuun alussa ajetun jälkeen panostin turhien nopeudenylitysten minimointiin. Oli ehkä päässyt kaasujalka liian raskaaksi, vaikka ylitykset nyt eivät mitään törkeitä olekaan olleet.
Siis tottakai todennäköisin vaihtoehto on että poliisi ampui syyttömän kaaharin moottoritielle, oli varmaan vielä joku runopoika tulossa kirkosta kotiin odottavan vaimon luokse reipasta 123km/h vauhtia.
Siis tottakai todennäköisin vaihtoehto on että poliisi ampui syyttömän kaaharin moottoritielle, oli varmaan vielä joku runopoika tulossa kirkosta kotiin odottavan vaimon luokse reipasta 123km/h vauhtia.
Onks nää tosiaan niin, että vaikka rekisterinumeron tunnistaa, ei laiteta sanktiota eteenpäin edes kokeilumielessä, jos kuljettajaa ei tunnisteta? Suurin osahan maksaa sakon kuitenkin kuvia kyselemättä.
Ajelin muijan autolla kameraan, niin sakko tuli muijalle eikä tietenkään mulle. Siinä oli sitte mahollisuus tunnustaa, että minä olin sitä ajanut.
Ajelin muijan autolla kameraan, niin sakko tuli muijalle eikä tietenkään mulle. Siinä oli sitte mahollisuus tunnustaa, että minä olin sitä ajanut.
Väännettiin kerran poliisin kanssa asiasta.
Rouva oli siskonsa ja parin kaverin kanssa reissussa minun nimissä olevalla autolla. Tuli lappu kamerasta ja kysyttiin että myönnänkö ajaneeni vai kuka muu autolla ajoi.
No enhän minä voi tietää että kuka autolla ajoi jos en ollut autossa ko. hetkellä.
Joten lopputulema oli että jouduin menemään konttorille. Kyllähän ne kuvasta jo näki että minä en ole ollut ratisa.
Sitten ne kysyi että kuka ajoi. Sanoi että en tiedä, en ollut autossa..
Näyttivät kuskin kuvan. Kuva oli todella epäselvä ja en siitä pysty samomaan oliko se eukko vai sen sisko jotka on kohtuu saman näköisiä.
Kritisoin että he kysyvät että kuka ajoi jos itse en ajanut,
heidä pitäisi kysyä että kuka ajoi tai kenen hallutuun olin auton antanut...
Lopputulema oli kuitenkin että eukko maksoi sakot kun sitä pyysivät seuraavaksi kyttälaitokselle...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment