E46 hinnat on kyllä melko paljon sukeltanut, silti jotkin liikkeet pyytää vielä pre facelift cabeista yli 15ke.
Ei ole sukeltanut vaan alkavat olla siellä missä pitääkin. e9x mallit alkavat pyöriä siellä kympin nurkilla (toki jotkut pyytävät aarteistaan lähes 20 000e ) niin silloin e46 pitää olla hyvässä kunnossa 6-7te auto. Cabit ja M3 tietty asia erikseen...
Tää bemu on kyllä aika kliini ja hinta aikalailla kuntoon nähden kohdillaan.. kun miettii vanteista saa jo sen 2-2.5t helposti.. kun myin omat rialit 18" 1650e..kaipais kyllä bmw merkit takas keulaan ja perään..
Tää bemu on kyllä aika kliini ja hinta aikalailla kuntoon nähden kohdillaan.. kun miettii vanteista saa jo sen 2-2.5t helposti.. kun myin omat rialit 18" 1650e..kaipais kyllä bmw merkit takas keulaan ja perään..
Olen katsellut ihan samaa, harmi kun toi Suomen peli tulee niin ei pääse lähtemään Kokkolaan...
Tämä venkula oli autoa myymässä vajaa parisen vuotta sitten, hinta oli sovittu ja rahat taskussa olin sitä menossa hakemaan niin meni pupu pöksyyn. 6400 taisi olla pyynti ja sen olin valmis autosta maksamaan, sitten vaan ilmoitti että naapuri osti sen juuri. Vaan näkyy sama sankari sitä taas myyvän
Noh loppu hyvin kaikki hyvin, sen johdosta suomessa on yksi minttu dakargelb vompatti enemmän
Comment