Muistelisin että ainakin oikea takakylki uusittu yms alustan osaa oikealle. Ei lunastettu joten kolarihistoriasta ei välttämättä tietoa. Säätelin tosta aikoinaan kulmia ja oikea takarengas 2cm edempänä kuin vasen.
Sulla on kyllä tarkka muisti .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Käyttäjän Ego0s vanha. Kuten ylempänä jo mainittiinkin, niin remppoja koneeseen on jo tehty.
Kyllä, VANOS, kytkin ja kiertokanget - siinä oli jo aika monta tuhatta kolmessa paperissa. Itse jakopäästä ei seurannut mitään. Huoltokirjassa oli uskollisesti öljynvaihdotkin merkitty, eli auto oli ihan varmasti perushyvä. 9-vuotias (vuosimalli on ilmoituksessa väärin?) ja vajaa 120tkm ajettu Suomi-auto ei voi olla samaa kuin Japanissa. Kulki suoraan jne. Mutta jää kohdallani pois, ei ainoastaan mutta ei vähiten sen ärsyttävän iDriven takia. Kun on ajellut F30:llä yli vuoden, niin paluu vanhempaan ei välttämättä onnistu enää.
Muille kiinnostuneille, auto voi lähteä reippaalla käteistarjouksella ihan suoraan jo 3:lla alkavalla hinnalla, mikä tekisi koneesta kohtuullisen edullisen. Nyt välirahapyynti oli aika kova omalla kohdalla ja rehellisyyden nimissä on kysyttävä koeajon jälkeen, haluaisinko vaihtaa omani E63 M5:een, niin en välttämättä. Ellen saisi todella halvalla.
Siirrytään nykyaikaan, tämän hinnoittelu on varmasti ollut haastavaa, mutta yli 37k€ ja ajettu melkein 250tkm? Onhan se F10 535iA, mutta silti..
Sipilän autot taitavat tosin harvoin lähteä sillä hinnalla mitä lapussa lukee, olen ymmärtänyt että niistä tullaan "tosiostajan" läsnäollessa alaspäin tonneja ja useita sellaisia.
Näin ainakin oli sen "vanhan sipilän" aikana, nythän niillä näyttää olevan lähes jokaisella omat liikkeensä
En usko olevan myyntitilissä, samainen kärry oli alle kuukausi sitten Virossa myytävänä. Alunperin myyty Saksaan, josta kulkeutunut Viroon.
LCI valot, Remuksen pöntöt sekä kytkin vaihdettu. Muuta isompaa remonttia ei ollut tehtynä.
Liikkeen oma auto ja oli todella siisti kunnoltaan. Jarrut ympäriinsä myös uutta eikä kummatkaan rengas/vannesetitkään kauheasti uutta hävenneet. Kaikki huollot merkkiliikkeessä. Omaan silmään ei pistänyt mitään negatiivista.
Ja hirveä läjä kuvia, mutta ei ensimmäistäkään sisältä. Omasta mielestä toi teippaus vaan halventaa yleisilmettä, oli sitten Suomen parhaiden teippaama tai ei.
Jokainen saa myydä omaisuuttaan parhaaksi katsomallaan tavalla, mutta jos ostan tuon kiesin ja minulle ei tulekaan heti sitä "myöhäisteini-ikäistä silikonitissiä" kyytiin, niin eikö tällöin ole kyse valheellisesta markkinoinnista? Sillä kyllähän sitten tuolla sigun neliovisella urheilullisella perhemallilla pitäisi vähintään saada melkein yhtä helposti, siis seuraa? Eikös joo?
Ei teippauksissakaan mitään vikaa ole, toivottavasti ne vain saa pois helposti ja vaurioitta, koska harvaa autoa ne pukevat. Ja 40k€ makukysymyksissä on vain yksi oikea mielipide - oma.
Tässä vaihtoehto kymmenesosahintaan. Ai ratti väärällä puolella? Jos auto olisi joku JDM-import isolla takasiivellä, niin kukaan ei valittaisi..
En tiedä onko tässä koetettu olla hauska ja myyvä myyntipuhe, mutta hieman nyt jäi yritykseksi. Auto sinäänsä näyttää ulkoapäin hyvältä, mutta miksi ihmeessä samantyyppisiä kuvia. Jos tälläistä olisin ostamassa niin väkisin tulee mielikuva että nyt peitellään jotakin.
Suomen parhaiden teippaama? Millähän perusteella?
Kenties tämä herra ollu teippaamassa? :think
Comment