Onko jotain ehdotuksia myynti-ilmoituksen parannukseen? Mulla on auton rekkarilla ostettavissa oleva historiatieto PDF josta tuumasin kirjoitella että kiinnostuneille voin senkin antaa.
En ihan nettiin sitä kehtaa laittaa kun siitä löytyy edellisten omistajien osoitteita ja tietoja.
Itselle tökkäsee näissä myyntikuvissa rutikuiva tankki ja varoitusvalo. Tulee alitajuisesti semmonen olo, että myyjällä on kaikki rahat loppuneet ja muutkin tarpeelliset toimenpiteet on tekemättä. Voi olla, että its just me...
Itselle tökkäsee näissä myyntikuvissa rutikuiva tankki ja varoitusvalo. Tulee alitajuisesti semmonen olo, että myyjällä on kaikki rahat loppuneet ja muutkin tarpeelliset toimenpiteet on tekemättä. Voi olla, että its just me...
Kaikki palautteet otin huomioon ja muokkasin ilmoitusta sen mukaan. Huomenna nappaan vielä uuden kuvan tuosta mittaristosta. Mietin kanssa itsekkin että se varoitusvalo näytti vähän tökeröltä mutta en halunnut tankille lähteä juuri sen auton pesun jälkeen.
Poistelin tuosta huoltolistasta noita suodattimien vaihtoja yms. tosi paljon ja onkin hieman lyhyempi nyt. En oikein halua poistaa mitään tähdellistä tuosta kuten noita osien vaihtoja, tietää mahdollinen ostaja sitten että on ihan oikeasti vaihdettu osaa ja huolehdittu tuosta
Ps. tiedostan sen että hinta on kova tuossa, mutta niin on autokin. Jos ei tule yhteydenottoja tai ostaja kandidaatteja niin sitten tiputetaan tietysti hintaa sopivasti pikkuhiljaa
Onhan tuo 14 vuotta vanha katiska, niin pakostahan siinä on kaikenlaista jumppaamista edessä, vaikkei kilometrien puolesta ole loppuun ajettu. Itse haluaisin perus manuaaliaskilla, mutta sangen monessa vain tuntuu olevan tuo robottiloota
Tuolla pyyntihinnalla ei mene ikinä kaupaksi, ja ostajalla tarvii olla painetta tilillä että saa vielä entisöityä.
Raaskitko vaikka YV:llä kertoa tarkemmin havaintoja mitä puutteita/vikoja oli? Itse tuota myös harkinnut, mutta taitanee olla turhaa jos tuollaisen fiiliksen antaa.
///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Kaikki palautteet otin huomioon ja muokkasin ilmoitusta sen mukaan. Huomenna nappaan vielä uuden kuvan tuosta mittaristosta. Mietin kanssa itsekkin että se varoitusvalo näytti vähän tökeröltä mutta en halunnut tankille lähteä juuri sen auton pesun jälkeen.
Poistelin tuosta huoltolistasta noita suodattimien vaihtoja yms. tosi paljon ja onkin hieman lyhyempi nyt. En oikein halua poistaa mitään tähdellistä tuosta kuten noita osien vaihtoja, tietää mahdollinen ostaja sitten että on ihan oikeasti vaihdettu osaa ja huolehdittu tuosta
Ps. tiedostan sen että hinta on kova tuossa, mutta niin on autokin. Jos ei tule yhteydenottoja tai ostaja kandidaatteja niin sitten tiputetaan tietysti hintaa sopivasti pikkuhiljaa
Ota vielä uusiksi tärähtänyt ohjaamokuva missä on pala sormea mukana. Siisti laite muuten, melkein ajattelin unohtaa toivottoman bensa e39 touring jahdin ja ruuvata lastenistuimet tuohon. Kait konttiin yhden rattaat menee...
Raaskitko vaikka YV:llä kertoa tarkemmin havaintoja mitä puutteita/vikoja oli? Itse tuota myös harkinnut, mutta taitanee olla turhaa jos tuollaisen fiiliksen antaa.
Eikö noita vois tähän laitella, niin muutkin tietäs? Varmaan foorumilaiselle tuokin menee.. ainakin jossain vaiheessa
Raaskitko vaikka YV:llä kertoa tarkemmin havaintoja mitä puutteita/vikoja oli? Itse tuota myös harkinnut, mutta taitanee olla turhaa jos tuollaisen fiiliksen antaa.
Näyttää Bemu Oy:n lähes kaikki uudemmat autot kiertäneen AVK:n kautta.
Jaha. Aivan ensimmäiseksi, taas kerran kiitos BTCF:n raadille, säästyi kovasti aikaa ja vaivaa. Tosin eipä sieltä tähän mennessä ole vastattukaan mitään, joten se siitä. Onko jotain paikkaa, josta noita kyselyjä voisi tehdä vai vaatiiko tunnukset Trafiin tms?
Romuista jatkaaksemme, viime keväänä tuli kokeiltua sattuneesta syystä useampaa F10/F30 -Italian tuontia. Jokin niissä tökki, ulkokuori oli nuhjuinen ja lähes poikkeuksetta sisustuksen muoveissa oli ajomäärään ja auton hintaan nähden enemmän kulumaa kuin Suomi-autoissa. Sinälläänhän on vain viisautta hakea autoja sieltä, missä ne ovat suhteessa halvempia, hyvänä esimerkkinä tämän maan hullutus farmari-malleihin, joita muualla Euroopassa ei niin suosita. Italiassa on myöskin paljon varakkaita ihmisiä, jotka tilaavat bemarinsa hyvillä varusteilla ja jos auto seiso merenrannalla, ruostetta ei ole aivan niin paljoa kuin vaikka täällä Suomessa.
Se aivan 1. E34 mitä kävin kokeilemassa 10v. sitten (ei kun 11v. sitten..?), oli E34 540iA. Vähän ajettu (ei huoltokirjaa), nahkasisustus (takapenkillä pidetty isoa koiraa jonka kynsiä ei leikattu) ja hyvässä kunnossa (ryömi N-vaihteella). Tuotu Italiasta, liike oli Tuusulassa.. mitä sitä hyvää toimintatapaa muuttamaan.
Mulla tuli ilmi useamman tonnin huoltotarpeet omassa juuri. Mutta toisaalta ne on pääasiassa kuluvia tiivisteitä (vaihteisto, moottori), renkaat ja koko alusta, jne. mutta ne nyt on vähän joka autossa jossain vaiheessa eteen tulevia korjauksia. Ja perusautossa niistä monia kukaan ehkä 17 vuotta vanhassa edes ajattelisi välttämättä korjaavan jos kuitenkin toimii.
Moottori sentään näillä tiedoin on kuitenkin aika ok. Mutta vanokset, kiertokangen laakerit ja jakopään jos täytyy/haluaa laittaa niin maksaa vielä enemmän tonnia ne. Eli 10k menee rahaa jos vain haluaa.
Comment