Announcement

Collapse
No announcement yet.

3,5% osia vaihtoon -> auto lunastukseen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • suffeli
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 559
    • JKL

    3,5% osia vaihtoon -> auto lunastukseen??

    Eteen tuli auto jolla on ajettu pieni kolari. Vaihtoon on mennyt etupuskuri, toinen umpio, lokasuoja ja pari tukivartta jne. Osia on vaihdettu jotain 3,5%. Auto on vain muutaman vuoden vanha ja arvo jotain 25k€. Miten ihmeessä auto voi mennä lunastukseen?? Minä kun olen ollut siinä uskossa, että jos korjaus maksaa yli 40% auton arvosta, niin sitten vasta lunastetaan.

    Kannattaako edes harkita, että ostaisi tuollaista autoa? Hintahan on jotain 5k€ halvempi kuin vastaavat.
    ------
    G31 530d
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8971
    • Kellokoski

    #2
    Originally posted by suffeli View Post
    Eteen tuli auto jolla on ajettu pieni kolari. Vaihtoon on mennyt etupuskuri, toinen umpio, lokasuoja ja pari tukivartta jne. Osia on vaihdettu jotain 3,5%. Auto on vain muutaman vuoden vanha ja arvo jotain 25k€. Miten ihmeessä auto voi mennä lunastukseen?? Minä kun olen ollut siinä uskossa, että jos korjaus maksaa yli 40% auton arvosta, niin sitten vasta lunastetaan.

    Kannattaako edes harkita, että ostaisi tuollaista autoa? Hintahan on jotain 5k€ halvempi kuin vastaavat.
    Keskeytysvakuutus tekee osansa, sieltä paukkuu äkkiä yhtiölle tonneja maksettavaa :think
    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

    Comment

    • Janzki
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 4947
      • Lohja

      #3
      Ei se vaihdettujen osien märää varsinaisesti mitään kerro kuinka pahasti se on mällätty..Ne vaihdetut osat ilmoittaa korjaaja itse sekä selkeimmät katsotaan vain kuvista.

      Voi siis olla melkosen pahastikin mällätystä autosta tehty
      Sähköposti.
      IG: janzki_

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎