Jos vaihtaa kaksoismassavauhtipyörän tilalle kiinteän vauhtipyörän, kumpi kytkin, SAC vaiko tavallinen tulee valita? Monissa kuvissa valittu tavallinen, joten onko se ainoa vaihtoehto vai rajoittaako saatavuus....?
Ja miten tuo tavallinen kytkin käyttäytyy kun se kuluu, siitähän siis puuttuu tuo automaattinen kytkinlevyn kulumisen säätö? ......ilmeisesti poljin pikkuhiljaa loittonee sitä mukaa kun levy kuluu?
Ja olen kyllä lukenut että SAC kytkin olisi parempi vaihtoehto jos autossa vääntöjä reilusti, esim yli 500nm... ........No joo, myös päin vastaista saanut lukea, joten onko sittenkin että tavallinen kytkin toimii varmimmin ko yhteydessä.
Ja miten tuo tavallinen kytkin käyttäytyy kun se kuluu, siitähän siis puuttuu tuo automaattinen kytkinlevyn kulumisen säätö? ......ilmeisesti poljin pikkuhiljaa loittonee sitä mukaa kun levy kuluu?
Ja olen kyllä lukenut että SAC kytkin olisi parempi vaihtoehto jos autossa vääntöjä reilusti, esim yli 500nm... ........No joo, myös päin vastaista saanut lukea, joten onko sittenkin että tavallinen kytkin toimii varmimmin ko yhteydessä.
Comment