Kannattaa kuitenkin funtsia tuo niin, että tuollainen pari miltsiä on japanilaiselle aika pähkinöitä moisesta.
Meidän tullien ja kulujen luvatussa maassa, huonon valuuttakurssin takana on turha ihmetellä jos hinnat välillä on epärealistisia, ne ei ole niitä kuitenkaan japanilaiselle ostajalle.
Säteilystä onkin ollut puhetta jo muutamaan kertaan, mutta onko esim Zouilla jäänyt ostos sen takia saamatta? Tuohon alphardiin liittyen lueskelin brittifoorumeita niin siellä eräs jobbari kirjoitti, että oli ostanut japsihuutokaupasta auton ja maastavientiä varten tehdyssä säteilymittauksessa olivat rajat paukkuneet eikä autoa saa viedä maasta pois. Huutokauppa eivätkä myyjä ole vastuussa joten se taitaa olla sitten omaan piikkiin jos näin huono tuuri käy? Tämä kyseinen henkilö oli käsittääkseni tuonut satoja autoja ja nyt tapahtui näin ensimmäisen kerran.
Kuulostaa hiukan mätäkuulta, ensin tulee mieleen tuo että mittaus on enemmänkin lainsäädännöllinen muodollisuus ja sitten että kait se agentti siellä japanissa jotenkin osaa työnsä hoitaa... siis lähinnä että auto on kyllä agentin vastuulla ja "omaisuutta" siihen asti kun laivaan laitetaan. (Sitä varten ne agentit on ja vaaditaan olemaan)
Totta, eihän 22ke ole hinta eikä mikään tuollaisesta.
Tästä voi olla toistakin mieltä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
siitä reippaammin viety -94 E36 M3 (160tkm), grade R, mutta: ei tarvitse paikata ruosteita! Voi jäädä järkevän hintaiseksikin tuon graden/kilsojen vuoksi. Kiva aihio johonkin tekniikan tuunaukseen?
Comment