Jos lentokonejutut kiinnostaa siellä on aika paljon sota/ lentokone dokkareita myös primellä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grand Tour
Collapse
X
-
En ymmärrä miten pihi ihmisen pitää olla, jos tuo 5,9 euroa kuussa on isokin kynnys Grand Tourin katseluun. Mun mielestä pilkkahinta jo pelkästään Grand Tourista ja siitä että näen uuden jakson heti tarvittaessa yöllä tuoreeltaan. On tullut myös katseltua muutakin Primen valikoimaa.ex: E46 330d M-Sport '04
Comment
-
-
Originally posted by Zygel View PostEn ymmärrä miten pihi ihmisen pitää olla, jos tuo 5,9 euroa kuussa on isokin kynnys Grand Tourin katseluun. Mun mielestä pilkkahinta jo pelkästään Grand Tourista ja siitä että näen uuden jakson heti tarvittaessa yöllä tuoreeltaan. On tullut myös katseltua muutakin Primen valikoimaa.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Zygel View PostEn ymmärrä miten pihi ihmisen pitää olla, jos tuo 5,9 euroa kuussa on isokin kynnys Grand Tourin katseluun.
Ei ole kyllä ite tullu primesta kateltua ku Grand Touria ja minusta se on merkittävästi tasalaatuisempaa jaksosta jaksoon kuin 1. tuotantokaudella.
Comment
-
-
Tekis mieli tietää mitä tarkoittaa että ei toimi kunnolla?
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostTätä mäkin ihmettelen. Valitsen katsottavan ohjelman kakella ja painan play nappia. Full-HD matsku täytttää ruudun ja tekstitkin saa vielä halutessaan suomeksi. Ei nyt ihan kauhean hankalaa tai huonosti toimivaa. Jack Ryan tuolta tuli ohimennen katsottua kans. Ei nyt mitään eeppistä settiä, mut ihan ookoo ruuduntäytettä sisätreeneihin. GT:n jaksot ovat vaihdelleet sisällöltään ja laaudltaan aika paljon, mutta tässä kohtaa kautta olen kuitenkin positiivisen puolella.
Eikäku en oikeasti tiedä, ei ole juuri tuosta striimipalvelusta kokemusta. Mutta Netflixillä perkeleet haluavat tuplahintaa UHD-matskusta, joten menee telkkarin pikselit ihan hukkaan kun ei viitti 14€ kuukaudessa maksaa. Kaista kyllä nykyään riittäis, 100Mbps downlinkiin pätkyttää LTE CA:lla.
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Täytyy sanoa, että en oo edes katsonut, onko toi matsku 4K vai full hd. Itse asiassa taisi olla Ultra HD, mitä se sit ikinä meinaakaan... Hyvältä se 4k töllössä ainakin näyttääNetflixille oon maksanut kiltisti parempaa hintaa paremmasta kuvasta.
Last edited by Juppe; 15-03-2019, 14:40.
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostTekis mieli tietää mitä tarkoittaa että ei toimi kunnolla? :think
Ei mulla valttamista primesta tai netflixistä.
Toki vitosella ei saa kympin tuotetta.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostSama, luulisi PK-seudulla saavan jo kunnon liittymää kun Lohjallakin piisaa nopeus katsomaan vaikka useammasta vermeestä samaan aikaan.
Toki vitosella ei saa kympin tuotetta.
Vähän huvitti kuin miljoona vuotta vanhempi ps3 pyöritti noita ongelmitta ja 3000e 65" 4k 3D telkku ei toiminut yhtään siinä mihin oli " tarkoitettu".Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostItsellä esim Netflix ja YouTube tökki ihan hitosti ekan sukupolven lg smart telkussa. Kun telkku vaihtui, nämä ongelmat katosivat.
Vähän huvitti kuin miljoona vuotta vanhempi ps3 pyöritti noita ongelmitta ja 3000e 65" 4k 3D telkku ei toiminut yhtään siinä mihin oli " tarkoitettu".BMW 325i E91 LCI "330i" -09
BMW 530i E39 M-Sport -01
Alfa Romeo GT 3.2 -05
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostTekis mieli tietää mitä tarkoittaa että ei toimi kunnolla? :think
Ei mulla valttamista primesta tai netflixistä.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostTätä mäkin ihmettelen. Valitsen katsottavan ohjelman kakella ja painan play nappia. Full-HD matsku täytttää ruudun ja tekstitkin saa vielä halutessaan suomeksi. Ei nyt ihan kauhean hankalaa tai huonosti toimivaa. Jack Ryan tuolta tuli ohimennen katsottua kans. Ei nyt mitään eeppistä settiä, mut ihan ookoo ruuduntäytettä sisätreeneihin. GT:n jaksot ovat vaihdelleet sisällöltään ja laaudltaan aika paljon, mutta tässä kohtaa kautta olen kuitenkin positiivisen puolella.
Originally posted by pyroz View PostItse en maksa euroakaan mistään striimauspalveluista kun eivät toimi kunnolla eikä sisältöä voi räätälöidä. Eikä asuinpaikan verkkoyhteydet edes salli pätkimätöntä palvelua niin voi unohtaa jo alkuunsa.Kyllä mulla on toiminut kaikki striimauspalvelut mitä olen kokeillut, HBO Nordicissa varmaan paskin käyttöliittymä.
Last edited by Zygel; 16-03-2019, 00:34.ex: E46 330d M-Sport '04
Comment
-
-
Originally posted by Zygel View PostIhan kuin se olisi striimauspalvelun syy jos sulla ei ole kunnon yhteyksiä kotona?Kyllä mulla on toiminut kaikki striimauspalvelut mitä olen kokeillut, HBO Nordicissa varmaan paskin käyttöliittymä.
S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
Comment