Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grand Tour

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Antti O
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6937
    • N/A

Jos lentokonejutut kiinnostaa siellä on aika paljon sota/ lentokone dokkareita myös primellä.

Comment

• Zygel
      Bimmer Fanatic
      • May 2009
      • 214
      • Oulu

En ymmärrä miten pihi ihmisen pitää olla, jos tuo 5,9 euroa kuussa on isokin kynnys Grand Tourin katseluun. Mun mielestä pilkkahinta jo pelkästään Grand Tourista ja siitä että näen uuden jakson heti tarvittaessa yöllä tuoreeltaan. On tullut myös katseltua muutakin Primen valikoimaa.
      ex: E46 330d M-Sport '04

Comment

• pyroz
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 6749
        • PK-seutu

Originally posted by Zygel View Post
        En ymmärrä miten pihi ihmisen pitää olla, jos tuo 5,9 euroa kuussa on isokin kynnys Grand Tourin katseluun. Mun mielestä pilkkahinta jo pelkästään Grand Tourista ja siitä että näen uuden jakson heti tarvittaessa yöllä tuoreeltaan. On tullut myös katseltua muutakin Primen valikoimaa.
        Itse en maksa euroakaan mistään striimauspalveluista kun eivät toimi kunnolla eikä sisältöä voi räätälöidä. Eikä asuinpaikan verkkoyhteydet edes salli pätkimätöntä palvelua niin voi unohtaa jo alkuunsa.
        S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

• E39Fin
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2013
          • 1761
          • HKI/Orimattila

Tekis mieli tietää mitä tarkoittaa että ei toimi kunnolla? :think
          Ei mulla valttamista primesta tai netflixistä.
          Jaguar XF Sportbrake R-sport.
          E39 523iA Oxfordgreen

Comment

• HC91
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2007
            • 999
            • 29100/310053

En ymmärrä miten pihi ihmisen pitää olla, jos tuo 5,9 euroa kuussa on isokin kynnys Grand Tourin katseluun.
            Entä jos syyt ovatkin ideologiset:

Ei ole kyllä ite tullu primesta kateltua ku Grand Touria ja minusta se on merkittävästi tasalaatuisempaa jaksosta jaksoon kuin 1. tuotantokaudella.
            92' ///M5 3.8 individual
            09' 320d xDrive
            16' NIU N1 Sport
            19' NIU U+ Sport

Comment

• Juppe
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 4541
              • TURKU

Tekis mieli tietää mitä tarkoittaa että ei toimi kunnolla?
              Tätä mäkin ihmettelen. Valitsen katsottavan ohjelman kakella ja painan play nappia. Full-HD matsku täytttää ruudun ja tekstitkin saa vielä halutessaan suomeksi. Ei nyt ihan kauhean hankalaa tai huonosti toimivaa. Jack Ryan tuolta tuli ohimennen katsottua kans. Ei nyt mitään eeppistä settiä, mut ihan ookoo ruuduntäytettä sisätreeneihin. GT:n jaksot ovat vaihdelleet sisällöltään ja laaudltaan aika paljon, mutta tässä kohtaa kautta olen kuitenkin positiivisen puolella.

Comment

• j-a
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2005
                • 1522
                • PohojosPohojammaa

Originally posted by Juppe View Post
                Tätä mäkin ihmettelen. Valitsen katsottavan ohjelman kakella ja painan play nappia. Full-HD matsku täytttää ruudun ja tekstitkin saa vielä halutessaan suomeksi. Ei nyt ihan kauhean hankalaa tai huonosti toimivaa. Jack Ryan tuolta tuli ohimennen katsottua kans. Ei nyt mitään eeppistä settiä, mut ihan ookoo ruuduntäytettä sisätreeneihin. GT:n jaksot ovat vaihdelleet sisällöltään ja laaudltaan aika paljon, mutta tässä kohtaa kautta olen kuitenkin positiivisen puolella.
                Vika boldattuna, pitäis olla UHD.

Eikäku en oikeasti tiedä, ei ole juuri tuosta striimipalvelusta kokemusta. Mutta Netflixillä perkeleet haluavat tuplahintaa UHD-matskusta, joten menee telkkarin pikselit ihan hukkaan kun ei viitti 14€ kuukaudessa maksaa. Kaista kyllä nykyään riittäis, 100Mbps downlinkiin pätkyttää LTE CA:lla.
                Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

Ylimääräisenä tarjolla:

E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

Comment

• Juppe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2002
                  • 4541
                  • TURKU

Täytyy sanoa, että en oo edes katsonut, onko toi matsku 4K vai full hd. Itse asiassa taisi olla Ultra HD, mitä se sit ikinä meinaakaan... Hyvältä se 4k töllössä ainakin näyttää Netflixille oon maksanut kiltisti parempaa hintaa paremmasta kuvasta.
                  Last edited by Juppe; 15-03-2019, 14:40.

Comment

• Janzki
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2005
                    • 4947
                    • Lohja

Originally posted by E39Fin View Post
                    Sama, luulisi PK-seudulla saavan jo kunnon liittymää kun Lohjallakin piisaa nopeus katsomaan vaikka useammasta vermeestä samaan aikaan.
                    Toki vitosella ei saa kympin tuotetta.
                    Sähköposti.
                    IG: janzki_

Comment

• jannmann
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2003
                      • 5856
                      • Joccis City

Originally posted by Janzki View Post
                      Sama, luulisi PK-seudulla saavan jo kunnon liittymää kun Lohjallakin piisaa nopeus katsomaan vaikka useammasta vermeestä samaan aikaan.
                      Toki vitosella ei saa kympin tuotetta.
                      Itsellä esim Netflix ja YouTube tökki ihan hitosti ekan sukupolven lg smart telkussa. Kun telkku vaihtui, nämä ongelmat katosivat.
                      Vähän huvitti kuin miljoona vuotta vanhempi ps3 pyöritti noita ongelmitta ja 3000e 65" 4k 3D telkku ei toiminut yhtään siinä mihin oli " tarkoitettu".
                      Aprilia RSV4

Comment

• JarppiR
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2010
                        • 284
                        • Pori

Originally posted by jannmann View Post
                        Itsellä esim Netflix ja YouTube tökki ihan hitosti ekan sukupolven lg smart telkussa. Kun telkku vaihtui, nämä ongelmat katosivat.
                        Vähän huvitti kuin miljoona vuotta vanhempi ps3 pyöritti noita ongelmitta ja 3000e 65" 4k 3D telkku ei toiminut yhtään siinä mihin oli " tarkoitettu".
                        Tämä. Ps3:n kautta katson edelleen käytännössä kaiken matskun kun tv:n oma käyttöliittymä aivan aunarista ja kaatuilee. Vois sanoa että vuonna 2009 tehty ostos on maksanut itsensä takaisin moninkertaisesti.
                        BMW 325i E91 LCI "330i" -09
                        BMW 530i E39 M-Sport -01
                        Alfa Romeo GT 3.2 -05

Comment

• pyroz
                          BTCF Member
                          • Nov 2002
                          • 6749
                          • PK-seutu

Originally posted by E39Fin View Post
                          Mobiilipaskan varassa toistaiseksi vielä. Iltaisin aivan tukossa. Valokuitu tulossa...ehkä...sitten joskus. Kun vaan alkaisivat kaivaa.

Comment

• Zygel
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2009
                            • 214
                            • Oulu

Originally posted by Juppe View Post
                            Älytelkkarista kun katsoo niin näkee vielä 4K:na, itse tosin tyydyn vetämään hdmi-piuhan läppäristä töllöön.

Originally posted by pyroz View Post
                            Itse en maksa euroakaan mistään striimauspalveluista kun eivät toimi kunnolla eikä sisältöä voi räätälöidä. Eikä asuinpaikan verkkoyhteydet edes salli pätkimätöntä palvelua niin voi unohtaa jo alkuunsa.
                            Ihan kuin se olisi striimauspalvelun syy jos sulla ei ole kunnon yhteyksiä kotona? Kyllä mulla on toiminut kaikki striimauspalvelut mitä olen kokeillut, HBO Nordicissa varmaan paskin käyttöliittymä.
                            Last edited by Zygel; 16-03-2019, 00:34.

Comment

• pyroz
                              BTCF Member
                              • Nov 2002
                              • 6749
                              • PK-seutu

Ihan kuin se olisi striimauspalvelun syy jos sulla ei ole kunnon yhteyksiä kotona? Kyllä mulla on toiminut kaikki striimauspalvelut mitä olen kokeillut, HBO Nordicissa varmaan paskin käyttöliittymä.
                              No siellä oli se varsinainen syy myös mainittuna jos huomasit. Tuollainen noin viiden euron kuukausihinta on toki jo vähän mielekkäämpi kuin ne vuosikausia tuputetut "25€/kk TV-kanavapaketit" joissa on yksi mielenkiintoinen kanava ja joudut maksamaan kymmenestä turhasta siinä mukana.

Comment

• Zygel
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2009
                                • 214
                                • Oulu

Miten sitä sisältöä pitäisi pystyä räätälöimään? Striimauspalvelut ovat kuitenkin yrityksiä ja jollain rahalla niidenkin täytyy pyöriä. Onneksi maksaviakin asiakkaita löytyy, muuten emme saisi nauttia koko grand tourista kun sitä ei olisi edes tehty.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎