Grand Tour
Collapse
X
-
Tämän asensin USB-tikun avulla Sonyn X8505C telkkuun ja kovin väittää olevansa HDR ja ultra HD, se siis lähti toimimaan.
http://www.apkmirror.com/apk/amazon-...-apk-download/
Omalla vastuulla sitten itsekukin.
Welcome to DroidMen! Explore our site to stay updated with our insightful articles on cutting-edge innovations of Tech & Gadgets.
Alkoi toimia vasta kun käytti verkkojohdon irti.Last edited by jani73; 25-11-2016, 19:19.
Leave a comment:
-
Olipas karsean huono jakso tämä toinen. alun jälkeen sai haukotella ja teki mieli kelata kokoajan.
Leave a comment:
-
Olin havaitseminani kuminpolttoa e30:llä Seuraavassa jaksossa: https://youtu.be/2XP5boqN1QE
Leave a comment:
-
Hieno aloitus ja hyvään suuntaan on kehittymässä.
Testattu Amazon Prime ja VPN yhteys USAn kautta.
Leave a comment:
-
Täälläkin toimi vain tietsikan safari-selaimella, niin ja Chromella, josta kun painoi cast-nappia, sen sai lähetettyä telkkuun.
Telkussa kokeilin myös katsoa sen selaimella, mutta ei onnistunut. Herjasi jostain yhteensopivuusongelmasta. 4K katselusta ei toivoakaan.
Tuohon Sonyn telkkuun ei saa play-kaupasta ladattua Amazonin sovellusta, mutta play-kaupan ulkopuolelta sovelluksen saisi ilmeisesti myös ja jollain kikkakolmosella asennettua. Se kiinnostaisi hieman, jos sitä kautta saisi 4K näkyviin.
Leave a comment:
-
Oli kyllä hieno jakso ja mielenkiinnolla odotetaan seuraavaa!
Mä en myöskään saanut iPadilla pelaamaan safarin kautta, kun pitäis olla Amazonin video-app, jota ei saa suomalaisesta AppStoresta. Sen sijaan Macilla toimi ihan suoraan Safari selaimella eikä mitään kikkailuja tarvinnut tehdä kunhan oli ensin rekisteröitynyt.
Leave a comment:
-
Kokeile play kaupasta ladata amazon video appOriginally posted by Remotion View PostMiten tuo voi toimia mulla mutta 90% muista ei?
Siis ilman kikkailuja, iMac, Safari, luo tunnus johon tulee sähköposti ja luottokortin numero, sitten vain katsomaan.
En vaan ymmärrä keskustelua maakiellosta kun sellaista ei ole olemassakaan.
Se herjaa. ilman appiä ei näy video. tuolta sun linkistä kun klikkailee menemään noi tunnukset kortit spostit niin viimeisen watch now klikkauksen kohdalla tulee lataa toi app, siitä kulkematta lähtöruudun kautta ja tekemättä mitään niin aukeaa asetukset sivu jossa lukee "väärä maan tieteellinen alue" ja vaihda maa. Alla lista maista joissa katsominen sallittu. Katsominen onkin mutta toi app:n lataaminen ei (tuolta)
Koneella kun kirjautui ja klikkasi "watch now" niin alkoi video pyörimään.
Mutta näköjään tuonkin voi kiertää, kiitos linkistä attekun
Leave a comment:
-
Miten tuo voi toimia mulla mutta 90% muista ei?
Siis ilman kikkailuja, iMac, Safari, luo tunnus johon tulee sähköposti ja luottokortin numero, sitten vain katsomaan.
En vaan ymmärrä keskustelua maakiellosta kun sellaista ei ole olemassakaan.
Leave a comment:
Leave a comment: