Grand Tour

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tonton
    replied
    Originally posted by Attekun View Post
    Anroidille juu. Kattelin tuon jakson jo pöytäkoneelta

Leave a comment:

• Attekun
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Jaa milläs kikalla tuon Amazon video appn saa ladattua. Amazon ilmoittaa että saa mutta itse appia ladatessa tulee ilmoitus että käyttöä ei sallita suomessa
    Androidille? Vaikka tuolta http://www.apkmirror.com/apk/amazon-...instant-video/

Leave a comment:

• Petteri75
    replied
    Katsomisen arvoinen osa, pl. "julkimo"-osuus. Autojen kuvauksessa oli kyllä silmäkarkkia, mutta itse olisin kaivannut enemmän tylsää teknistä läpikäyntiä varsinkin hyperautotestissä, eikä hassunhauskaa kommentointia tai driftauskuvaa hidastuksella x n. Se on myönnettävä, että niinkin tylsän elottoman esineen kuin auton esittely viihdyttävästi menemättä liikaa pelkäksi viihteeksi vaatii kyllä ammattitaitoa, mitä tällä kolmikolla on.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by mikron View Post
    Saako tuohon suomitekstejä?
    Tuskin tulee Primeen. Ehkä mahdollista joskus saada epäviralliset suomitekstit ladattua netistä, silloin tosin pitää ladata epävirallisesti jaksot. Jos tuota Suomessa joskus esitetään, niin sitten varmaan tulee ne tekstit.

Leave a comment:

• Sampoq
    replied
    Milläs kikalla saam rekisteröidyttyä ensinnäkin tonne, ei hyväksy millää region kohtaam mitään?

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Jaa milläs kikalla tuon Amazon video appn saa ladattua. Amazon ilmoittaa että saa mutta itse appia ladatessa tulee ilmoitus että käyttöä ei sallita suomessa

Leave a comment:

• Attekun
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Ihan ok, itsekin arvostan vertaisverkkopalveluita. Mutta en niin paljoa että lähtisin warettamaan, kun 4K-lähetys löytyi odottelematta legitisti suoraan amazonista nappia painamalla ja odottelematta. Ja toistaiseksi ilmaiseksi.
    4K? Mistä sen saa päälle?

Leave a comment:

• mikron
    replied
    Saako tuohon suomitekstejä?

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Kyllähän tämä oli selvästi parempaa kuin vanha top gear. Täytti kyllä omat odotukset, vaikka ne aika korkeat olikin.

Leave a comment:

• Heksula
    replied
    Hyvää viihdettä. Vaikkakin tosta kun ottaa vittuilun bbc:lle pois ei jää kun välimerkit jäljelle. Aika näyttää onko Clarksonia ottanut päähän bbc:n jäykkäniskaisuus josta johtuen äijä on yrittänyt ärsyttää mahdollisimman paljon tuottajia. Luulen että nyt voi tehdä vapaampaa viihdettä ilman myötähäpeää aiheuttavia temppuja.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Originally posted by zeniitti View Post
    Esson baarissa hevosmiehet osasi kertoa, että tätä löytyy tietenkin myös 720p muodossa.
    Ihan ok, itsekin arvostan vertaisverkkopalveluita. Mutta en niin paljoa että lähtisin warettamaan, kun 4K-lähetys löytyi odottelematta legitisti suoraan amazonista nappia painamalla ja odottelematta. Ja toistaiseksi ilmaiseksi.

Nyt toimi äänetkin ensimmäistä kertaa ikinä. Edes viimekauden "uusissa" Top Geareissa ei oltu saatu ääniongelmia haltuun.
    Niillä oli BBC:llä joku aivan käsittämätön säätö masterkanavan kompressorissa/limitterissä. Tyyliin buustasi 3:1 kaikkia ääniä kunnes oltiin tresholdilla ja sitten käänteisenä limitointi ja vielä reilusti alle sen sen säätörajan. Joten Top Gearissa oli jatkuvaa äänenvoimakkuuden vaihtelua. Jos ihmiset puhuivat hiljaa niin se kuului kovaa, sitten kun joku innostui niin ääni oli hetken todella kova kunnes se klippautui todella rankasti alemmalle tasolle kuin mitä se oli silloin kun puhuivat normaalilla äänellä. Kerran kun se otti korvaan niin ei pystynyt ikinä nauttimaan häiriintymättä. Nyt audioraidan miksaus oli loistava.
    Last edited by Remotion; 19-11-2016, 04:27.

Leave a comment:

• Topi08
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    Koko ensimmäinen jaksohan oli piilovittuilua vanhalle top gear formaatille. Esim salaperäinen, urheilullinen ja mykkä Stig korvattu suulaalla hieman tukevalla "juntilla". "julkkikset tavis autossa" on heille "kuollut" idea selkeästi, koska kukaan ei päässyt elossa perille. Olen samaa mieltä, että tällä haluttiin antaa samalla pikku näpäytys, varsinkin kun uusilla juontajilla oleva top gear ei ole menestynyt ja tämän myötä varmaan kokee vielä rankemman boikotin, koska nyt sitä ei enää ole tarvetta katsoa "vieroitukseen". 10/10 minulle ekaksi jaksoksi.
    Katsoin kanssa tuon ekan jakson, ei tullut mieleenkään piilovittuilu
    Ainoa mikä noista oli ärsyttävä, niin tosiaan tuo jenkkikuski, mikään muu ei juuri ihmetyttänyt tai mitään.
    Mukavaa oli nähdä tutut juontajat tv:ssä!, odotan kanssa että kunnolla lähtee käyntiin

Leave a comment:

• reekoon
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Mä vähän veikkaan että se oli vähän tahallaan niin sekoileva se julkkisvieras osuus, jätettiin aika paljon vielä paukkuja seuraaviin jaksoihin.
    Hyvin kanssa näkyi melkoinen jännitys juontajista, tuosta kun ne nyt pääsee vauhdiin ja vapautuvat hieman niin sitten se läppä rupee lentää todella kivuttomasti. Ainoa mikä oli aika huono oli se jenkki "stig", luulen että vaihtuu toiseen nopeasti ja sekin saattoi olla tarkoituksellinen hämy.

https://www.amazon.com/dp/B01J94A5GQ..._swm_pr_1118gt
    Koko ensimmäinen jaksohan oli piilovittuilua vanhalle top gear formaatille. Esim salaperäinen, urheilullinen ja mykkä Stig korvattu suulaalla hieman tukevalla "juntilla". "julkkikset tavis autossa" on heille "kuollut" idea selkeästi, koska kukaan ei päässyt elossa perille. Olen samaa mieltä, että tällä haluttiin antaa samalla pikku näpäytys, varsinkin kun uusilla juontajilla oleva top gear ei ole menestynyt ja tämän myötä varmaan kokee vielä rankemman boikotin, koska nyt sitä ei enää ole tarvetta katsoa "vieroitukseen". 10/10 minulle ekaksi jaksoksi.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Mä vähän veikkaan että se oli vähän tahallaan niin sekoileva se julkkisvieras osuus, jätettiin aika paljon vielä paukkuja seuraaviin jaksoihin.
    Hyvin kanssa näkyi melkoinen jännitys juontajista, tuosta kun ne nyt pääsee vauhdiin ja vapautuvat hieman niin sitten se läppä rupee lentää todella kivuttomasti. Ainoa mikä oli aika huono oli se jenkki "stig", luulen että vaihtuu toiseen nopeasti ja sekin saattoi olla tarkoituksellinen hämy.

Originally posted by Laku View Post
    Oikeassa olet, mutta tuolla ohjeella en kyllä osaa toimia:

https://www.amazon.com/
    Last edited by Remotion; 18-11-2016, 20:47.

Leave a comment:

• BMW_Harrastaja
    replied
    Viihdyttävä jakso. En keksi mitään valittamista.

Leave a comment:

Working...