En saa riittävästi suurennettua onko lasit 3mm, kun ei näy merkkejä. Lattiaverhoilu ja penkit eivät täsmää tuohon meidän tallissa olevaan ja väri voi hyvinkin olla macao. Tyyppikilpi häiritsee myös tai siis sen puuttuminen. Eikö ratin kehän pitäisi myös olla mokkainen? Jos tuo on cecotto niin on ei Sveitsin-malli koska tuossa on sumarit.
Voi toki olla cecotto, mutta sitten ei tyypillinen sellainen.
En saa riittävästi suurennettua onko lasit 3mm, kun ei näy merkkejä. Lattiaverhoilu ja penkit eivät täsmää tuohon meidän tallissa olevaan ja väri voi hyvinkin olla macao. Tyyppikilpi häiritsee myös tai siis sen puuttuminen. Eikö ratin kehän pitäisi myös olla mokkainen? Jos tuo on cecotto niin on ei Sveitsin-malli koska tuossa on sumarit.
Voi toki olla cecotto, mutta sitten ei tyypillinen sellainen.
Vain e3:ssa mokkaratti, ja kaikissa cecotto malleissa mun ymmärtääksini on sumarit.
En saa riittävästi suurennettua onko lasit 3mm, kun ei näy merkkejä. Lattiaverhoilu ja penkit eivät täsmää tuohon meidän tallissa olevaan ja väri voi hyvinkin olla macao. Tyyppikilpi häiritsee myös tai siis sen puuttuminen. Eikö ratin kehän pitäisi myös olla mokkainen? Jos tuo on cecotto niin on ei Sveitsin-malli koska tuossa on sumarit.
Voi toki olla cecotto, mutta sitten ei tyypillinen sellainen.
Kuten kirjoitin, Cecottoja on ollut myös täysnahkasisustuksella, eli siksi penkit ei täsmää siihen mitä itse katselet. Topikin autoon on vaihdettu mokkanahkainen vaihdekepinnuppi, ratti on oikeanlainen. Mokkanahkainen ratti, nuppi ja käsijarrukahva löytyvät vain Sport Evosta, kaikissa muissa ne on jälkiasenteista tuunausta. Cecottossa kuuluu olla sumuvalot, oli sitten normaali Cecotto, tai Sveitsin Cecotto. Toki noitakin on jo varmasti muutettu, että sumarit veks ja jarrujen ilmanohjaintötteröt tilalle (kuten Evo-II), mutta sumarit noissa kuuluu olla.
Mun mielestä hyvinkin tyypillinen Cecotto, nappanahkasisustuksella. Mielelläni olen väärässä, kun valmistenumero ilmaantuu. Muutokset on jokatapauksessa melko täydelliset, jos auto on muutettu.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Kuten kirjoitin, Cecottoja on ollut myös täysnahkasisustuksella, eli siksi penkit ei täsmää siihen mitä itse katselet. Topikin autoon on vaihdettu mokkanahkainen vaihdekepinnuppi, ratti on oikeanlainen. Mokkanahkainen ratti, nuppi ja käsijarrukahva löytyvät vain Sport Evosta, kaikissa muissa ne on jälkiasenteista tuunausta. Cecottossa kuuluu olla sumuvalot, oli sitten normaali Cecotto, tai Sveitsin Cecotto. Toki noitakin on jo varmasti muutettu, että sumarit veks ja jarrujen ilmanohjaintötteröt tilalle (kuten Evo-II), mutta sumarit noissa kuuluu olla.
Mun mielestä hyvinkin tyypillinen Cecotto, nappanahkasisustuksella. Mielelläni olen väärässä, kun valmistenumero ilmaantuu. Muutokset on jokatapauksessa melko täydelliset, jos auto on muutettu.
sen verran lisättävä tähän, että auto on merkitty siniseksi väriltään.
Auction sheetiä vielä odotellessa.
Kuten kirjoitin, Cecottoja on ollut myös täysnahkasisustuksella, eli siksi penkit ei täsmää siihen mitä itse katselet. Topikin autoon on vaihdettu mokkanahkainen vaihdekepinnuppi, ratti on oikeanlainen. Mokkanahkainen ratti, nuppi ja käsijarrukahva löytyvät vain Sport Evosta, kaikissa muissa ne on jälkiasenteista tuunausta. Cecottossa kuuluu olla sumuvalot, oli sitten normaali Cecotto, tai Sveitsin Cecotto. Toki noitakin on jo varmasti muutettu, että sumarit veks ja jarrujen ilmanohjaintötteröt tilalle (kuten Evo-II), mutta sumarit noissa kuuluu olla.
Mun mielestä hyvinkin tyypillinen Cecotto, nappanahkasisustuksella. Mielelläni olen väärässä, kun valmistenumero ilmaantuu. Muutokset on jokatapauksessa melko täydelliset, jos auto on muutettu.
Mulle yks vitun hailee koko auto, kunhan tein huomioita sen perusteella millainen tuo itseä lähimpänä oleva on. Toi Cecottohan on pitkälle evo ll. Noiden euroopan tietäjien mukaan vain Sveitsin mallissa ei välttämättä ole sumareita ollut ja esim tuo oman tallin Sveitsin Cecotto pitäisi alustaa,vanteita ja carbon airboxia lukuunottamatta olla täysin alkuperäinen mokkaratteineen kepinnuppeineen. Siinä myöskin nuo puolinahka penkit löytyvät sekä 3mm lasit. Onko mahdollista että samoin kuin cecoton on voinut näemmä saada nappanahkoilla, sen on halutessaan voinut saada mokkaratillakin?
Samoin kuin jos katsoo noita euroopassa myynnissä olleita Cecottoja, niin ne on pääsääntöisesti olleet puolinahkasisustoilla oikeanlaisella tuulilasilla eli mielestäni tuo ei ole tyypillinen Cecotto tässä mielessä. Tyypillistä on ollut juuri kuten kirjoitit, puolinahkasisusta M technik kuosin kangaskeskiosalla. Eli tämä on silloin epätyypillinen Cecotto.��
En myöskään muista nähneeni kromirinkuloita noissa mittaristoissa. Samoin nuo lisämittaristot ovat jälkiasenteista tuunausta, joilla on pilattu Cecoton helpoin tunnistamispaikka eli juurikin tyypikilpi. Tässä lienee pitäisi olla myös tyyppikilpi numeroituna mikäli euromalli.
Ja vaikkei olisi muutettu niin tuossahan pari sivua taaksepäin oli yksi valkoinen joka oli myös aika kokonaan muutettu kommenttien perusteella.
Hienohan tuo olisi jos on cecotto, ei nekään puissa kasva.
Ot.
Edelleenkään mokkaratti ja vaihdekeppi on olleet vain evo 3:ssa. Aivan kuten kaikissa cecotoissa on olleet ne etusumarit. Tarkista vaikka seuraavalla kerralla kun meet auton viereen, millaset johdot tulee sumuvalokytkimelle ja löytyykö sumuvalojen tyhjät liittimet keulalta.
Jos ei oo olleet tehdasvaruste, ei löydy valmiuksiakaan kolmosista. T3:sen evosta ei löydy mitään etu sumareihin liittyvää, aivan kuten ei myöskään kaverin e2 mallista. Omassa ei oo ollut sivuvilkkuja, eikä siihenkään ole valmiutta kun puuttuu kaikki liittimet.
Kaikki pelit rupee vasn olemaan sen verran vanhoja, ja täysin aukoton historia on vaikea todentaa. Lisäksi noita on todella paljon muutettu jo heti uutena omistajien toimesta. Noita jarrusuppiloita, väliputkia ja alamuoveja on vaihdettu yleistettynä joka toiseen kansanmalliin, miksei siis erikoismalleihinkin.
Ot.
Edelleenkään mokkaratti ja vaihdekeppi on olleet vain evo 3:ssa. Aivan kuten kaikissa cecotoissa on olleet ne etusumarit. Tarkista vaikka seuraavalla kerralla kun meet auton viereen, millaset johdot tulee sumuvalokytkimelle ja löytyykö sumuvalojen tyhjät liittimet keulalta.
Jos ei oo olleet tehdasvaruste, ei löydy valmiuksiakaan kolmosista. T3:sen evosta ei löydy mitään etu sumareihin liittyvää, aivan kuten ei myöskään kaverin e2 mallista. Omassa ei oo ollut sivuvilkkuja, eikä siihenkään ole valmiutta kun puuttuu kaikki liittimet.
Kaikki pelit rupee vasn olemaan sen verran vanhoja, ja täysin aukoton historia on vaikea todentaa. Lisäksi noita on todella paljon muutettu jo heti uutena omistajien toimesta. Noita jarrusuppiloita, väliputkia ja alamuoveja on vaihdettu yleistettynä joka toiseen kansanmalliin, miksei siis erikoismalleihinkin.
Tää ei oo vittuilua..
Kuhan pääsen kävelemään talliin, voin napsia kuvia tuosta Sveitsin mallista. Aivan kuten kaikkiin muihinkin malleihin, myös noihin Cecottoihin on voitu uutena vaihdella keppejä ja ratteja, olkoon vaikka evo 4 mallista ja on voitu ottaa heti pois sumaritkin. Edelleen mulle aivan sama ja lähinnä huvikseni olen todennut aiemmat kommenttitni kun osasin odottaa päsmäröintiä. Vittuiluksi en ota korjauksia joten älä huoli.
Edelleen pilkkua viilaten Cecoton TYYPILLISET tunnusmerkit osittain puuttuvat tuosta eli Kangas tricolor-nahkareunoilla oleva sisustus sekä tyyppikilpi, jolla olisi helppo yksilöidä tuo Cecotoksi. Jos euromalli, se olisi numeroitu kuten tiedätte ja jos sveitsin malli, pelkkä signature löytyy, ei numerointia tyyppikilvestä.
Ja se on totta, että näihin on ehditty ajan saatossa vaihtaa vaikka runkonumerosta lähtien kaikki. Itse en montaa M3 E30 korimallissa tiedä, jotka olisivat edes 30% alkuperäiskuntoisia. Eli ei uusilla osilla uudelleen rakennettuja. Hienoimpia korejahan tuo M3 on. Ja mukava kun näitä tänne postataan, itselläkin kovassa seurannassa ovat. Että kiitos BeamR ja Zoui ja kumppanit.
Mulle yks vitun hailee koko auto, kunhan tein huomioita sen perusteella millainen tuo itseä lähimpänä oleva on. Toi Cecottohan on pitkälle evo ll. Noiden euroopan tietäjien mukaan vain Sveitsin mallissa ei välttämättä ole sumareita ollut ja esim tuo oman tallin Sveitsin Cecotto pitäisi alustaa,vanteita ja carbon airboxia lukuunottamatta olla täysin alkuperäinen mokkaratteineen kepinnuppeineen. Siinä myöskin nuo puolinahka penkit löytyvät sekä 3mm lasit. Onko mahdollista että samoin kuin cecoton on voinut näemmä saada nappanahkoilla, sen on halutessaan voinut saada mokkaratillakin?
Samoin kuin jos katsoo noita euroopassa myynnissä olleita Cecottoja, niin ne on pääsääntöisesti olleet puolinahkasisustoilla oikeanlaisella tuulilasilla eli mielestäni tuo ei ole tyypillinen Cecotto tässä mielessä. Tyypillistä on ollut juuri kuten kirjoitit, puolinahkasisusta M technik kuosin kangaskeskiosalla. Eli tämä on silloin epätyypillinen Cecotto.��
En myöskään muista nähneeni kromirinkuloita noissa mittaristoissa. Samoin nuo lisämittaristot ovat jälkiasenteista tuunausta, joilla on pilattu Cecoton helpoin tunnistamispaikka eli juurikin tyypikilpi. Tässä lienee pitäisi olla myös tyyppikilpi numeroituna mikäli euromalli.
Ja vaikkei olisi muutettu niin tuossahan pari sivua taaksepäin oli yksi valkoinen joka oli myös aika kokonaan muutettu kommenttien perusteella.
Hienohan tuo olisi jos on cecotto, ei nekään puissa kasva.
Älä nyt hermostu, hyvä mies. Et tainnut lukea ihan ajatuksella noita mun aikaisempia viestejä. Tässä nyt vaan koitan selventää, mitä Cecottoon kuuluu ja mitä ei. Sitäpaitsi kaikki "Sveitsin Cecottot" sisältyvät normaaleihin Cecotto-mallien valmistuserään. Ok, ne ovat Sveitsin maahantuojan tekosia, mutta kaikki on tehty alkuperäisistä Cecotto-malleista. Eli ne eivät ole mikään oma "juttunsa". Sveitsin versiot olivat vaan 4hv heikompia (päästöjutut), muuten ihan samoja ja samaa "Sondermodell" sarjaa. Jos siinä sua lähellä olevassa Sveitsin Cecottossa on sumuvalojen tilalla jarrujen ilmatötteröt, ne on sinne jälkeenpäin vaihdettu ja jos siinä autossa on mokkanahkainen Mtech-II ratti ja nuppi, nekin on siihen jälkeenpäin vaihdettu, ihan samoin kuin tämän topikin autoon on nuppi vaihtunut. Lisämittarit ja mittareiden kromirinkulat on yhtälailla tuninkia, niitä ei ole ollut missään M3:ssa. Ei Cecottossa, eikä missään muussakaan. Sveitsin Cecottossa kuuluu olla Mtech-II ratti, poikkeuksena muihin Cecottoihin, mutta normaalina, ei mokkanahkaisena. Tästä päästäänkin joustavasti siihen, että jos topikin auton rattia ei ole vaihdettu, eikä muitakaan em. osia, auto on nimenomaan Sveitsin Cecotto
Älä nyt hermostu, hyvä mies. Et tainnut lukea ihan ajatuksella noita mun aikaisempia viestejä. Tässä nyt vaan koitan selventää, mitä Cecottoon kuuluu ja mitä ei. Sitäpaitsi kaikki "Sveitsin Cecottot" sisältyvät normaaleihin Cecotto-mallien valmistuserään. Ok, ne ovat Sveitsin maahantuojan tekosia, mutta kaikki on tehty alkuperäisistä Cecotto-malleista. Eli ne eivät ole mikään oma "juttunsa". Sveitsin versiot olivat vaan 4hv heikompia (päästöjutut), muuten ihan samoja ja samaa "Sondermodell" sarjaa. Jos siinä sua lähellä olevassa Sveitsin Cecottossa on sumuvalojen tilalla jarrujen ilmatötteröt, ne on sinne jälkeenpäin vaihdettu ja jos siinä autossa on mokkanahkainen Mtech-II ratti ja nuppi, nekin on siihen jälkeenpäin vaihdettu, ihan samoin kuin tämän topikin autoon on nuppi vaihtunut. Lisämittarit ja mittareiden kromirinkulat on yhtälailla tuninkia, niitä ei ole ollut missään M3:ssa. Ei Cecottossa, eikä missään muussakaan. Sveitsin Cecottossa kuuluu olla Mtech-II ratti, poikkeuksena muihin Cecottoihin, mutta normaalina, ei mokkanahkaisena. Tästä päästäänkin joustavasti siihen, että jos topikin auton rattia ei ole vaihdettu, eikä muitakaan em. osia, auto on nimenomaan Sveitsin Cecotto
Minä en ole hermostunut, lähinnä huvittunut. Tiedän hyvin, että Sveitsin Cecotot eivät ole oma juttunsa. Tai ovat sinällään että juuri tyypikilpi on erilainen ja tehoa on kahden honda monkeyn verran vähemmän. Jos lukisit oman kirjoitulseni ajatuksella, ymmärtäisit miksi epäilin tuon Cecotton cecottomuutta. Eli se ei ole kuitenkaan tyypillinen Cecotto, sitä olen yrittänyt sanoa. Siitä puuttuu tällaiselle tietämättömälle ihmiselle oleellisesti tunnistettavuutta helpottavia asioita, kuten että auto vaikuttaa kuvissa mustalta vaikka voi olla macaoblau metallic, siinä ei ole Cecotolle tyypillistä vihreää lasin yläreunaa, siinä ei ole tyypillistä cecotoissa tavattua sisustakombinaatiota ja siitä puuttuu tyyppikilpi ja lattiaverhoilu näyttää kuvassa vaaleammalta kuin mitä oma käsitys väristä on. Nämä värikysymykset ovat helposti noiden yybertarkkojen kuvien vuoksi virheellisiä, mutta juurikin nuo lisämittarit ja turkkirinkulat yms saivat harjaantumattoman silmäni epäilemään,josko kukaan olisi ollut niin tampio, että on mennyt tuollaisia muutoksia tekemään. Tuosta meidän tallin Cecotosta lienevät sumarit heitetyn maatakiertävälle radalle tai johonkin muuhun osoitteeseen.
Jos tätä pitää vielä jotenkin jankata ja toistaa itseään tai muita, niin minullahan on aikaa kyllä riittämiin
Comment