Joo, kokolailla harvinaisempaa kalustoa taitaa olla varsinkin manuaalina.
BMW Japanista XII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by nokonzok View PostEhkä tässä on juuri se pointti, miksi tuollainen projektinakin maksaa hunajaa ja kiiltäviä kiviä.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Originally posted by nokonzok View PostValojuttuihinkin pitäisi tulla helpotuksia. Nyt en ole ihan varma, mikä oli tilanne pesureiden kanssa, mutta yleisesti valojen kanssa teema oli, että lähtökohtaisesti mitään ei tarvitsisi muuttaa tai lisätä, poislukien tietysti valojen kuvion muutos. Mutta puhetta oli, että esim. automaattista korkeudensäätöä ei tarvittaisi Xenonien kanssa, siinä voisi samalla mennä myös pesurivaatimus. Nämä toki toistaiseksi vain spekulaatiota.
Pesurillehan ei sinänsä ole mitään ihmeellisiä vaatimuksia, kunhan nyt joku ruisku lampulle tulee.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Hiljaista on ollut. Saas nähdä oliko pikkulinnut tällä kertaa väärässä. Fakta tosiaan kuitenkin on, että uutta on tulossa, päivämäärää tässä jännitetään. Harmillisesti olen huomenna kiinni muissa kuvioissa, ei pääse edes puhelimitse häiriköimään Kumpulantien viskaaleja.
Comment
-
Originally posted by BeamR View PostTuo sun kysymyksenasettelu haisee siltä että ostit tuon?.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Originally posted by BeamR View PostTässä yrittänyt vakoilla trafin sivuilta uusia dokumentteja ilman menestystä, onko sulle kaikunut korviin vielä mitään?Isillä on
Comment
-
Originally posted by jari kihlman View PostMä kävin tänään aamulla 9 aikaan katsastusasemalla kyselemässä kaikkiea mahdollista ja he huhuilivat että ehkä heinäkuussa voi tulla jotain. Tai sitten ei. Mut coc:ia olivat multa vailla,tyyppikilpeä konehuoneeseen ja todistusta jarrujärjestelmästä. Totesin vaan että enpä tuo tänne sitä autoa, kun näytti että silmät kiiluu et pääsisivät hylkäämään.
Comment
-
Originally posted by nokonzok View PostPätevän oloista pohdintaa tulevista muutoksista kun näyttää ne kolme vuotta sitten tulleet muutoksetkin olevan uutisia.
En tiiä kyl mikä mussa on vikana, mutta en ole kyllä törmännyt tässä threadissa muiden kuvaamiin katsureiden kiukutteluihin.
Tosin oon jo pitkään käyttänyt samaa asemaa, jossa tehdään hemmetisti uusien autojen muutos- ja hyväksyntäkatsastuksia, eli tietävät näistäkin oletettavasti enemmän kuin keskiverto katsastuskonttori, joille suurin poikkeama rutiineista on se kun naapuripitäjän vanha rouva tuo uudesta pitämänsä anglian leimalle.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Originally posted by BeamR View PostEn näistä mitään tiedä, mutta eikös tuo GTS ole se hurjin versio 5,4 padalla ja joku +350hp, lisäksi vielä manuaali (saiko edes automaagina, joku varmaan kohta kertoo). Noi matalien kilsojen loppupään mallit ei ole mobilessakaan ihan ilmaisia, vaikka en yhtään gts:ää löytänytkään myynnistä tähän hätään.
M130 Labelling in English
M193 Version for Japan
I239 Change of manufacturer of tire installed on the production line (not customer selectable)
I323 Sticker, without ESE-Regulations
I403 Pressure cast 17" wheels
M423 Cassette container and coin box
M437 Comfort seat left
M438 Comfort seat right
M474 Sport shock absorbers, Boge red
M481 5-speed manual transmission
M492 H4 headlights for left hand traffic
M537 Left seat with built in memory
M562 Airbags
M567 Windshield green graduated tint
M573 Air-conditioner
M595 Rear spoiler painted to match body
I912 Vehicle without identification plate
I930 Seat cover rear LLL
M983 Leather seats front and rear
Tärkein juttu tuossa on option M650 eli kattoluukun puute. On erittäin haluttu juttu koska sisällä on useampi sentti enemmän tilaa. 180+ pitkille hyvä etenkin jos meinaa käyttää kypärää radalla.
-92-95 GTS:ien valmistusmäärä oli yhteensä 2904 kpl joista vain 594 kpl oli LHD manuaalilla. Niistä kattoluukuttomia oli 162 kpl joista vain 6 kpl vietiin Japaniin. Nuo on nykyisin haluttua kamaa joten päälle 32 tontun euron huuto on suunnilleen ymmärrettävä. Tuppaavat menemään maailmalla nykyisin jopa 50-60 tontulla.
GTS:n koneessa ja manuaalilootassa on muutama juttu joiden takia ne on perusteltua avata käytännössä heti jos korjauksia ei ole jo tehty. Mikä on käytännössä lähes varmaa ellei autoa osta harrastajalta joka todella tietää mallin erikoisuudet ja on niille tehnyt tarvittavat temput.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
Comment