entisenä jenkki harrastajana on tottunu isoihin hp lukemiin. tehokkain omistamani oli isolohko duster puhaltimella. penkissä se sano sisältävänsä 650hp
Scania r144 530hp. Henkilöautoista MB CL 600 coupe 394hp oma 750i 5.4 326hp E34 M5 315hp pontiac trans am 455cid 304hp
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
ex MB CLK 240, MB CLS 500, E46 330 Cia Cab ja 328 Ci, MB CLK 200, MB SLK 230K, 2x E34, E36 320i coupe, 2x E30 325i ja muita kiikuttimia, mitä autoiksi ei voi sanoa..
-Vette TT off-road säädössä puolisen megaa
-316 off-road säädössä vajaa puoli meggaa
-Chevelle kiihdytyskilpa-auto, jos nyt voi ajamisesta puhua kun pihassa säätelee moottorinohjausta, jotain megan verran kuitenkin
Nää tietokonenörtit ja ingenjöörit käyttää SI yksiköitä. Eipä noista ole lukemia mitattu niin tiedä tarkemmin. Aina sanonut että kun taustapeilissä on pystyviivat niin on ajotilanteeseen nähden riittävästi.
E30 "339" 1380hv - E30 "316" 749hv - E36 328T 505hv - 335i N54 464hv - Vette C3 LS TT 1210hv - Vette C6 TT 1022hv- R-Motorsport
tankit ei paina noin paljoa,eikä moottoritilavuus ole yleensä 15 litraa enempää jos sitäkään. eikä hevosvoimia ole edes paljoa, T72 rynnäkköpanssarivaunussa taisi olla 15 litranen V8 ja hevosvoimia kätössä jatkuvasti 300hp.
veikkaisin tuossa 1500hp 52 litrasta tuplaturbo masiinaa melkein joksikin asfalttityökoneeksi, tai joku erittäin suurikokoinen maansiirtokone tms
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment