Taitaa olla Mitsun evo 8 ja faijan E36 M3 joskus aikoinaan... Nykyään tulee välillä ajeltua 735i -03 puimurilla.
Sori!!
,mut silloin joskus Neste ralliin Teemulle Englannissa viritetyssä Mistupisi evo jossakin löyty potkua moottoripyörällekin purtavaa (ehkä).Mun mielest niin auto kuin auto kiihtyy kiitettävästi kunhan 400hv/500nm korkataan moottorista.Kokeiltu mm.Porschet (paitsi se gt3?)BMW M3, 5 , 6, Audit (myös RS6 ! ).AMG ?-65 (2kpl mc-laren tullut venäjälle vietäväks,mut kuolevaiset eivät niillä saa ajaa : ).Civic R on tajuton etuvetoräyhähenki,RX 8 suihkumoottoritakaveto ja tiisselit ei tosiaankaan enää jää jalkoihin. Ittellä E36 325 ja joskus tuntuu et kulkee ihan jees.
,mut silloin joskus Neste ralliin Teemulle Englannissa viritetyssä Mistupisi evo jossakin löyty potkua moottoripyörällekin purtavaa (ehkä).Mun mielest niin auto kuin auto kiihtyy kiitettävästi kunhan 400hv/500nm korkataan moottorista.Kokeiltu mm.Porschet (paitsi se gt3?)BMW M3, 5 , 6, Audit (myös RS6 ! ).AMG ?-65 (2kpl mc-laren tullut venäjälle vietäväks,mut kuolevaiset eivät niillä saa ajaa : ).Civic R on tajuton etuvetoräyhähenki,RX 8 suihkumoottoritakaveto ja tiisselit ei tosiaankaan enää jää jalkoihin. Ittellä E36 325 ja joskus tuntuu et kulkee ihan jees.
No huh! Nyt tuli paljon asiaa pienessä köntässä... Saisko tota jotenkin jaksoteltua jotta me tavalliset kuolevaisetkin ymmärrettäisiin?
niin ja RX-8 nyt tuskin kuuluu tähän "tehokkain auto mitä olet ajanut" kastiin, ainakin tosta sun edellisestä lauseesta päätellen. (jonne olit siis n kappaletta nopeita autoja listannut.)
Olisko ollut oma steg3-tonnari (4-vaihteinen tomaatti) jolla tuli ajeltua ilman mankkuvenan W-letkua pitkäänkin, ei tosiaan mikään raketti mutta poistui paikalta ihan eri tahtiin kuin tuo nykyinen e39 540ia, tosin painoeroakin about vaatimattomat 500kg.
Toisin sanoen mitään oikeasti tehokkaita autoja ei ole tullut ajettua ja hyvä niin, ainakin meikän ajotaidoilla
Samassa postauksessa kehut nopeaksi uudet ämmät, Audin räsät ja sitten yhtäkkiä kehut myös Hondan typerää ja Mazdan räksää! Sitten vielä samaan hengenvetoon kehut MC-Larenin AMG mesee, jota et kuitenkaan sitten ilmeisemmin ole ajanut jos oikein ymmärsin?
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Täytyypä ottaa vanhoja sanoja takaisin, kyllä tuo 540iA kulki nyt ihan hyvin kun oli uusi nokan asentoanturi, luulen että on tehokkain ajamani auto, ja nopeinkin (kait, vaikea tuollaisesta on sanoa kun sisälle ei kuulu mitään ja nopeusmittari vaan nousee aika rivakasti ).
Comment